Als er iets gebeurt maken we je wel wakker, okee?quote:Op maandag 5 september 2005 01:37 schreef -Delta- het volgende:
4 dooie streams, daarvoor blijf ik wakker.
Ik móet naar bed, maar ben bang dat ik iets mis.
Dat wordt wat tot December zo![]()
Sanctiesquote:Op maandag 5 september 2005 01:38 schreef jalla het volgende:
straks loopt rob met z,n nog goede been in die val en is het KRAK.....
dat zou wel leuke discussies opleveren
Graag jaquote:Op maandag 5 september 2005 01:38 schreef scanman01 het volgende:
Als er iets gebeurt maken we je wel wakken, okee?
t'is maar wat je vroeg noemtquote:Op maandag 5 september 2005 01:39 schreef Peter6000 het volgende:
Het ziet er naar uit, dat ze erg vroeg gaan slapen vandaag
quote:Op maandag 5 september 2005 01:40 schreef jalla het volgende:
stream 7 is canal+?
Maar deel 97 is al vol hoorquote:Op maandag 5 september 2005 01:41 schreef APK het volgende:
De OP in dit topic is veel beter! Commentaren op Live streams, deel 97![]()
Die heb ik niet meer. Kon ik niet meer betalenquote:Op maandag 5 september 2005 01:40 schreef jalla het volgende:
stream 7 is canal+?
Slaap lekkerquote:Op maandag 5 september 2005 01:42 schreef snakelady het volgende:
ik ga zo ook, welterusten allemaal.
Wat maakt zo'n nummertje nou uit?quote:
Doen alsof ze slapen, hoorde ik Ingrid zeggen. Heel erg leuk dus.quote:Op maandag 5 september 2005 01:44 schreef milagro het volgende:
wat willen ze doen, de dames?
Iets met een Scream masker ...naar de mannenslaapkamer gaan.quote:Op maandag 5 september 2005 01:44 schreef milagro het volgende:
wat willen ze doen, de dames?
Ik was te laat met opzeggen en moet nog tot maartquote:Op maandag 5 september 2005 01:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die heb ik niet meer. Kon ik niet meer betalen
Ja, dat naar bed gaan was een schijnbeweging, om toch nog te kunnen roddelen.quote:Op maandag 5 september 2005 01:47 schreef KRIBBET het volgende:
Vandaar dat Chantal nog even wakker is gebleven![]()
Nee die houdt inderdaad voortfurend álles in de gaten.quote:Op maandag 5 september 2005 01:48 schreef BBscanner het volgende:
Zit die (piep) Chantal weer in de woonkamer dat mens kan er echt niet tegen om dingen te missen!
Roel wel, maar die ging er niet echt hard tegenin.quote:Op maandag 5 september 2005 01:51 schreef BBscanner het volgende:
Wie zaten er eigenlijk gistermiddag aan tafel toen zowel Tanja en Chantal Lieske door het slijk haalde "vuile slet" etc.... Roel en Rikkert niet dus?
en zo te horen, lukt het haar aardig, Scan.quote:Op maandag 5 september 2005 01:52 schreef scanman01 het volgende:
Chantal praat zichzelf uit alle macht schoon.... althans dat probeert ze
Wat jou betreft of wat Rikkert en Roel betreft?quote:Op maandag 5 september 2005 01:52 schreef milagro het volgende:
[..]
en zo te horen, lukt het haar aardig, Scan.
Die Chantal is een vies uitgekookt doortrapte theemuts spelletje aan 't spelen.quote:Op maandag 5 september 2005 01:52 schreef jalla het volgende:
chantal maakt zich terecht zorgen ...
Thanks,quote:Op maandag 5 september 2005 01:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Roel wel, maar die ging er niet echt hard tegenin.
Roel houdt zich zoveel mogelijk buiten mogelijke conflicten.quote:Op maandag 5 september 2005 01:54 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Thanks,
Dan moet Roel toch ook wel pissed zijn op Chantal dat ze zo meepraate met Tanja! (Heb het dus over de middag he niet de avond toen lieske erbij zat!)
nee, wat hun betreft.quote:Op maandag 5 september 2005 01:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat jou betreft of wat Rikkert en Roel betreft?
je weet waar het quote knopje zit?quote:Op maandag 5 september 2005 01:56 schreef jalla het volgende:
snakelady - maandag 5 september 2005 @ 01:53
mama van Demi
hey wat doe ik hier? ik zou toch gaan slapen?
Is Chantal's schuld hoor
hmm dat pleit voor haar...
quote:Op maandag 5 september 2005 01:56 schreef stijgende_ster het volgende:
Deed die blonde linkse (in de slaapkamer) nou echt aan dr oksel wrijven en daarna ruiken?!
Roel en Rikkert vallen haar nu idd niet aan, maar in ieder geval Roel weet toch echt wel wat Chantal geflikt heeft. Wel zeer jammer dat hij zich opnieuw niet echt durft uit te spreken. Jammer dat Rikkert er gisteren niet bij was.quote:Op maandag 5 september 2005 01:56 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, wat hun betreft.
ik zei een paar dagen terug al, dat ik Chantal op de een of andere manier niet vertrouwde, en gisteren werd dat op feitelijk niets gebaseerde gevoel bevestigd.
en zolang ze in herhaling blijft vallen zoals nu, gaat dat niet veranderen.
Gewoon op het quote knopje klikken is makkelijker.quote:Op maandag 5 september 2005 01:57 schreef jalla het volgende:
stijgende_ster - maandag 5 september 2005 @ 01:56
heb slaapkamer geskipt, huiskamer is leuker
Ik gok dat Roel 't gevalletje nog wel degelijk in zijn achterhoofd heeft.quote:Op maandag 5 september 2005 01:56 schreef BBscanner het volgende:
Daar is de buik
Roel; He Bolle!!!
Prachtig!!!
ja schitterende opmerking inderdaadquote:Op maandag 5 september 2005 01:56 schreef BBscanner het volgende:
Daar is de buik
Roel; He Bolle!!!
Prachtig!!!
quote:Op maandag 5 september 2005 01:58 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij was hij wel bij de tirade van Tanja die middag daarvoor trouwens... en toen zei hij niet al te veel volgens mij.
Roel vind ik zowel vandaag als gisteren minder.quote:
Wat een stem heeft dat wijf, alleen BB overtreft haar. Die laatste is net "Jazeker, de hypotheker!!!!!!!!"quote:Op maandag 5 september 2005 02:01 schreef milagro het volgende:
Wat tettert Chantal , ik ben zowat doof nu
nu nietquote:Op maandag 5 september 2005 02:03 schreef sig000 het volgende:
Haha Rikkert laat zijn benen gewoon op tafel liggen als die Bolle er langsmoet.![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 02:02 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
niemand wil m volgens mij
Jupsquote:Op maandag 5 september 2005 02:01 schreef Tourniquet het volgende:
Zei Tanja nou net: "Geen polonaise aan mijn lijf!"![]()
Ik heb het de afgelopen 2 dagen niet echt gevolgd, dus dat weet ik niet. Maar ik blijf bij m'n mening. Iedereen heeft wel eens een mindere dag.quote:Op maandag 5 september 2005 02:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Roel vind ik zowel vandaag als gisteren minder.
Minder leuke uitspraken, en vooral: minder zijn mening geven en zich profileren.
stikstofmonoxyde (N2O)quote:Op maandag 5 september 2005 02:05 schreef jalla het volgende:
stikstof dioxide?
ja het is ook een negertquote:Op maandag 5 september 2005 02:06 schreef BBscanner het volgende:
Don Diego Poeder lijkt op de Ex van de Bolle
Volgens Rikkert
herstel : een meppende coke snuivende exquote:Op maandag 5 september 2005 02:07 schreef Shirley het volgende:
Tanja heeft een coke snuivende ex.
Wat zei ze precies?quote:Op maandag 5 september 2005 02:07 schreef Shirley het volgende:
Tanja heeft een coke snuivende ex.
Precies. had geen zin om te editten.quote:Op maandag 5 september 2005 02:08 schreef milagro het volgende:
[..]
herstel : een meppende coke snuivende ex
Ex.quote:Op maandag 5 september 2005 02:08 schreef snakelady het volgende:
Fijn, Tanja gaat nu even alle familiegeheimen van haar vent aan Nederland vertellen, zal hij leuk vinden.
Dido deed hetzelfde eerder vanavondquote:Op maandag 5 september 2005 02:08 schreef snakelady het volgende:
Fijn, Tanja gaat nu even alle familiegeheimen van haar vent aan Nederland vertellen, zal hij leuk vinden.
Is Dido weer grappige verhalen over zichzelf aan het vertellenquote:Op maandag 5 september 2005 02:09 schreef Peter6000 het volgende:
Een leuk bedoeld verhaaltje op stream 1.
Snel maar weer naar stream 3.
Aha, maar nog niet echt netjes, ook al is hij een coke snuivende vrouwenmishandelaar.quote:
Don Diego Poeder !quote:Op maandag 5 september 2005 02:08 schreef APK het volgende:
[..]
Wat zei ze precies?
Zei ze nou ook dat hij haar sloeg
quote:Op maandag 5 september 2005 02:10 schreef Shirley het volgende:
Volgens mij nam zij ook wel eens een lijntje.
Wel meer als 1 gok ik.quote:Op maandag 5 september 2005 02:10 schreef Shirley het volgende:
Volgens mij nam zij ook wel eens een lijntje. Zo'n kop heeft ze wel.
En ze mepte wel terug soms!
Nee ze rookte 't.quote:Op maandag 5 september 2005 02:10 schreef Shirley het volgende:
Volgens mij nam zij ook wel eens een lijntje. Zo'n kop heeft ze wel.
Plofje is dat toch????quote:
nee, dat is de "vadervanmijnkindje" , de slaande cokert is een andere ex weer.quote:Op maandag 5 september 2005 02:11 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Don Diego Poeder !haar ex dus!
![]()
[afbeelding]
Iemand caps van die vriend van haar?
Omdat ze het niet makkelijk had en dat is ook zeeeeeeer duidelijk aan haar hoofd te zien. Die meid heeft echt serieus hulp nodigquote:Op maandag 5 september 2005 02:11 schreef jalla het volgende:
krijg inene sympathie voor tanja, wat is dit?
Slaapgebrek of overmatig drankgebruik.quote:Op maandag 5 september 2005 02:11 schreef jalla het volgende:
krijg inene sympathie voor tanja, wat is dit?
yesquote:
Klopt ja maar vond het wel toepasselijk Don Diego Poeder hij zat aan de poeder me ex lijkt op Don Diego Poeder ... de woordspelling zeg maarquote:Op maandag 5 september 2005 02:12 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, dat is de "vadervanmijnkindje" , de slaande cokert is een andere ex weer.
Waarom altijd met p's?? Pilletje...potje..pepje..plofje ??quote:
Waarom denk jij dat hij haar ex isquote:Op maandag 5 september 2005 02:11 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Don Diego Poeder !haar ex dus!
![]()
[afbeelding]
Iemand caps van die vriend van haar?
Ja, dat snap ik, lampiequote:Op maandag 5 september 2005 02:14 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Klopt ja maar vond het wel toepasselijk Don Diego Poeder hij zat aan de poeder me ex lijkt op Don Diego Poeder ... de woordspelling zeg maar![]()
![]()
Die zal vast ook weleens de neus gepoederd hebben.quote:Op maandag 5 september 2005 02:14 schreef Peter6000 het volgende:
Chantal met haar wijsheden:
Cocaine is toch ook een agressieversterker...
Alsof zij daar wat van weet.
Dat knopje rechts boven een bericht is de quote knopquote:Op maandag 5 september 2005 02:16 schreef jalla het volgende:
TheWilliedockSaints - maandag 5 september 2005 @ 02:15
The Taxman Cometh
roel snuift ook wel zo te horen
yeps
Aandacht.quote:Op maandag 5 september 2005 02:18 schreef milagro het volgende:
Het lijkt wel of ze het allemaal erg interessant vindt, haar miserabele leven
Meer heeft ze niet.quote:Op maandag 5 september 2005 02:18 schreef milagro het volgende:
kijk is bij reargerenquote:Op maandag 5 september 2005 02:18 schreef jalla het volgende:
ff off topic
is er een lijst met afkortingen voor de smilies ergens?
Oh ja, was ik vergetenquote:
Zieltjes winnen...probeert haar kut optreden van gisteren dat je je als dame moet gedragen weer een beetje op te vijzelen.quote:Op maandag 5 september 2005 02:18 schreef milagro het volgende:
http://forum.fok.nl/fok/post_reply/749527quote:Op maandag 5 september 2005 02:18 schreef jalla het volgende:
ff off topic
je kan er gewoon op klikkenquote:Op maandag 5 september 2005 02:18 schreef jalla het volgende:
ff off topic
De logica is idd heel ver te zoeken.quote:Op maandag 5 september 2005 02:21 schreef APK het volgende:
Tanja: "Ik begin er toch een beetje aan te twijfelen of het een jongetje is, omdat 'ie de hele tijd aan de zijkant ligt"
meisjes liggen in de breedte, jongens naar voren.quote:Op maandag 5 september 2005 02:21 schreef APK het volgende:
Tanja: "Ik begin er toch een beetje aan te twijfelen of het een jongetje is, omdat 'ie de hele tijd aan de zijkant ligt"
Probeer eens voor de grap op die quote knop te drukken.quote:Op maandag 5 september 2005 02:22 schreef jalla het volgende:
TheWilliedockSaints - maandag 5 september 2005 @ 02:20
The Taxman Cometh
quote:Op maandag 5 september 2005 02:18 schreef jalla het volgende:
ff off topic
http://forum.fok.nl/fok/post_reply/749527
thx, maar dan zie ik wel alle smilies, maar niet hoe ik die kan plaatsen, als ik img enz gebruik lukt het niet, enwerkt alleen bij :-) en :-P, maar die andere ken ik dus niet, is daar misschiem een lijst van>?
Druk er is met je muis op slimmie.quote:Op maandag 5 september 2005 02:22 schreef jalla het volgende:
The Taxman Cometh
ff off topic
thx, maar dan zie ik wel alle smilies, maar niet hoe ik die kan plaatsen, als ik img enz gebruik lukt het niet, enwerkt alleen bij :-) en :-P, maar die andere ken ik dus niet, is daar misschiem een lijst van>?
Als je er één aanklikt zie je in het reply venster de sneltoets staan, die je dan de keer daarop weer kan gebruiken. En kan je alsjeblieft normaal gaan quoten, want dit is behoorlijk irritant lezen zo.quote:Op maandag 5 september 2005 02:22 schreef jalla het volgende:
The Taxman Cometh
ff off topic
Bij mij niet, Demi lag heel erg naar voren, je zag van achter niet eens dat ik zwanger was.quote:Op maandag 5 september 2005 02:22 schreef milagro het volgende:
[..]
meisjes liggen in de breedte, jongens naar voren.
zeggen ze, en bij mij klopte dat wel iig .
Ze had een burn out.quote:Op maandag 5 september 2005 02:22 schreef APK het volgende:
Weet iemand waarom Tanja in de ziektewet zit
Het wordt dus een meisje!quote:Op maandag 5 september 2005 02:22 schreef milagro het volgende:
[..]
en dan zwanger worden , ook nie echt slim dan ?quote:Op maandag 5 september 2005 02:22 schreef KRIBBET het volgende:
Hoe kan ze nu al maanden in de ziektewet zitten?? Burn out??![]()
tja, ik heb 2 knullen, en allebei lagen die naar voren, dus zoals ik al zei, bij mij klopte het, bakerpraatje of nietquote:Op maandag 5 september 2005 02:24 schreef snakelady het volgende:
[..]
Bij mij niet, Demi lag heel erg naar voren, je zag van achter niet eens dat ik zwanger was.
Gewoon bakerspraatjes.
Had 't niet anders verwacht.quote:Op maandag 5 september 2005 02:23 schreef BBscanner het volgende:
Bolle, Je bent een profiteur!
Ik dacht werken in een coffee shopquote:
Bij mij ookquote:Op maandag 5 september 2005 02:22 schreef milagro het volgende:
[..]
in haar profiel staat 'verschillende banen' na haar havo en meaoquote:
http://forum.fok.nl/misc/faq/manual_postenquote:Op maandag 5 september 2005 02:27 schreef jalla het volgende:
ik begrijp er geen **** van
test![]()
THX!
![]()
quoten geef ik op, dat is te moeilijk voor mij
Zou jij in het BB huis gaanquote:Op maandag 5 september 2005 02:29 schreef KRIBBET het volgende:
Ik leef ook van een uitkering (wao) en schaam me er voor![]()
Ben 37 en loop met een rollator en lig 22 uur per dag op een ziekenhuisbed in de huiskamer maar toch wil ik iets doen![]()
Ik kan heel slecht tegen dit soort mensen![]()
![]()
![]()
![]()
en toch zit je om 2.30 uur snachts te streamen...quote:Op maandag 5 september 2005 02:29 schreef KRIBBET het volgende:
Ik leef ook van een uitkering (wao) en schaam me er voor![]()
Ben 37 en loop met een rollator en lig 22 uur per dag op een ziekenhuisbed in de huiskamer maar toch wil ik iets doen![]()
Ik kan heel slecht tegen dit soort mensen![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zal wel niet in haar CV staan.quote:Op maandag 5 september 2005 02:26 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik dacht werken in een coffee shop![]()
Jaaaaaaaaaa heb hemquote:Op maandag 5 september 2005 02:30 schreef BBscanner het volgende:
Iemand screenshot vd muis was net te laat! zag hem wel!
quote:Op maandag 5 september 2005 02:31 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa heb hem![]()
lol hem maar even duidelijker gemaakt.. met cirkel enzo.. zag hem net op tijd nog..
[afbeelding]
Zouden ze het eerst moeten aanpassen voor rolstoelenquote:
Soquote:Op maandag 5 september 2005 02:31 schreef Sealord het volgende:
[..]
en toch zit je om 2.30 uur snachts te streamen...
Thanksquote:Op maandag 5 september 2005 02:31 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa heb hem![]()
lol hem maar even duidelijker gemaakt.. met cirkel enzo.. zag hem net op tijd nog..
[afbeelding]
je zou het wel willen?quote:Op maandag 5 september 2005 02:32 schreef KRIBBET het volgende:
Zouden ze het eerst moeten aanpassen voor rolstoelen![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 02:33 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Thanks![]()
![]()
zo ff quoten in de streamverslagen voor APK, dit is namelijk een bijzonder BB moment!![]()
Ik LIG met een laptop op schoot te wachten totdat mijn slaappillen werken en morgenochtend om een uur of 8 komt er weer iemand langs om me een morfinespuit te geven, vanwege de opiumwet mag mijn vrouw dat nietquote:Op maandag 5 september 2005 02:31 schreef Sealord het volgende:
[..]
en toch zit je om 2.30 uur snachts te streamen...
Dat is toch positief.quote:Op maandag 5 september 2005 02:34 schreef KRIBBET het volgende:
Daarom is BB voor mij even een uitkomst, heb ik wat te doen![]()
Het was even een cynische opmerkimg van mij, jij geeft een oordeel over Tanja terwijl je haar situatie niet precies kent, en ik deed hetzelfde over jou, snappie?quote:Op maandag 5 september 2005 02:34 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik LIG met een laptop op schoot te wachten totdat mijn slaappillen werken en morgenochtend om een uur of 8 komt er weer iemand langs om me een morfinespuit te geven, vanwege de opiumwet mag mijn vrouw dat niet![]()
Geen haar op mijn kont die er over denkt!!quote:
Mooi tochquote:Op maandag 5 september 2005 02:34 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik LIG met een laptop op schoot te wachten totdat mijn slaappillen werken en morgenochtend om een uur of 8 komt er weer iemand langs om me een morfinespuit te geven, vanwege de opiumwet mag mijn vrouw dat niet![]()
ik geloof dat dat tanja wasquote:
Ondanks alles ben ik veel beter af dan een bolle in het BBhuis, ik heb ondanks alles een schitterd leven!! Volgende week ga ik een week op vakantie, helemaal betaald door Ronald Mac. Donald, ik heb het BBhuis niet nodigquote:
Ik heb net een Roetje gerookt, elk geluid is grappig nuquote:Op maandag 5 september 2005 02:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mooi toch![]()
Gezeik van sommigen![]()
Vaag geluid als die kraan aangaat, lijkt wel een ruis vanuit de ruimte. Aliens, zeg ik je![]()
hij was alweer terug naar bed ondertussen.quote:Op maandag 5 september 2005 02:40 schreef BBscanner het volgende:
Menno is inmiddels ook weer wakker!
Dank je! Positief zijn is meer dan de helft van de pijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |