http://forum.fok.nl/misc/faq/manual_postenquote:Op maandag 5 september 2005 02:27 schreef jalla het volgende:
ik begrijp er geen **** van
test![]()
THX!
![]()
quoten geef ik op, dat is te moeilijk voor mij
knopje klikken rechtsboven de post die je wilt quoten. Wat kan daar moeilijk aan zijn??
Zou jij in het BB huis gaanquote:Op maandag 5 september 2005 02:29 schreef KRIBBET het volgende:
Ik leef ook van een uitkering (wao) en schaam me er voor![]()
Ben 37 en loop met een rollator en lig 22 uur per dag op een ziekenhuisbed in de huiskamer maar toch wil ik iets doen![]()
Ik kan heel slecht tegen dit soort mensen![]()
![]()
![]()
![]()
en toch zit je om 2.30 uur snachts te streamen...quote:Op maandag 5 september 2005 02:29 schreef KRIBBET het volgende:
Ik leef ook van een uitkering (wao) en schaam me er voor![]()
Ben 37 en loop met een rollator en lig 22 uur per dag op een ziekenhuisbed in de huiskamer maar toch wil ik iets doen![]()
Ik kan heel slecht tegen dit soort mensen![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zal wel niet in haar CV staan.quote:Op maandag 5 september 2005 02:26 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik dacht werken in een coffee shop![]()
Jaaaaaaaaaa heb hemquote:Op maandag 5 september 2005 02:30 schreef BBscanner het volgende:
Iemand screenshot vd muis was net te laat! zag hem wel!
quote:Op maandag 5 september 2005 02:31 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa heb hem![]()
lol hem maar even duidelijker gemaakt.. met cirkel enzo.. zag hem net op tijd nog..
[afbeelding]
Zouden ze het eerst moeten aanpassen voor rolstoelenquote:
Soquote:Op maandag 5 september 2005 02:31 schreef Sealord het volgende:
[..]
en toch zit je om 2.30 uur snachts te streamen...
Thanksquote:Op maandag 5 september 2005 02:31 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa heb hem![]()
lol hem maar even duidelijker gemaakt.. met cirkel enzo.. zag hem net op tijd nog..
[afbeelding]
je zou het wel willen?quote:Op maandag 5 september 2005 02:32 schreef KRIBBET het volgende:
Zouden ze het eerst moeten aanpassen voor rolstoelen![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 02:33 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Thanks![]()
![]()
zo ff quoten in de streamverslagen voor APK, dit is namelijk een bijzonder BB moment!![]()
Ik LIG met een laptop op schoot te wachten totdat mijn slaappillen werken en morgenochtend om een uur of 8 komt er weer iemand langs om me een morfinespuit te geven, vanwege de opiumwet mag mijn vrouw dat nietquote:Op maandag 5 september 2005 02:31 schreef Sealord het volgende:
[..]
en toch zit je om 2.30 uur snachts te streamen...
Dat is toch positief.quote:Op maandag 5 september 2005 02:34 schreef KRIBBET het volgende:
Daarom is BB voor mij even een uitkomst, heb ik wat te doen![]()
Het was even een cynische opmerkimg van mij, jij geeft een oordeel over Tanja terwijl je haar situatie niet precies kent, en ik deed hetzelfde over jou, snappie?quote:Op maandag 5 september 2005 02:34 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik LIG met een laptop op schoot te wachten totdat mijn slaappillen werken en morgenochtend om een uur of 8 komt er weer iemand langs om me een morfinespuit te geven, vanwege de opiumwet mag mijn vrouw dat niet![]()
Daarom is BB voor mij even een uitkomst, heb ik wat te doen![]()
Geen haar op mijn kont die er over denkt!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |