ik denk inderdaad dat de "oude maagden" veel hebben aan je suggesties!quote:Op zondag 4 september 2005 01:03 schreef skive het volgende:
[..]
Wat is makkelijker dan met een vrouw praten als je het resultaat weet
Ergo prostituee's ... je weet het resultaat al en ze kunnen je uitstekend tips geven...
Jij mist zoooooooo het puntquote:Op zondag 4 september 2005 14:45 schreef zurekop het volgende:
[..]
ik denk inderdaad dat de "oude maagden" veel hebben aan je suggesties!
als je door een hoer ontmaagd wordt krijg je namelijk Lekker Veel zelfvertrouwen...
en natuurlijk is het bezoeken van hoeren geen veredelde masturbatie, maar
voegt het echt veel toe aan je toekomstige seksleven. Echt goed advies, nog
nooooit gehoord
en het gaat uiteraard niet om het feit dat een vrouw jou zo leuk vindt dat ze seks
met je wil; het gaat gewoon om de seks an sich toch... echt een uitkomst, de wallen![]()
Als je verder zou lezen dan je neus lang is zie je dat er wel degelijk tips van mij en Dafan staan die enigzins nuttig zijn.quote:Op zondag 4 september 2005 01:11 schreef skive het volgende:
Het uiteindelijke doel is niet het palen van een vrouw(dus geen sex zoals Zurekop suggereert) maar het zekerder worden van jezelf.
Wanneer een resultaat vast ligt kan je oefenen in verschillende methodes...
dat word welleens een experiment genoemt in gecontroleerde omgeving...
(bewezen methode in elke wetenschap)
Grote jongen! JE kent haar immers al en heb je altijd een aanspreekpunt.quote:Op zondag 4 september 2005 15:44 schreef invincible25 het volgende:
ik zelf ben ook jarenlang een ''gefrusteerde maagd'' geweest. Durfde nooit op meisjes af te stappen, bang om afgewezen te worden enz... Ik ben het totaal met zure kop eens dat naar de hoeren gaan totaal geen oplossing is. Je moet eerst zelfvertrouwen opdoen wat betreft het contact leggen met vrouwen. De sex komt op een gegeven moment wel als je er alle twee klaar voor bent. Het lijkt me echt totaal niks om door een hoer ontmaagd te worden!
Ben van de week gewoon op een meisje afgestapt die bij de bakker werkt. Vond haar altijd al leuk, maar kon haar eigenlijk niet echt goed. Maar we gaan binnenkort wat drinken samen. Dit had ik voor een jaar terug nooit gedurfd! Gewoon doen en er schijt aan hebben! Nee heb je en ja kun je krijgen....
Of niet.quote:Op zondag 4 september 2005 20:38 schreef MrDoegewoon het volgende:
* MrDoegewoon zich half meld
Komt vanzelf.
Vast wel, of ik moet net een van die 0.000000001% personen van de wereld bevolking zijn die z'n hele leven geen seks zal krijgen en zoooooooo lelijk ben ik nou ook weer niet. En aangezien ik overal laat mee ben (nu pas m'n rijbewijs halen bijv) zal dit ook wel een geval van er laat bij zijn worden. Kan er niet mee zitten leef nog lang genoeg tochquote:
Ik gok zo'n 10% van de mannen.quote:Op zondag 4 september 2005 20:43 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Vast wel, of ik moet net een van die 0.000000001% personen van de wereld bevolking zijn die z'n hele leven geen seks zal krijgen
Dat heeft denk ik meestal niets met lelijk zijn te maken en het zullen er meer zijn dan jij denkt.quote:Op zondag 4 september 2005 20:43 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Vast wel, of ik moet net een van die 0.000000001% personen van de wereld bevolking zijn die z'n hele leven geen seks zal krijgen en zoooooooo lelijk ben ik nou ook weer niet.
Dat lijkt me wel heeeeeeeel erg veel, en als het zoveel is dan zou er ook niet zo "moeilijk" over gedaan wordenquote:
Actief dingen ondernemen helpt ook niet echt. Ten minste ik heb besloten om er niets meer aan te doen. Sinds ik dat besloten heb voel ik me een stuk beter en tot op zekere hoogte heb ik het geaccepteerd.quote:Op zondag 4 september 2005 21:00 schreef ConQuestador het volgende:
Het wordt nu gewoon tijd dat ik er wat aan ga doen, dan ben ik maar kansloos dat ik op een datingsite sta ingeschreven. Het wordt nu gewoon eens tijd dat ik actie onderneem!
Same here, half jaar geleden zat ik er ineens ff mee, maar nu ben ik er af en toe nog mee bezig maar niet actief op zoek meer. En wat gebeurd er, er komen veel meer meisjes op me af. Maar ga te weinig uit om heel snel een goede tegen het lijf te lopen, ach ja pechquote:Op zondag 4 september 2005 21:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Actief dingen ondernemen helpt ook niet echt. Ten minste ik heb besloten om er niets meer aan te doen. Sinds ik dat besloten heb voel ik me een stuk beter en tot op zekere hoogte heb ik het geaccepteerd.
Niet allemaal, maar een deel wel.quote:Op zondag 4 september 2005 21:11 schreef MrDoegewoon het volgende:
Maar kijk hier is, kijk is om je heen je bent lang niet de enige met dit "probleem" denk je nou echt dat al die mensen zonder relatie gaan blijven zitten...
Dat werkt gerust een tijd. Wellicht weken, maanden of zelfs jaren. Maar denk je dat echt je hele leven lang vol te kunnen houden?quote:Actief dingen ondernemen helpt ook niet echt. Ten minste ik heb besloten om er niets meer aan te doen. Sinds ik dat besloten heb voel ik me een stuk beter en tot op zekere hoogte heb ik het geaccepteerd.
laten we zeggen tot 25jr dan, dan is 10% (van de mannen natuurlijk) zeker reeel denk ik (als ik in mijn omgeving kijk komt het meer in de buurt van 80% maar dat ligt misschien ook deels aan de omgeving (Enschede)).quote:Op zondag 4 september 2005 21:07 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel heeeeeeeel erg veel, en als het zoveel is dan zou er ook niet zo "moeilijk" over gedaan worden.
Tot de 25jr wel idd, dan is het zelfs nog wel meer alleen er zijn er genoeg die roepen van "Ik heb sex" terwijl het niet zo is waardoor het beeld vertekendquote:Op zondag 4 september 2005 21:39 schreef prinsrob het volgende:
[..]
laten we zeggen tot 25jr dan, dan is 10% (van de mannen natuurlijk) zeker reeel denk ik (als ik in mijn omgeving kijk komt het meer in de buurt van 80% maar dat ligt misschien ook deels aan de omgeving (Enschede)).
Ik heb hier ook vaak last van. Maar het laatste jaar heb ik dat een beetje veranderd. Als je zelf niet zo'n prater bent laat de ander dan praten door middel van vragen. Dit kan gemakkelijk met vragen zoals: Wat voor een opleiding doe je? Waar woon je? Maak desnoods iemand die gek loopt te dansen belachelijk (zorg dat jullie die danser allebei niet kennen) Je leert gaandeweg.quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:38 schreef Meteora het volgende:
Iedereen heeft het hier over wel fatsoenlijk met een leuk meisje wel of niet kunnen praten maar vinden de meiden stillere jongens nou zo'n afknapper??? Ik ben meestal nogal stil en helemaal als ik met een leuk meisje aan het praten ben.Ik weet nooit zo goed waar ik over moet praten.
Ik weet niet hoe het komt, maar de meiden vinden mij bijna allemaal maar saai. Sommigen geven als reden omdat ik dan stil ben en niet dans. Sterker nog.. een keer heeft een meisje mij geblokkeerd op msn alleen maar omdat ze me lelijk vond(Die was dan vast wel ook niet eens de moeite waard om te proberen maar toch).
Letten die meiden hier nou echt zoveel op of waren dit maar een stel breezersletten??![]()
Ik weet dus vaak nooit wat ik weer moet gaan vragen aan haar. In de disco of ergens anders kom ik zelfs bij bekende meiden soms niet verder dan "hey, alles goed?". Maar ja er zijn best genoeg dingen waar je achter kan vragen, en bij dingen ook verder vragen maar dat doe ik dan nog niet echt.quote:
Whehe...ik woon er zelf ook, en 80% van de mensen die ik ken horen juist niet in dit soort topics. Misschien moet je s een andere vriendengroep opzoekenquote:Op zondag 4 september 2005 21:39 schreef prinsrob het volgende:
[..]
laten we zeggen tot 25jr dan, dan is 10% (van de mannen natuurlijk) zeker reeel denk ik (als ik in mijn omgeving kijk komt het meer in de buurt van 80% maar dat ligt misschien ook deels aan de omgeving (Enschede)).
Iquote:Op maandag 5 september 2005 00:22 schreef Roolio het volgende:
Trouwens iedereen heeft een bier-optimum, een toestand van alcoholische intoxicatie waarbij je meer zelfvertrouwen hebt maar toch in staat bent om goed te functioneren. Probeer die eerst te bereiken in de disco..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |