quote:op dinsdag 6 september 2005 12:20 schreef vivi het volgende:
en vervolgens moeten er mandjes gevlochten worden in de biesbosch etc...bwaaaahhh!
quote:op dinsdag 6 september 2005 12:12 schreef nadine26 het volgende:
[..]
en jij, dus. zullen wij samen dan maar een anti-therapie lobby beginnen?
idd.quote:op dinsdag 6 september 2005 12:27 schreef copycat het volgende:
wat houdt je eigenlijk tegen om met je vage vriendje te kappen?
zoals je hier over hem praat spreekt er immers enkel hoon uit.
join the club. zullen we met zijn drieen een praatgroepje beginnen?quote:op dinsdag 6 september 2005 12:20 schreef vivi het volgende:
ik zou ook niet tegen dat semi-zweverig geneuzel kunnen
...alle respect voor mensen die zo door het leven wensen te gaan maar ik krijg acute uitslag van dat psycho-analytisch gebabbel...
niets mis met therapie als je echt iets ernstigs hebt meegemaakt![]()
terwijl je daar in eerste instantie allleen maar kwam omdat je latente schuldgevoelens hebt omdat je de hond op je 13e een keer aan je tepel hebt laten likken ofzo...... een lekkere stoere vent die je ziet veranderen in orerend weekdier dat de hele dag verwijten loopt te ventileren...
praktische bezwaren...? ik vind het wel een beetje een praktisch bezwaar om nóg meer lange gesprekken te moeten voeren. over waarom ik het niet meer zie zitten. over waarom híj het nog wel ziet zitten. over waarom hij dan tóch niet met mij naar venetië wil. maar wél naar de biesbosch. dat soort dingen.quote:op dinsdag 6 september 2005 12:30 schreef mgerben het volgende:
idd.
5 jaar is een hele tijd. zijn er praktische bezwaren?
woon je er mee samen?
i'm in!quote:op dinsdag 6 september 2005 12:35 schreef mgerben het volgende:
zullen we met zijn drieen een praatgroepje beginnen?
en dus blijf je bij hem omdat?quote:op dinsdag 6 september 2005 12:41 schreef nadine26 het volgende:
praktische bezwaren...? ik vind het wel een beetje een praktisch bezwaar om nóg meer lange gesprekken te moeten voeren. over waarom ik het niet meer zie zitten.
misschien eens een slim plan om een poos wel alleen te zijn?quote:op dinsdag 6 september 2005 12:45 schreef nadine26 het volgende:
eerlijk?
omdat ik nog nooit alleen ben geweest. in de zin van: geen vriendje.
voor iemand die niet houdt van psycho analytisch analyseren weet je de zaken wel op een bizarre manier te determineren..quote:op dinsdag 6 september 2005 12:41 schreef nadine26 het volgende:
[..]
praktische bezwaren...? ik vind het wel een beetje een praktisch bezwaar om nóg meer lange gesprekken te moeten voeren. over waarom ik het niet meer zie zitten. over waarom híj het nog wel ziet zitten. over waarom hij dan tóch niet met mij naar venetië wil. maar wél naar de biesbosch. dat soort dingen.
ik ga er rustig over nadenken. niet vanuit de gedachte: oude schoenen... enzovoort, want sowieso zijn die nieuwe schoenen van mij nog héél ver weg; ze zijn te duur, hebben kwetsbare zolen, hoge hakken waarop ik waarschijnlijk niet kan lopen, kortom: de nieuwe schoenen spelen geen rol in mijn beslissing. (zouden dat niet moeten doen, tenminste).
oh, en voor jou doel ik dan niet op die cowboyquote:op dinsdag 6 september 2005 12:47 schreef copycat het volgende:
nu misgun je zowel hem als jezelf de kans op meer.
brilliant!quote:op dinsdag 6 september 2005 12:45 schreef nadine26 het volgende:
[..]
eerlijk?
ik heb progressie geboekt hoorquote:op dinsdag 6 september 2005 12:46 schreef ripley het volgende:
ik dnekd at de dames die zo anti therapie zijn zelf wel eens een sessietje zouden kunnen gebruiken.
de een blijft achtere en kerel aan lopen die haar niet moet, tegen beter weten in, en laat zich gebruiken.
de ander heeft een relatie en overweegt vreemd te gaan met vader van 2 kids die ook al een relatie heeft en die zijn vrouw en kids voor die relatie in de steek heeft gelaten en op wiens kinderen ze past.
bovendien presenteren beide dames alsof ze van eenzame hoogte neer kunnen kijken op het eenvoudige voetvolk, terwijl ze zich gedragen als twee achterlijke pubers
quote:op dinsdag 6 september 2005 12:41 schreef nadine26 het volgende:
[..]
praktische bezwaren...? ik vind het wel een beetje een praktisch bezwaar om nóg meer lange gesprekken te moeten voeren. over waarom ik het niet meer zie zitten. over waarom híj het nog wel ziet zitten. over waarom hij dan tóch niet met mij naar venetië wil. maar wél naar de biesbosch. dat soort dingen.
ok, dus dat valt wel mee. leuk, van die schoenen.quote:ik ga er rustig over nadenken. [...schoenen...]
en nee, ik woon er niet mee samen!
[...]
nu spreken we over 7 maanden ongeveer.
respect voor je eerlijkheid. zo te zien heb je zelf al wat zelfanalyse in huis :-) op die manier kun je een hele beroepsgroep tegen de haren instrijken, weet je dat? :-)quote:eerlijk?
voor die neverending soapstory heeft vivi haar eigen topic: stomme smoesjes etc deel 835quote:
de ego zou de koevoet kunnen zijn waarmee ze zich bevrijdt uit de navel. de ego en de navel blijven over vijf maanden beide beteuterd achter (de navel is inmiddels verliefd geworden op zijn therapeute, wat op niets uitloopt omdat zij daar te professioneel voor is, het ego heeft intussen al weer een nieuw kindermeisje en brengt veel tijd binnenshuis door...quote:op dinsdag 6 september 2005 14:14 schreef raisingirl het volgende:
... is dat je het ene vriendje dat vooral druk is met zichzelf ende zijn navel, misschien gaat verruilen voor een vent die slechts bezig is met zijn ego.
een spinoff c.q. samensmelting zou ms ook wel leuk zijn, henk heeft tenslotte prachtige blauwe ogen en is compleet therapieresistentquote:op dinsdag 6 september 2005 13:50 schreef copycat het volgende:
[..]
voor die neverending soapstory heeft vivi haar eigen topic: stomme smoesjes etc deel 835
dit is nadine's soap en mij lijkt het het slimste die twee verhaallijnen zoveel mogelijk apart te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |