ok als je 3 keer per dag neukt dan heb ik een vraag: raakt je lul dan niet overhit ofzo of wordt ie dan niet knalrood?quote:Op maandag 5 september 2005 12:19 schreef MaxPowered het volgende:
3 x per dag voor, tijdens en na het neucken!
10X?quote:Op maandag 5 september 2005 12:30 schreef richie29 het volgende:
vraag 2;
Hoe vaak krijg ik een slotje op m'n bek?![]()
Nee, hij poetst drie keer bij elke keer nuecken. Hij poetst drie keer, dus nueckt een keer. Tenminste, dat wil hij ons laten geloven natuurlijk.quote:Op maandag 5 september 2005 12:32 schreef Burning_Eye het volgende:
[..]
ok als je 3 keer per dag neukt dan heb ik een vraag: raakt je lul dan niet overhit ofzo of wordt ie dan niet knalrood?![]()
hoe vaak zeg jij leesde ?quote:Op maandag 5 september 2005 12:36 schreef Burning_Eye het volgende:
ja daar kwam ik net ook achter ja ikleesde de post nog eens en toen zag ik het ook
Hoe vaak krijg jij op je flikker vanwege het openen van kuttopics?quote:Op maandag 5 september 2005 12:11 schreef Burning_Eye het volgende:
Hoi allemaal,![]()
ik verveel me, dus maak ik deze topic maar.![]()
maar goed we maken er gewoon iets leuks van![]()
ik maak iedere week een nieuwe vraag die begint met Hoe Vaak.
en de vraag van deze week is: Hoe vaak poets jij je tanden?
Ik doe het alleen 's Avonds, als ik het niet vergeet![]()
Jij?quote:Op maandag 5 september 2005 13:45 schreef Burning_Eye het volgende:
ok ik maak al een andere vraag![]()
Hoe vaak heb jij seks in de week?
Hmmm je hebt het in onzin geplaatst...quote:Op maandag 5 september 2005 14:07 schreef Burning_Eye het volgende:
hoe moet ik dan zorgen dat deze topic wel een suc66 wordt?
Nadeel is dat er op deze tijden vaak snel een slotje volgt!quote:Op maandag 5 september 2005 14:15 schreef Burning_Eye het volgende:
ok!
Vlikker op. Kut kloon.quote:Op maandag 5 september 2005 14:21 schreef Burning_Eye het volgende:
maar kun je me uitelggen wat voor een topic ik moet maken om een goed bekeken topic te krijgen?
Een duidelijk TT helpt meestal een heel eind!quote:Op maandag 5 september 2005 14:21 schreef Burning_Eye het volgende:
maar kun je me uitelggen wat voor een topic ik moet maken om een goed bekeken topic te krijgen?
Hoe krijg jij het voor elkaar om jouw engelse nick correct te schrijven en die gequote shit hierboven zo mensonterend te verneuken? Heb je met die nick hulp gehad mongool?quote:Op maandag 5 september 2005 14:57 schreef Burning_Eye het volgende:
jewel hoor sukkl
Ik geloof elke keer weer mijn eigen ogen niet. Moet je die quote van die supermongool hier nou weer zien!!!quote:Op maandag 5 september 2005 15:10 schreef iDex het volgende:
hoe vaak zal er op dit topicje een slotje komen?
Je caps zit vast.quote:Op maandag 5 september 2005 15:12 schreef Brainvoyager het volgende:
[..]
Ik geloof elke keer weer mijn eigen ogen niet. Moet je die quote van die supermongool hier nou weer zien!!!
EEN TOPIC KAN MAAR 1 SLOTJE KRIJGEN SUKKEL!!!! Dicht is dicht. Of wou jij er dan nog een slot aan hangen fijne meneer????
en mongolen die niet kunnen typen. Ja. Ophoeren allemaal.quote:Op maandag 5 september 2005 15:14 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Je caps zit vast.
Tevens: in ONZ zit allemal klere mongolen!
schizoquote:Op maandag 5 september 2005 15:15 schreef Echo99 het volgende:
[..]
en mongolen die niet kunnen typen. Ja. Ophoeren allemaal.
Hoe kan het bestaan dat ik wat van jou moet lezen TheSilentEnigma!!!! Of je past je nick aan, of je houdt je muil...quote:Op maandag 5 september 2005 15:17 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Newbies die topics uit verveling openen.
Pardon?quote:Op maandag 5 september 2005 15:19 schreef Brainvoyager het volgende:
[..]
Hoe kan het bestaan dat ik wat van jou moet lezen TheSilentEnigma!!!! Of je past je nick aan, of je houdt je muil...
Pfffff......
Je snapt er geen ruk van hé? Jij bent slechts silent als het jou uitkomt! Oostindisch silent zeg maar...quote:
Klinkt goed.quote:Op maandag 5 september 2005 15:17 schreef Brainvoyager het volgende:
Zeg Echo, ik denk dat jij niet verkeerd bent. Mocht je anale behoeftes krijgen maar ze ook eens willen voelen, mail mij dan. Dan kom ik je vullen en laat daarna een vloeibaar souvenir achter...
![]()
Ik vind jou houding niet echt tof, eigenlijk.quote:Op maandag 5 september 2005 15:26 schreef Brainvoyager het volgende:
[..]
Je snapt er geen ruk van hé? Jij bent slechts silent als het jou uitkomt! Oostindisch silent zeg maar...
Kut, wat is het leven toch ingewikkeld met dit soort individuen. Wanneer krijg ik eens rust?
Hallo t is brainvoyager. De echte reden dat alle TBS verloven zijn ingetrokkenquote:Op maandag 5 september 2005 15:36 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik vind jou houding niet echt tof, eigenlijk.
Als je je ban krijgtquote:Op maandag 5 september 2005 15:26 schreef Brainvoyager het volgende:
[..]
Je snapt er geen ruk van hé? Jij bent slechts silent als het jou uitkomt! Oostindisch silent zeg maar...
Kut, wat is het leven toch ingewikkeld met dit soort individuen. Wanneer krijg ik eens rust?
ach, gekwelde ziel...quote:Op maandag 5 september 2005 15:26 schreef Brainvoyager het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat ik van jou vind. Je zou schreeuwend onder je moeders rokken kruipen, als die snol nog leeft tenminste.quote:Op maandag 5 september 2005 15:36 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik vind jou houding niet echt tof, eigenlijk.
Een beetje meer respect voor een dame zou je niet misstaan, kutneus.quote:Op maandag 5 september 2005 15:40 schreef Brainvoyager het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat ik van jou vind. Je zou schreeuwend onder je moeders rokken kruipen, als die snol nog leeft tenminste.
Je hebt wat mij betreft sowieso definitief afgedaan want je hoort te schrijven: 'Ik vind jouw houding niet echt tof, eigenlijk.'
Man, man, ik zou je wel willen schieten!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik dacht dat je een kloon was, maar deze stupide post bewijst het tegendeel. Ik ken 3 jarige die gevatter en grappiger zijn dan jij met je baggertopics!quote:Op maandag 5 september 2005 15:42 schreef Burning_Eye het volgende:
Echo wil je anaal gaan met mongolen ofzo?
zoiets is wel te verwachten op een forum vol onzin dan verwacht je ook mensen die onzin vertellen snappie?
Kutneus????? Kutneus????? Zei jij kutneus tegen mij vuile vieze uit de baarmoeder geslingerde varietéhoer????????quote:Op maandag 5 september 2005 15:44 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Een beetje meer respect voor een dame zou je niet misstaan, kutneus.
Amen!quote:Op maandag 5 september 2005 15:45 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een kloon was, maar deze stupide post bewijst het tegendeel. Ik ken 3 jarige die gevatter en grappiger zijn dan jij met je baggertopics!
als dit zo'n kut topic is waarom is het hier dan zo druk! adners ga je ergens anders met je matjes op kringspierencrossen n00bquote:Op maandag 5 september 2005 15:42 schreef Burning_Eye het volgende:
Echo wil je anaal gaan met mongolen ofzo?
zoiets is wel te verwachten op een forum vol onzin dan verwacht je ook mensen die onzin vertellen snappie?
Dit is een kuttopic wat wordt gebruikt als reltopicquote:Op maandag 5 september 2005 15:59 schreef Burning_Eye het volgende:
[..]
als dit zo'n kut topic is waarom is het hier dan zo druk! adners ga je ergens anders met je matjes op kringspierencrossen n00b![]()
Dicht gooien, openen en weer dicht gooien. Maar dan heb je er nog maar 1 eigenlijk.quote:Op maandag 5 september 2005 15:12 schreef Brainvoyager het volgende:
[..]
Ik geloof elke keer weer mijn eigen ogen niet. Moet je die quote van die supermongool hier nou weer zien!!!
EEN TOPIC KAN MAAR 1 SLOTJE KRIJGEN SUKKEL!!!! Dicht is dicht. Of wou jij er dan nog een slot aan hangen fijne meneer????
Maar wel een erg matig reltopic.quote:Op maandag 5 september 2005 16:04 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Dit is een kuttopic wat wordt gebruikt als reltopic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |