abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30247936
Ik hou het ook ff voor gezien
Kheb aantal tips gegeven. Nu wil ik ze uitgevoerd zien worden ook!
pi_30247946
Slotje mag erop
Doe is normaal man...
  zondag 4 september 2005 @ 14:45:17 #278
99533 zurekop
ye see house is a feelin'
pi_30258283
quote:
Op zondag 4 september 2005 01:03 schreef skive het volgende:

[..]

Wat is makkelijker dan met een vrouw praten als je het resultaat weet

Ergo prostituee's ... je weet het resultaat al en ze kunnen je uitstekend tips geven...
ik denk inderdaad dat de "oude maagden" veel hebben aan je suggesties!

als je door een hoer ontmaagd wordt krijg je namelijk Lekker Veel zelfvertrouwen...
en natuurlijk is het bezoeken van hoeren geen veredelde masturbatie, maar
voegt het echt veel toe aan je toekomstige seksleven. Echt goed advies, nog
nooooit gehoord

en het gaat uiteraard niet om het feit dat een vrouw jou zo leuk vindt dat ze seks
met je wil; het gaat gewoon om de seks an sich toch... echt een uitkomst, de wallen
pi_30259751
ik zelf ben ook jarenlang een ''gefrusteerde maagd'' geweest. Durfde nooit op meisjes af te stappen, bang om afgewezen te worden enz... Ik ben het totaal met zure kop eens dat naar de hoeren gaan totaal geen oplossing is. Je moet eerst zelfvertrouwen opdoen wat betreft het contact leggen met vrouwen. De sex komt op een gegeven moment wel als je er alle twee klaar voor bent. Het lijkt me echt totaal niks om door een hoer ontmaagd te worden!
Ben van de week gewoon op een meisje afgestapt die bij de bakker werkt. Vond haar altijd al leuk, maar kon haar eigenlijk niet echt goed. Maar we gaan binnenkort wat drinken samen. Dit had ik voor een jaar terug nooit gedurfd! Gewoon doen en er schijt aan hebben! Nee heb je en ja kun je krijgen....
pi_30260091
quote:
Op zondag 4 september 2005 14:45 schreef zurekop het volgende:

[..]

ik denk inderdaad dat de "oude maagden" veel hebben aan je suggesties!

als je door een hoer ontmaagd wordt krijg je namelijk Lekker Veel zelfvertrouwen...
en natuurlijk is het bezoeken van hoeren geen veredelde masturbatie, maar
voegt het echt veel toe aan je toekomstige seksleven. Echt goed advies, nog
nooooit gehoord

en het gaat uiteraard niet om het feit dat een vrouw jou zo leuk vindt dat ze seks
met je wil; het gaat gewoon om de seks an sich toch... echt een uitkomst, de wallen
Jij mist zoooooooo het punt

het punt is namelijk niet dat het om de sex gaat van hoeren... want hoeren zijn er niet eens voor sex... het punt is
quote:
Op zondag 4 september 2005 01:11 schreef skive het volgende:
Het uiteindelijke doel is niet het palen van een vrouw(dus geen sex zoals Zurekop suggereert) maar het zekerder worden van jezelf.

Wanneer een resultaat vast ligt kan je oefenen in verschillende methodes...

dat word welleens een experiment genoemt in gecontroleerde omgeving...
(bewezen methode in elke wetenschap)
Als je verder zou lezen dan je neus lang is zie je dat er wel degelijk tips van mij en Dafan staan die enigzins nuttig zijn.

Het pure feit dat jij reageerd op het woord Hoeren en ook zo negatief zegt meer over jouw mening dan over de mijne.
Doe is normaal man...
pi_30261490
quote:
Op zondag 4 september 2005 15:44 schreef invincible25 het volgende:
ik zelf ben ook jarenlang een ''gefrusteerde maagd'' geweest. Durfde nooit op meisjes af te stappen, bang om afgewezen te worden enz... Ik ben het totaal met zure kop eens dat naar de hoeren gaan totaal geen oplossing is. Je moet eerst zelfvertrouwen opdoen wat betreft het contact leggen met vrouwen. De sex komt op een gegeven moment wel als je er alle twee klaar voor bent. Het lijkt me echt totaal niks om door een hoer ontmaagd te worden!
Ben van de week gewoon op een meisje afgestapt die bij de bakker werkt. Vond haar altijd al leuk, maar kon haar eigenlijk niet echt goed. Maar we gaan binnenkort wat drinken samen. Dit had ik voor een jaar terug nooit gedurfd! Gewoon doen en er schijt aan hebben! Nee heb je en ja kun je krijgen....
Grote jongen! JE kent haar immers al en heb je altijd een aanspreekpunt.
Kunnen die anderen maagden nog wat van leren hier
pi_30262993
succes verhaal nummer 1

ik hoop dat er nog velen volgen
Doe is normaal man...
pi_30268905
* MrDoegewoon zich half meld

Wel een vriendin gehad, wel wat uitgespookt maar nog niet de echt daad gedaan. Ben 21 en eigenlijk boeit het me niet zoveel. Komt vanzelf.
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
  zondag 4 september 2005 @ 20:40:15 #284
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_30268947
quote:
Op zondag 4 september 2005 20:38 schreef MrDoegewoon het volgende:
* MrDoegewoon zich half meld
Komt vanzelf.
Of niet.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_30269040
quote:
Op zondag 4 september 2005 20:40 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Of niet.
Vast wel, of ik moet net een van die 0.000000001% personen van de wereld bevolking zijn die z'n hele leven geen seks zal krijgen en zoooooooo lelijk ben ik nou ook weer niet. En aangezien ik overal laat mee ben (nu pas m'n rijbewijs halen bijv) zal dit ook wel een geval van er laat bij zijn worden. Kan er niet mee zitten leef nog lang genoeg toch
pi_30269341
quote:
Op zondag 4 september 2005 20:43 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Vast wel, of ik moet net een van die 0.000000001% personen van de wereld bevolking zijn die z'n hele leven geen seks zal krijgen
Ik gok zo'n 10% van de mannen.
  zondag 4 september 2005 @ 20:54:45 #287
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_30269382
quote:
Op zondag 4 september 2005 20:43 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Vast wel, of ik moet net een van die 0.000000001% personen van de wereld bevolking zijn die z'n hele leven geen seks zal krijgen en zoooooooo lelijk ben ik nou ook weer niet.
Dat heeft denk ik meestal niets met lelijk zijn te maken en het zullen er meer zijn dan jij denkt.
  zondag 4 september 2005 @ 21:00:10 #288
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_30269547
Lang verhaal, dat gedeeltelijk betrekking heeft op dit topic, vandaar dat ik het hier post. mensen die geen zin hebben in mijn gezwam kunnen het overslaan.

Wij hadden dorpsfeesten en gisteravond zag ik een oud collega uit de supermarkt (jaar of 40) en hij had een nichtje van hem meegenomen. Een meisje van 19 jaar dat er gewoon leuk uitzag. Ik stap niet direct op mensen af dus ik ging niet meteen met haar praten, maar onze ogen troffen elkaar een paar keren waarop zij ging glimlachen. Op den duur kwam ik toch wat met haar in gesprek en ik kwam erachter dat ze helaas al een vriend had. Ondanks dat deed ze bovengemiddeld aardig tegen me, en aangezien ik het nogal koud had (ik stond 4 uur vanacht nog buiten in een t-shirt, en nu ben ik dus verkouden ) kroop ze me wat aan. Ik heb meerdere uren bij haar gestaan waarbij ze me gewoon lekker aankroop en "knuffelig" deed.

We hadden het toevallig over haar exvriend en ze vertelde dat die na haar uit de kast was gekomen. Maar ze had wel de primeur zei ze, want toen ze wat met hem kreeg was ie 20, en zij was zijn allereerste vriendin. En iemand die knap was en nog nooit een vriendin gehad had op zijn 20e daar moest wel iets mis mee zijn...... Op dat moment was ik dus bang dat ze ging vragen hoe het mijn relaties zat (23 jaar, 0 relaties), en dus switchte ik zo snel mogelijk van onderwerp.

Later op de avond stond ik nog lekker close met haar te dansen en haar oom (mijn ex collega dus) zei tegen me dat ik met haar moest zoenen. Maar ze had immers al een vriend, dus dat zei ik ook tegen hem. Maar hij vond toch echt dat dat niet boeide, ik moest niet zo zeuren Ik heb haar nog vergezeld bij het wachten op de taxi, en toen heb ik afscheid genomen met een paar kusjes op de mond (Hoogst waarschijnlijk had ik best met haar kunnen zoenen, maar ik wil een anders relatie ook niet stuk gaan maken).

Toen ik vervolgens terug liep kreeg ik van diverse mensen te horen of ik mijn vriendinnetje weg had gebracht enzo. Toen ik dus vertelde dat ze al een vriend had en dat het dus niks was stonden ze allemaal raar te kijken, omdat we daar wel vrij close stonden.

Nu zit ik dus weer lekker te balen, nieteens zozeer om haar, want eigenlijk was het nieteens echt mijn smaak (wel qua uiterlijk hoor, maar meer op intelectueel gebied), maar ik zit te balen omdat ik me weer realiseer dat ik nu alweer 23 jaar alleen ben. Ik heb weer even mogen proeven aan de genegenheid die een relatie met zich meebrengt, maar aan het einde van de avond kon ik weer alleen naar huis. Het wordt nu gewoon tijd dat ik er wat aan ga doen, dan ben ik maar kansloos dat ik op een datingsite sta ingeschreven. Het wordt nu gewoon eens tijd dat ik actie onderneem!
pi_30269735
quote:
Op zondag 4 september 2005 20:53 schreef prinsrob het volgende:

[..]

Ik gok zo'n 10% van de mannen.
Dat lijkt me wel heeeeeeeel erg veel, en als het zoveel is dan zou er ook niet zo "moeilijk" over gedaan worden .
  zondag 4 september 2005 @ 21:07:28 #290
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_30269744
quote:
Op zondag 4 september 2005 21:00 schreef ConQuestador het volgende:
Het wordt nu gewoon tijd dat ik er wat aan ga doen, dan ben ik maar kansloos dat ik op een datingsite sta ingeschreven. Het wordt nu gewoon eens tijd dat ik actie onderneem!
Actief dingen ondernemen helpt ook niet echt. Ten minste ik heb besloten om er niets meer aan te doen. Sinds ik dat besloten heb voel ik me een stuk beter en tot op zekere hoogte heb ik het geaccepteerd.
pi_30269862
quote:
Op zondag 4 september 2005 21:07 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Actief dingen ondernemen helpt ook niet echt. Ten minste ik heb besloten om er niets meer aan te doen. Sinds ik dat besloten heb voel ik me een stuk beter en tot op zekere hoogte heb ik het geaccepteerd.
Same here, half jaar geleden zat ik er ineens ff mee, maar nu ben ik er af en toe nog mee bezig maar niet actief op zoek meer. En wat gebeurd er, er komen veel meer meisjes op me af. Maar ga te weinig uit om heel snel een goede tegen het lijf te lopen, ach ja pech . Maar kijk hier is, kijk is om je heen je bent lang niet de enige met dit "probleem" denk je nou echt dat al die mensen zonder relatie gaan blijven zitten...
  zondag 4 september 2005 @ 21:12:13 #292
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_30269895
quote:
Op zondag 4 september 2005 21:11 schreef MrDoegewoon het volgende:

Maar kijk hier is, kijk is om je heen je bent lang niet de enige met dit "probleem" denk je nou echt dat al die mensen zonder relatie gaan blijven zitten...
Niet allemaal, maar een deel wel.
pi_30270598
quote:
Dat werkt gerust een tijd. Wellicht weken, maanden of zelfs jaren. Maar denk je dat echt je hele leven lang vol te kunnen houden?
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
pi_30270702
quote:
Op zondag 4 september 2005 21:07 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Dat lijkt me wel heeeeeeeel erg veel, en als het zoveel is dan zou er ook niet zo "moeilijk" over gedaan worden .
laten we zeggen tot 25jr dan, dan is 10% (van de mannen natuurlijk) zeker reeel denk ik (als ik in mijn omgeving kijk komt het meer in de buurt van 80% maar dat ligt misschien ook deels aan de omgeving (Enschede)).
pi_30270734
quote:
Op zondag 4 september 2005 21:39 schreef prinsrob het volgende:

[..]

laten we zeggen tot 25jr dan, dan is 10% (van de mannen natuurlijk) zeker reeel denk ik (als ik in mijn omgeving kijk komt het meer in de buurt van 80% maar dat ligt misschien ook deels aan de omgeving (Enschede)).
Tot de 25jr wel idd, dan is het zelfs nog wel meer alleen er zijn er genoeg die roepen van "Ik heb sex" terwijl het niet zo is waardoor het beeld vertekend
pi_30271034
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 22:38 schreef Meteora het volgende:
Iedereen heeft het hier over wel fatsoenlijk met een leuk meisje wel of niet kunnen praten maar vinden de meiden stillere jongens nou zo'n afknapper??? Ik ben meestal nogal stil en helemaal als ik met een leuk meisje aan het praten ben. Ik weet nooit zo goed waar ik over moet praten.

Ik weet niet hoe het komt, maar de meiden vinden mij bijna allemaal maar saai. Sommigen geven als reden omdat ik dan stil ben en niet dans. Sterker nog.. een keer heeft een meisje mij geblokkeerd op msn alleen maar omdat ze me lelijk vond (Die was dan vast wel ook niet eens de moeite waard om te proberen maar toch).
Letten die meiden hier nou echt zoveel op of waren dit maar een stel breezersletten??
Ik heb hier ook vaak last van. Maar het laatste jaar heb ik dat een beetje veranderd. Als je zelf niet zo'n prater bent laat de ander dan praten door middel van vragen. Dit kan gemakkelijk met vragen zoals: Wat voor een opleiding doe je? Waar woon je? Maak desnoods iemand die gek loopt te dansen belachelijk (zorg dat jullie die danser allebei niet kennen) Je leert gaandeweg.

Probeer ook niet te hard. Ga niet van de ene naar de andere. Het moet spontaan lijken.

Maar probeer vooral jezelf te blijven. Ga niet gek doen of doe geen dingen die je anders ook niet zou doen. Zorg dat je er verzorgt uitziet en ga niet met een al te grote groep jongens. Dit leid af.

Maak niet al te veel gebruik van MSN. Dit geeft verkeerde indrukken.

Normaal>telefoon>SMS>MSN

Als je het idee hebt dat het aardig gaat vraag dan aan het meisje of ze wat wil drinken. Als dat positief is geef je haar drinken en blijf je gewoon bij der. Als ze het op heeft vraag je of ze mee wil gaan naar een rustiger plekje om zo ff rustiger te kunnen 'praten'. Hopelijk komt dan van het een het ander..

Niet geschoten is altijd mis. En wees niet getreurd als het een keer mislukt. Je leert van je fouten. Bedenk goed wat je goed/fout gedaan hebt en verbeter jezelf.

Succes
Words they preach I can't relate. If God's true love are acts of hate.
Who would wish this on our people, and proclaim that His will be done. Scriptures they heed have misled them. All praise their Sacraficed Sons.
Londen 7-7.. RIP
pi_30274051
quote:
Op zondag 4 september 2005 21:50 schreef Doe_je_nix_aan het volgende:

Verhaaltje
Ik weet dus vaak nooit wat ik weer moet gaan vragen aan haar. In de disco of ergens anders kom ik zelfs bij bekende meiden soms niet verder dan "hey, alles goed?". Maar ja er zijn best genoeg dingen waar je achter kan vragen, en bij dingen ook verder vragen maar dat doe ik dan nog niet echt.

Over dat MSN. Ik ben er volgens mij nog net niet verslaafd aan. Ik zit er iedere dag wel op. Bij mij gaat het meestal precies andersom:

MSN > SMS > telefoon > IRL

Zo ver van dat drinken aanbieden ben ik nog niet echt gekomen. (Ik denk niet dat ik te lang wacht, maar ik praat nooit lang met meiden als ik uitga enzo). En naar een rustiger plekje gaan, zo ver ben ik ook nog niet gekomen.
Ik weet niet of dan op dat rustiger plekje "van het een het ander komt", want ik kan gewoon bijna met zekerheid zeggen dat ik geen initiatief durf te nemen. Doen die meiden dat wel is of zijn die gewoon net zo afwachtend als ik?

Niet geschoten is inderdaad altijd mis, maar ik heb een beetje het idee dat een blauwtje fataal is voor mn ego en mn zelfvertrouwen en zelfbeeld enzo. Ik weet het, het is flink fout, maar ja dat verander je niet 1.2.3..

Om nog even op die posts over die hoeren te reageren: Ik wil nog niet dood gevonden worden naast een hoer!!! Ik zal absoluut nooit naar een prostituee gaan of hoe mooi woord er ook voor wordt gevonden, en ik denk ook dat geen enkele "oude maagd" dit snel zou doen, omdat we gewoon niet zo zijn. En als je denkt dat we erdoor zelfzekerder zouden worden dan heb je het ook compleef mis. Ik zou me gewoon gigantisch schamen als ik door een hoer zou zijn ontmaagd. Neuken of palen of hoe je het wil noemen doe je niet met een uitgereden gleufdier van de kant van de weg, in ieder geval ik zou het nooit doen.

Het topic is by the way bijna vol, iemand zin om een nieuwe te maken?
pi_30275773
quote:
Op zondag 4 september 2005 21:39 schreef prinsrob het volgende:

[..]

Whehe...ik woon er zelf ook, en 80% van de mensen die ik ken horen juist niet in dit soort topics. Misschien moet je s een andere vriendengroep opzoeken

Meteora:
Als je naar 'een rustiger plekje' gaat, wordt er idd van je verwacht dat jij de persoon bent (als man) die het initiatief neemt. Dat wordt (als onervaren) ff slikken, maar de tekens herken je snel genoeg. (Veel aan je zitten, lang aankijken etc).
En ja, jij mag het nieuwe topic openen, aangezien jij hoofdonderwerp van dit deel bent geweest
pi_30276094
Trouwens iedereen heeft een bier-optimum, een toestand van alcoholische intoxicatie waarbij je meer zelfvertrouwen hebt maar toch in staat bent om goed te functioneren. Probeer die eerst te bereiken in de disco..
pi_30276216
quote:
Op maandag 5 september 2005 00:22 schreef Roolio het volgende:
Trouwens iedereen heeft een bier-optimum, een toestand van alcoholische intoxicatie waarbij je meer zelfvertrouwen hebt maar toch in staat bent om goed te functioneren. Probeer die eerst te bereiken in de disco..
I die toestand. Veel makkelijker kan het niet worden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')