Ja, dat naar bed gaan was een schijnbeweging, om toch nog te kunnen roddelen.quote:Op maandag 5 september 2005 01:47 schreef KRIBBET het volgende:
Vandaar dat Chantal nog even wakker is gebleven![]()
Nee die houdt inderdaad voortfurend álles in de gaten.quote:Op maandag 5 september 2005 01:48 schreef BBscanner het volgende:
Zit die (piep) Chantal weer in de woonkamer dat mens kan er echt niet tegen om dingen te missen!
Roel wel, maar die ging er niet echt hard tegenin.quote:Op maandag 5 september 2005 01:51 schreef BBscanner het volgende:
Wie zaten er eigenlijk gistermiddag aan tafel toen zowel Tanja en Chantal Lieske door het slijk haalde "vuile slet" etc.... Roel en Rikkert niet dus?
en zo te horen, lukt het haar aardig, Scan.quote:Op maandag 5 september 2005 01:52 schreef scanman01 het volgende:
Chantal praat zichzelf uit alle macht schoon.... althans dat probeert ze
Wat jou betreft of wat Rikkert en Roel betreft?quote:Op maandag 5 september 2005 01:52 schreef milagro het volgende:
[..]
en zo te horen, lukt het haar aardig, Scan.
Die Chantal is een vies uitgekookt doortrapte theemuts spelletje aan 't spelen.quote:Op maandag 5 september 2005 01:52 schreef jalla het volgende:
chantal maakt zich terecht zorgen ...
Thanks,quote:Op maandag 5 september 2005 01:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Roel wel, maar die ging er niet echt hard tegenin.
Roel houdt zich zoveel mogelijk buiten mogelijke conflicten.quote:Op maandag 5 september 2005 01:54 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Thanks,
Dan moet Roel toch ook wel pissed zijn op Chantal dat ze zo meepraate met Tanja! (Heb het dus over de middag he niet de avond toen lieske erbij zat!)
nee, wat hun betreft.quote:Op maandag 5 september 2005 01:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat jou betreft of wat Rikkert en Roel betreft?
je weet waar het quote knopje zit?quote:Op maandag 5 september 2005 01:56 schreef jalla het volgende:
snakelady - maandag 5 september 2005 @ 01:53
mama van Demi
hey wat doe ik hier? ik zou toch gaan slapen?
Is Chantal's schuld hoor
hmm dat pleit voor haar...
quote:Op maandag 5 september 2005 01:56 schreef stijgende_ster het volgende:
Deed die blonde linkse (in de slaapkamer) nou echt aan dr oksel wrijven en daarna ruiken?!
Roel en Rikkert vallen haar nu idd niet aan, maar in ieder geval Roel weet toch echt wel wat Chantal geflikt heeft. Wel zeer jammer dat hij zich opnieuw niet echt durft uit te spreken. Jammer dat Rikkert er gisteren niet bij was.quote:Op maandag 5 september 2005 01:56 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, wat hun betreft.
ik zei een paar dagen terug al, dat ik Chantal op de een of andere manier niet vertrouwde, en gisteren werd dat op feitelijk niets gebaseerde gevoel bevestigd.
en zolang ze in herhaling blijft vallen zoals nu, gaat dat niet veranderen.
Gewoon op het quote knopje klikken is makkelijker.quote:Op maandag 5 september 2005 01:57 schreef jalla het volgende:
stijgende_ster - maandag 5 september 2005 @ 01:56
heb slaapkamer geskipt, huiskamer is leuker
Ik gok dat Roel 't gevalletje nog wel degelijk in zijn achterhoofd heeft.quote:Op maandag 5 september 2005 01:56 schreef BBscanner het volgende:
Daar is de buik
Roel; He Bolle!!!
Prachtig!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |