Je wil niet weten wat ik van jou vind. Je zou schreeuwend onder je moeders rokken kruipen, als die snol nog leeft tenminste.quote:Op maandag 5 september 2005 15:36 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik vind jou houding niet echt tof, eigenlijk.
Een beetje meer respect voor een dame zou je niet misstaan, kutneus.quote:Op maandag 5 september 2005 15:40 schreef Brainvoyager het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat ik van jou vind. Je zou schreeuwend onder je moeders rokken kruipen, als die snol nog leeft tenminste.
Je hebt wat mij betreft sowieso definitief afgedaan want je hoort te schrijven: 'Ik vind jouw houding niet echt tof, eigenlijk.'
Man, man, ik zou je wel willen schieten!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik dacht dat je een kloon was, maar deze stupide post bewijst het tegendeel. Ik ken 3 jarige die gevatter en grappiger zijn dan jij met je baggertopics!quote:Op maandag 5 september 2005 15:42 schreef Burning_Eye het volgende:
Echo wil je anaal gaan met mongolen ofzo?
zoiets is wel te verwachten op een forum vol onzin dan verwacht je ook mensen die onzin vertellen snappie?
Kutneus????? Kutneus????? Zei jij kutneus tegen mij vuile vieze uit de baarmoeder geslingerde varietéhoer????????quote:Op maandag 5 september 2005 15:44 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Een beetje meer respect voor een dame zou je niet misstaan, kutneus.
Amen!quote:Op maandag 5 september 2005 15:45 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een kloon was, maar deze stupide post bewijst het tegendeel. Ik ken 3 jarige die gevatter en grappiger zijn dan jij met je baggertopics!
als dit zo'n kut topic is waarom is het hier dan zo druk! adners ga je ergens anders met je matjes op kringspierencrossen n00bquote:Op maandag 5 september 2005 15:42 schreef Burning_Eye het volgende:
Echo wil je anaal gaan met mongolen ofzo?
zoiets is wel te verwachten op een forum vol onzin dan verwacht je ook mensen die onzin vertellen snappie?
Dit is een kuttopic wat wordt gebruikt als reltopicquote:Op maandag 5 september 2005 15:59 schreef Burning_Eye het volgende:
[..]
als dit zo'n kut topic is waarom is het hier dan zo druk! adners ga je ergens anders met je matjes op kringspierencrossen n00b![]()
Dicht gooien, openen en weer dicht gooien. Maar dan heb je er nog maar 1 eigenlijk.quote:Op maandag 5 september 2005 15:12 schreef Brainvoyager het volgende:
[..]
Ik geloof elke keer weer mijn eigen ogen niet. Moet je die quote van die supermongool hier nou weer zien!!!
EEN TOPIC KAN MAAR 1 SLOTJE KRIJGEN SUKKEL!!!! Dicht is dicht. Of wou jij er dan nog een slot aan hangen fijne meneer????
Maar wel een erg matig reltopic.quote:Op maandag 5 september 2005 16:04 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Dit is een kuttopic wat wordt gebruikt als reltopic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |