http://forum.fok.nl/misc/faq/manual_postenquote:Op maandag 5 september 2005 02:27 schreef jalla het volgende:
ik begrijp er geen **** van
test![]()
THX!
![]()
quoten geef ik op, dat is te moeilijk voor mij
Zou jij in het BB huis gaanquote:Op maandag 5 september 2005 02:29 schreef KRIBBET het volgende:
Ik leef ook van een uitkering (wao) en schaam me er voor![]()
Ben 37 en loop met een rollator en lig 22 uur per dag op een ziekenhuisbed in de huiskamer maar toch wil ik iets doen![]()
Ik kan heel slecht tegen dit soort mensen![]()
![]()
![]()
![]()
en toch zit je om 2.30 uur snachts te streamen...quote:Op maandag 5 september 2005 02:29 schreef KRIBBET het volgende:
Ik leef ook van een uitkering (wao) en schaam me er voor![]()
Ben 37 en loop met een rollator en lig 22 uur per dag op een ziekenhuisbed in de huiskamer maar toch wil ik iets doen![]()
Ik kan heel slecht tegen dit soort mensen![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zal wel niet in haar CV staan.quote:Op maandag 5 september 2005 02:26 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik dacht werken in een coffee shop![]()
Jaaaaaaaaaa heb hemquote:Op maandag 5 september 2005 02:30 schreef BBscanner het volgende:
Iemand screenshot vd muis was net te laat! zag hem wel!
quote:Op maandag 5 september 2005 02:31 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa heb hem![]()
lol hem maar even duidelijker gemaakt.. met cirkel enzo.. zag hem net op tijd nog..
[afbeelding]
Zouden ze het eerst moeten aanpassen voor rolstoelenquote:
Soquote:Op maandag 5 september 2005 02:31 schreef Sealord het volgende:
[..]
en toch zit je om 2.30 uur snachts te streamen...
Thanksquote:Op maandag 5 september 2005 02:31 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa heb hem![]()
lol hem maar even duidelijker gemaakt.. met cirkel enzo.. zag hem net op tijd nog..
[afbeelding]
je zou het wel willen?quote:Op maandag 5 september 2005 02:32 schreef KRIBBET het volgende:
Zouden ze het eerst moeten aanpassen voor rolstoelen![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 02:33 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Thanks![]()
![]()
zo ff quoten in de streamverslagen voor APK, dit is namelijk een bijzonder BB moment!![]()
Ik LIG met een laptop op schoot te wachten totdat mijn slaappillen werken en morgenochtend om een uur of 8 komt er weer iemand langs om me een morfinespuit te geven, vanwege de opiumwet mag mijn vrouw dat nietquote:Op maandag 5 september 2005 02:31 schreef Sealord het volgende:
[..]
en toch zit je om 2.30 uur snachts te streamen...
Dat is toch positief.quote:Op maandag 5 september 2005 02:34 schreef KRIBBET het volgende:
Daarom is BB voor mij even een uitkomst, heb ik wat te doen![]()
Het was even een cynische opmerkimg van mij, jij geeft een oordeel over Tanja terwijl je haar situatie niet precies kent, en ik deed hetzelfde over jou, snappie?quote:Op maandag 5 september 2005 02:34 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik LIG met een laptop op schoot te wachten totdat mijn slaappillen werken en morgenochtend om een uur of 8 komt er weer iemand langs om me een morfinespuit te geven, vanwege de opiumwet mag mijn vrouw dat niet![]()
Daarom is BB voor mij even een uitkomst, heb ik wat te doen![]()
Geen haar op mijn kont die er over denkt!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |