abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30316257
quote:
op dinsdag 6 september 2005 12:20 schreef vivi het volgende:

en vervolgens moeten er mandjes gevlochten worden in de biesbosch etc...bwaaaahhh!

dat bedoel ik, vivi. dan kiezen wij toch liever voor een romantisch weekend naar venetië; door de stad zwieren, dronken worden in een gondel... leuk hotel... mmmmm. en die psycho-analytische gesprekken voegen daar niets aan toe!
pi_30316283
quote:
op dinsdag 6 september 2005 12:12 schreef nadine26 het volgende:

[..]

en jij, dus. zullen wij samen dan maar een anti-therapie lobby beginnen?
gerben en nadine tegen de therapeuten!
dude!
leuk idee, maar vergeet niet dat ze hun klantjes herprogrammeren om als ze weer vrij zijn, de loftrompet over hun therapie te steken.

ben niet niet helemaal zo zwartwit hoor. sommigen mensen hebben er wel degelijk wat aan, als ze er zelf niet uitkomen bijvoorbeeld. en als ze ermee geholpen worden, prima, daar ben ik blijer mee dan dat ze ongelukkig door blijven lopen.

ik ben tegen het evangelische enthousiasme en de navel-focus ervan. op zoek naar de zin van je leven? wil je de waarheid over jezelf weten? ga in therapie!
ik ben meer geinteresseerd in de zin van het leven, en in de filosofische vraag of er een absolute waarheid is.

zeker die uitspraak van jou vriend gaat te ver. een beetje doen alsof hij de waarheid in pacht heeft. en dat jou aanwrijven na een hele dag distels rooien. kom zeg. ga lekker de waarheid uit je eigen navel peuteren maar val er anderen niet mee lastig.

uitspraak van de dag: jij bent uniek!!
net als iedereen...
  dinsdag 6 september 2005 @ 12:27:02 #103
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30316291
wat houdt je eigenlijk tegen om met je vage vriendje te kappen?
zoals je hier over hem praat spreekt er immers enkel hoon uit .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_30316304
*zet cola en wokkels klaar
pi_30316393
quote:
op dinsdag 6 september 2005 12:27 schreef copycat het volgende:
wat houdt je eigenlijk tegen om met je vage vriendje te kappen?
zoals je hier over hem praat spreekt er immers enkel hoon uit .
idd.
5 jaar is een hele tijd. zijn er praktische bezwaren?
woon je er mee samen?
pi_30316541
quote:
op dinsdag 6 september 2005 12:20 schreef vivi het volgende:
ik zou ook niet tegen dat semi-zweverig geneuzel kunnen
...alle respect voor mensen die zo door het leven wensen te gaan maar ik krijg acute uitslag van dat psycho-analytisch gebabbel...

niets mis met therapie als je echt iets ernstigs hebt meegemaakt

terwijl je daar in eerste instantie allleen maar kwam omdat je latente schuldgevoelens hebt omdat je de hond op je 13e een keer aan je tepel hebt laten likken ofzo...... een lekkere stoere vent die je ziet veranderen in orerend weekdier dat de hele dag verwijten loopt te ventileren...
join the club. zullen we met zijn drieen een praatgroepje beginnen?
pi_30316699
quote:
op dinsdag 6 september 2005 12:30 schreef mgerben het volgende:

idd.
5 jaar is een hele tijd. zijn er praktische bezwaren?
woon je er mee samen?
praktische bezwaren...? ik vind het wel een beetje een praktisch bezwaar om nóg meer lange gesprekken te moeten voeren. over waarom ik het niet meer zie zitten. over waarom híj het nog wel ziet zitten. over waarom hij dan tóch niet met mij naar venetië wil. maar wél naar de biesbosch. dat soort dingen.
ik ga er rustig over nadenken. niet vanuit de gedachte: oude schoenen... enzovoort, want sowieso zijn die nieuwe schoenen van mij nog héél ver weg; ze zijn te duur, hebben kwetsbare zolen, hoge hakken waarop ik waarschijnlijk niet kan lopen, kortom: de nieuwe schoenen spelen geen rol in mijn beslissing. (zouden dat niet moeten doen, tenminste).

en nee, ik woon er niet mee samen! (hij heeft z'n eigen mand...)
maar eh... 5 jaar, dat klopt niet, hoor! heb ik dat verkeerd opgeschreven? ik bedoelde in elk geval dat 5 jaar inderdaad een hele lange tijd is, en dat het in dat geval allemaal een beetje anders had gelegen. nu spreken we over 7 maanden ongeveer.
pi_30316763
quote:
op dinsdag 6 september 2005 12:35 schreef mgerben het volgende:

zullen we met zijn drieen een praatgroepje beginnen?
i'm in!
  dinsdag 6 september 2005 @ 12:43:23 #109
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30316766
quote:
op dinsdag 6 september 2005 12:41 schreef nadine26 het volgende:

praktische bezwaren...? ik vind het wel een beetje een praktisch bezwaar om nóg meer lange gesprekken te moeten voeren. over waarom ik het niet meer zie zitten.
en dus blijf je bij hem omdat?
pi_30316810
quote:
op dinsdag 6 september 2005 12:43 schreef copycat het volgende:

en dus blijf je bij hem omdat?
eerlijk?
omdat ik nog nooit alleen ben geweest. in de zin van: geen vriendje.
pi_30316845
ik dnekd at de dames die zo anti therapie zijn zelf wel eens een sessietje zouden kunnen gebruiken.

de een blijft achtere en kerel aan lopen die haar niet moet, tegen beter weten in, en laat zich gebruiken.

de ander heeft een relatie en overweegt vreemd te gaan met vader van 2 kids die ook al een relatie heeft en die zijn vrouw en kids voor die relatie in de steek heeft gelaten en op wiens kinderen ze past.

bovendien presenteren beide dames alsof ze van eenzame hoogte neer kunnen kijken op het eenvoudige voetvolk, terwijl ze zich gedragen als twee achterlijke pubers
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  dinsdag 6 september 2005 @ 12:47:53 #112
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30316883
quote:
op dinsdag 6 september 2005 12:45 schreef nadine26 het volgende:

eerlijk?
misschien eens een slim plan om een poos wel alleen te zijn?
angst, in welke vorm dan ook, is altijd een slechte raadgever.
angst om alleen te zijn, angst voor het onbekende.

nu misgun je zowel hem als jezelf de kans op meer.
pi_30316892
quote:

[..]

praktische bezwaren...? ik vind het wel een beetje een praktisch bezwaar om nóg meer lange gesprekken te moeten voeren. over waarom ik het niet meer zie zitten. over waarom híj het nog wel ziet zitten. over waarom hij dan tóch niet met mij naar venetië wil. maar wél naar de biesbosch. dat soort dingen.
ik ga er rustig over nadenken. niet vanuit de gedachte: oude schoenen... enzovoort, want sowieso zijn die nieuwe schoenen van mij nog héél ver weg; ze zijn te duur, hebben kwetsbare zolen, hoge hakken waarop ik waarschijnlijk niet kan lopen, kortom: de nieuwe schoenen spelen geen rol in mijn beslissing. (zouden dat niet moeten doen, tenminste).
voor iemand die niet houdt van psycho analytisch analyseren weet je de zaken wel op een bizarre manier te determineren..

en de gedachte, oude schoenen, nieuwe schoenen geldt bij jou volgens mij wél, je bent zo bang om alleen te zijn dat je liever doorgaat in een slechte relatie. niet dat je de enige daarin bent hoor, maar heb je geen vriendinnen ofzo?
Big dick.
  dinsdag 6 september 2005 @ 12:49:16 #114
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30316927
quote:
op dinsdag 6 september 2005 12:47 schreef copycat het volgende:

nu misgun je zowel hem als jezelf de kans op meer.
oh, en voor jou doel ik dan niet op die cowboy .
pi_30316965
quote:
op dinsdag 6 september 2005 12:45 schreef nadine26 het volgende:

[..]

eerlijk?
brilliant!

maar je bent niet van mening dat je dan beter kan stoppen met de relatie?
Rudeonline logic: "1km +1sec=1km/s"
"I don't know what your problem is, but I bet it's hard to pronounce.''
  dinsdag 6 september 2005 @ 12:52:58 #116
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30317045
quote:
op dinsdag 6 september 2005 12:46 schreef ripley het volgende:
ik dnekd at de dames die zo anti therapie zijn zelf wel eens een sessietje zouden kunnen gebruiken.

de een blijft achtere en kerel aan lopen die haar niet moet, tegen beter weten in, en laat zich gebruiken.

de ander heeft een relatie en overweegt vreemd te gaan met vader van 2 kids die ook al een relatie heeft en die zijn vrouw en kids voor die relatie in de steek heeft gelaten en op wiens kinderen ze past.

bovendien presenteren beide dames alsof ze van eenzame hoogte neer kunnen kijken op het eenvoudige voetvolk, terwijl ze zich gedragen als twee achterlijke pubers
ik heb progressie geboekt hoor

Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 6 september 2005 @ 13:28:43 #117
60533 Quara
R3Ð Ðév¡l
pi_30318178
dat therapeutisch gezeur heeft volgens mij ook niet veel nut... alhoewel sommigen er wel degelijk baat bij hebben.
dan gaan die therapeuten eventjes de weg gestopte gevoelens naar boven halen van iets wat heeeel erg was... hmz wtf, volgens mij spoor je dan niet aangezien als het echt zo afschuwelijk was je het niet kunt weg stoppen.

ts: misschien is het verstandig om maar eens een tijdje vriend-loos door het leven te gaan. want met je huidige vriend wordt je niet echt gelukkig heb ik het idee.
[url=http://www.]www.[/url]
Thinking to be is quite the opposite of being one
  dinsdag 6 september 2005 @ 13:48:32 #118
128310 JeeWeeTje
Congenitaal lief?
pi_30318839
quote:
op dinsdag 6 september 2005 12:52 schreef vivi het volgende:

[..]

ik heb progressie geboekt hoor
?? met wat?
pi_30318866
quote:

[..]

quote:
ik ga er rustig over nadenken. [...schoenen...]
en nee, ik woon er niet mee samen!
[...]
nu spreken we over 7 maanden ongeveer.
ok, dus dat valt wel mee. leuk, van die schoenen.
quote:
eerlijk?
respect voor je eerlijkheid. zo te zien heb je zelf al wat zelfanalyse in huis :-) op die manier kun je een hele beroepsgroep tegen de haren instrijken, weet je dat? :-)

ok, dat maakt het moeilijk.

maar hij gaat ook lekker over de grens van acceptabel gedrag. neem de voorbeelden van hierboven, en die van de verwijtende kritiek : zou hij dat in de 1e week hebben kunnen doen, en was hij dan gebleven?
of kan hij zich dat nu permitteren omdat jij een beetje koudwatervrees hebt om alleen in het koude donkere zwembad te springen?

copycat merkte al op dat je niet heel lovend over hem schrijft.
misschien kunnen we het eens hebben over manieren om het uit te maken.
zoals een linkje naar dit topic bv.
of een stormachtige liefdesaffaire met een rijpere minnaar (ik noem geen namen)
  dinsdag 6 september 2005 @ 13:50:42 #120
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30318929
quote:
op dinsdag 6 september 2005 13:48 schreef jeeweetje het volgende:

?? met wat?
voor die neverending soapstory heeft vivi haar eigen topic: stomme smoesjes etc deel 835

dit is nadine's soap en mij lijkt het het slimste die twee verhaallijnen zoveel mogelijk apart te houden.
pi_30319789
nadine26, heb jij phileine zegt sorry gelezen van giphart? je doet me aan de hoofdpersoon denken. . ik vind dat je grappig schrijft, en je ergenis ten aanzien van je vriendje begrijp ik ook. maar, wat dan minder begrijpelijk is, is dat je het ene vriendje dat vooral druk is met zichzelf ende zijn navel, misschien gaat verruilen voor een vent die slechts bezig is met zijn ego.
god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
pi_30319957
quote:
op dinsdag 6 september 2005 14:14 schreef raisingirl het volgende:
... is dat je het ene vriendje dat vooral druk is met zichzelf ende zijn navel, misschien gaat verruilen voor een vent die slechts bezig is met zijn ego.
de ego zou de koevoet kunnen zijn waarmee ze zich bevrijdt uit de navel. de ego en de navel blijven over vijf maanden beide beteuterd achter (de navel is inmiddels verliefd geworden op zijn therapeute, wat op niets uitloopt omdat zij daar te professioneel voor is, het ego heeft intussen al weer een nieuw kindermeisje en brengt veel tijd binnenshuis door...

en nadine gaat met opgeheven hoofd alleen verder en loopt tegen een gezonde hollandsche jongenman op, met blauwe ogen, die haar laat lachen en die geen therapie nodig heeft.
pi_30320038
heb jij toevallig blauwe ogen?
god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
pi_30320058
* het.ismij wel
pure germaan
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
  dinsdag 6 september 2005 @ 14:33:57 #125
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30320465
quote:
op dinsdag 6 september 2005 13:50 schreef copycat het volgende:

[..]

voor die neverending soapstory heeft vivi haar eigen topic: stomme smoesjes etc deel 835

dit is nadine's soap en mij lijkt het het slimste die twee verhaallijnen zoveel mogelijk apart te houden.
een spinoff c.q. samensmelting zou ms ook wel leuk zijn, henk heeft tenslotte prachtige blauwe ogen en is compleet therapieresistent

ontopic
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')