Dus daar lag op een mooie dag ineens een pot massage-olie en een string op.quote:
hoorde hem ookquote:Op maandag 5 september 2005 00:40 schreef Tourniquet het volgende:
Lieske: "Het is altijd weer zo'n onderneming, dat tandenpoetsen."![]()
Net te laat....quote:
Heb je iets van Lieske meegekregen?quote:Op maandag 5 september 2005 00:42 schreef Sealord het volgende:
Wat is het saai nu zeg!! Vanmiddag werd het leuk, zo om een uur of 4 en toen moest ik naar m'n schoonouders...
Hoe is de inrichting....naar Dido verhaal te hebben gehoord wat het vrij modern wat klopt met nr 19cquote:Op maandag 5 september 2005 00:42 schreef bloodymary het volgende:
Op Funda staat ook een appartement in Vooruitgangstraat 117. Volgens mij zij ze dat. Dit heeft wel drie kamers.
Ja gaat nergens meer overquote:Op maandag 5 september 2005 00:43 schreef Peekaboo het volgende:
het lijkt allemaal heel wat die meiden, maar als je ze zo hoort praten denk je whuh.....overbeharing, crempje voor dit en voor dat.....
Ja toen ze net begon te huilen in de badkamer, en toen most ik dus weg, balen..quote:Op maandag 5 september 2005 00:43 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Heb je iets van Lieske meegekregen?![]()
Waar staat dit bedquote:Op maandag 5 september 2005 00:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus daar lag op een mooie dag ineens een pot massage-olie en een string op.![]()
dat heeft toch niets met leeftijd te maken?quote:Op maandag 5 september 2005 00:43 schreef Jane het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maar ik heb tot een paar jaar geleden nooit mijn wenkbrauwen ge-eplileerd. Was gewoon niet nodig. En deze meiden zijn allemaal nog zo jong! Op Chantal na dan.
Oh dus wil je nu hiermee zeggen, dat we ons afzijdig moeten houden?quote:Op maandag 5 september 2005 00:45 schreef APK het volgende:
Streamverslagen worden nauwelijks geschreven en je moet als je een avondje weg bent door 37 topics met -meestal- mongolencommentaar lezen.![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 00:45 schreef milagro het volgende:
ik moet het ook doen anders lijk ik zo op Knut ineens![]()
Oh, misschien alleen bij mij dan. Hoefde het vroeger echt nooit te doen.quote:Op maandag 5 september 2005 00:45 schreef milagro het volgende:
[..]
dat heeft toch niets met leeftijd te maken?
kijk dan bij de dagverslagen op de bb sitequote:Op maandag 5 september 2005 00:45 schreef APK het volgende:
[..]
Waar staat dit bed
Jezus, van mij mogen de streams weer betaalstreams worden.![]()
Streamverslagen worden nauwelijks geschreven en je moet als je een avondje weg bent door 37 topics met -meestal- mongolencommentaar lezen.![]()
that went without saying....quote:Op maandag 5 september 2005 00:46 schreef milagro het volgende:
Dido vond het vandaag een leuke dag.
Lieske wat minder
quote:Op maandag 5 september 2005 00:47 schreef ruby het volgende:
Hmm, ik ga ook maar eens pitten. Vakantie is over, morgen weer vroeg op.![]()
Welterusten.![]()
we willen wel bloed zien, maar dan niet zo, damesquote:
Trustenquote:Op maandag 5 september 2005 00:47 schreef ruby het volgende:
Hmm, ik ga ook maar eens pitten. Vakantie is over, morgen weer vroeg op.![]()
Welterusten.![]()
Valt toch best mee?quote:Op maandag 5 september 2005 00:47 schreef jalla het volgende:
lieske en dido moeten een catfight houden :evil
edit die 2 kunnen elkaqars bloed wel drinken volgens mij
Daarom hangt ze nu ook niet meer bij hem dus waarschijnlijk.quote:Op maandag 5 september 2005 00:51 schreef Peter6000 het volgende:
Ik geloof dat de "liefde" van Lieske voor haar Roel ook wat over is.
Nadat ze zowel afgelopen nacht, als vanmiddag geen steun van hem kreeg.
*met kinderstemmetje*quote:Op maandag 5 september 2005 00:51 schreef Day het volgende:
Nathalie rookt niet echt. Ze inhaleert niet.
Léés jij al die Commentaar-topics?quote:Op maandag 5 september 2005 00:45 schreef APK het volgende:
[..]
Waar staat dit bed
Jezus, van mij mogen de streams weer betaalstreams worden.![]()
Nee, maar ik zou het wel leuk vinden als belangrijke gebeurtenissen even ge-copy paste worden in het streamverslagentopic.quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/749508/2/25#30276645]maandag 5 september 2005
Oh dus wil je nu hiermee zeggen, dat we ons afzijdig moeten houden?![]()
![]()
Hoop wel dat de streams de komende nachten zich op de muizenval richten!quote:Op maandag 5 september 2005 00:51 schreef Peekaboo het volgende:
arm muisje
Wordt het toch nog een spannende nachtquote:Op maandag 5 september 2005 00:53 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Hoop wel dat de streams de komende nachten zich op de muizenval richten!![]()
Tuurlijk niet.quote:
Nathalie tochquote:Op maandag 5 september 2005 00:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Linda en Lieske ingesprek.
Zou ze dan toch een vriendin vinden ?
Over dat bedquote:Op maandag 5 september 2005 00:47 schreef MissHobje het volgende:
[..]
kijk dan bij de dagverslagen op de bb sitedaar staat veel
Je kan ook gewoon zelf de streams volgenquote:Op maandag 5 september 2005 00:54 schreef APK het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.![]()
Zie post boven je, mongool.
hihikirkir ik inhaleer heel erg, nou ja, kweenie, over de longen of zo denk ik dan, weetje, gewoon, toch?quote:Op maandag 5 september 2005 00:52 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
*met kinderstemmetje*
eg wél eg wél eg wél![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 00:55 schreef snakelady het volgende:
Apache4U, jouw offtopic bericht verkracht heel het beeld joh.
Dat ook nog idd.quote:
edit dat bericht even danquote:Op maandag 5 september 2005 00:56 schreef Apache4U het volgende:
sorry Snakelady , ik heb geen intentie tot verkrachten ;-)
hehehe, dat is een goed teken.quote:Op maandag 5 september 2005 00:56 schreef Apache4U het volgende:
sorry Snakelady , ik heb geen intentie tot verkrachten ;-)
*zeeleeuwgeluid maaktquote:Op maandag 5 september 2005 00:55 schreef milagro het volgende:
[..]
hihikirkir ik inhaleer heel erg, nou ja, kweenie, over de longen of zo denk ik dan, weetje, gewoon, toch?
Wat loop je nou te klootviolen over dat bed, homofiel.quote:
Goed bij de les Scanman.quote:
Die gaat altijd als laatste naar bed want ze is veel te bang dat ze iets mistquote:Op maandag 5 september 2005 00:58 schreef BBscanner het volgende:
Chantalleke zei 10 minuten geleden dat ze naar bed zou gaan...dacht eindelijk dat ik van die kraai verlost was.....zit ze daar nog steeds!
Go to Bed
Dat is niet boven een winkel zo te zien..quote:Op maandag 5 september 2005 00:54 schreef Apache4U het volgende:
Hoe weten jullie zo zeker dat het dat huis is? Op de vooruitgangstraat staan 2
huizen te koop. Het andere op nummer 117 ...
Edit: <Niet meer relevant, paarse muren van nr 19c genoemd op streams>
Als ik thuis ben wel ja.quote:Op maandag 5 september 2005 00:55 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Je kan ook gewoon zelf de streams volgen![]()
Ik heb haar niet eens uit bed gezienquote:Op maandag 5 september 2005 00:58 schreef Sealord het volgende:
Is Tanja al naar bed ?
quote:Op maandag 5 september 2005 00:59 schreef APK het volgende:
[..]
Als ik thuis ben wel ja.
Mijn God, wat verlang ik terug naar vorige BB's, toen er nog inhoudelijk gepost werd.![]()
De helft van de posters in dit topic leest de reply's van anderen niet eens.![]()
'HIJ IS AAN HET SNIJEN!!!!!!!!!!!'
tjonge jonge zeg, ga je iedere dag klagen over deze reeksquote:Op maandag 5 september 2005 00:54 schreef APK het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.![]()
Zie post boven je, mongool.
Je vroeg of er nog iets gebeurd was... Heb je het van vanmiddag meegekregen (Lieske)?quote:Op maandag 5 september 2005 00:55 schreef snakelady het volgende:
Apache4U, jouw bericht verkracht heel het beeld joh.
Ze zat vanavond weer als een ondankbare hond met lange tanden te eten...quote:Op maandag 5 september 2005 01:00 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Ik heb haar niet eens uit bed gezienVanochtend kwam ze eruit, rookte ze een peuk en verdween ze weer...
Oh ik heb haar idd nog helamaal niet gezien vandaag, ze moet uitkijken dat ze haar laatste restje verstand ook niet verslaapt...quote:Op maandag 5 september 2005 01:00 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Ik heb haar niet eens uit bed gezienVanochtend kwam ze eruit, rookte ze een peuk en verdween ze weer...
Dat is toch groot nieuws waarvan melding gemaakt moet worden in een belangrijk topic, ipv dit VMBO-slowchatgedoequote:Op maandag 5 september 2005 00:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat loop je nou te klootviolen over dat bed, homofiel.
Dat is het bed van de ex van Dido, ja? Mooi.
Ze is toch danseres geweest?quote:
OFFTOPICquote:Op maandag 5 september 2005 00:59 schreef APK het volgende:
[..]
Als ik thuis ben wel ja.
Mijn God, wat verlang ik terug naar vorige BB's, toen er nog inhoudelijk gepost werd.![]()
De helft van de posters in dit topic leest de reply's van anderen niet eens.![]()
'HIJ IS AAN HET SNIJEN!!!!!!!!!!!'
Open dan lekker een topic dude.quote:Op maandag 5 september 2005 01:01 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is toch groot nieuws waarvan melding gemaakt moet worden in een belangrijk topic, ipv dit VMBO-slowchatgedoe
hoop het niet voor de muisquote:Op maandag 5 september 2005 01:01 schreef milagro het volgende:
Muizenval.
Hebben ze een stukje chocola voor de muis?
Is er wel een muis?
quote:Op maandag 5 september 2005 01:01 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ze zat vanavond weer als een ondankbare hond met lange tanden te eten...![]()
quote:
ik kan nu niet met je levelen hoorquote:Op maandag 5 september 2005 01:01 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is toch groot nieuws waarvan melding gemaakt moet worden in een belangrijk topic, ipv dit VMBO-slowchatgedoe
Dat snapt ie niet, hij loopt 20 delen achterquote:Op maandag 5 september 2005 01:03 schreef agRESSIV-e het volgende:
ik kan nu niet met je levelen hoor![]()
Als je het hier zo kut vind.quote:Op maandag 5 september 2005 01:01 schreef APK het volgende:
[..]
Even afkoelen jij! Hummie geeft je nu een laatste waarschuwing, anders gaan er 10.000 van het prijzengeld af!quote:Op maandag 5 september 2005 01:01 schreef APK het volgende:
[..]
Ik post juist hier omdat je in de streamverslagen ontopic moet posten, zodat die leesbaar blijvenquote:Op maandag 5 september 2005 01:02 schreef BBscanner het volgende:
[..]
OFFTOPIC
Als jij ook nog eens 10X OFFTOPIC post wordt het inderdaad lastig om alle commentaren te lezen!
Dido doet een dubbele Robquote:Op maandag 5 september 2005 01:04 schreef MissHobje het volgende:
Whahha Dido en Nathalie zijn op knieen aan het wandelen.. en handstand doen enzo..
Zag er lekker maf uit
quote:Op maandag 5 september 2005 01:00 schreef milagro het volgende:
tjonge jonge zeg, ga je iedere dag klagen over deze reeks
Wij hebben alleen VMBO niveau, weet je toch, hoe moeten wij zo'n verslag schrijven?quote:Op maandag 5 september 2005 01:05 schreef APK het volgende:
![]()
Als iemand die verder geen reet te doen heeft en 24/7 de streams volgt -jij bv- belangrijke dingen in het streamverslagentopic post hou ik op.
HIJ ZAT MET ZIJN VINGER AAN ZIJN NEUS!!!!!!quote:Op maandag 5 september 2005 01:02 schreef BBscanner het volgende:
[..]
OFFTOPIC
Als jij ook nog eens 10X OFFTOPIC post wordt het inderdaad lastig om alle commentaren te lezen!
Beweer jij dat VMBO-ers geen verslagen kunnen schrijven?quote:Op maandag 5 september 2005 01:06 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Wij hebben alleen VMBO niveau, weet je toch, hoe moeten wij zo'n verslag schrijven?
Wat maakt het nou uit dat je iets mist, als het echt belangrijk is lees je het heus wel. Ga anders eens streamverslagen lezen bij Mediawatchers.quote:Op maandag 5 september 2005 01:05 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Als iemand die verder geen reet te doen heeft en 24/7 de streams volgt -jij bv- belangrijke dingen in het streamverslagentopic post hou ik op.
Anders hap jij nog ffquote:Op maandag 5 september 2005 01:07 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Beweer jij dat VMBO-ers geen verslagen kunnen schrijven?![]()
Boeiuhquote:Op maandag 5 september 2005 01:07 schreef APK het volgende:
[..]
HIJ ZAT MET ZIJN VINGER AAN ZIJN NEUS!!!!!!
Joost, Chantal(?)quote:Op maandag 5 september 2005 01:09 schreef -Delta- het volgende:
Wie liggen er nu in bed?
Rob, Zwijntje, Ingrid, Menno?
Bij die koffie oma's?quote:Op maandag 5 september 2005 01:08 schreef Kokstra het volgende:
Wat maakt het nou uit dat je iets mist, als het echt belangrijk is lees je het heus wel. Ga anders eens streamverslagen lezen bij Mediawatchers.![]()
Ja dat is idd zo...quote:Op maandag 5 september 2005 01:09 schreef jalla het volgende:
roel levelt wel vind ik, die doet gewoon zijn ding en weet dat die daar nog lang moet zitten, nu hele tijd druk doen gaat je opbreken denk ik
doe eens even normaal, joh idiootquote:Op maandag 5 september 2005 01:05 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Lekker laten liggen daar en de deurtjes op slot....quote:Op maandag 5 september 2005 01:09 schreef jalla het volgende:
chantal ook in de bedstee
foto's svp....quote:Op maandag 5 september 2005 01:09 schreef wickie het volgende:
nou weet ik waar ik die roel van ken, hij heeft een panden gekraakt met mn oude huisgenoot en draait altijd op de feestjes daar, die gast kwam me echt al zo bekend voor.
APK ook weer hoorquote:
You go girl!quote:Op maandag 5 september 2005 01:10 schreef milagro het volgende:
[..]
doe eens even normaal, joh idioot
hier mag je off topic gaan, en daar niet, dus daarom zitten we hier, zeikstraal
ga maar ergens anders pissen nu, doei
Trustenquote:Op maandag 5 september 2005 01:11 schreef Kokstra het volgende:
Dat was wel weer genoeg meligheid voor vandaag. Truste![]()
![]()
hoiquote:Op maandag 5 september 2005 01:11 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
APK ook weer hoor
ik ga effe me half opgegeten broodje kebab opwarmen, biertje pakken, en me mengen in dit topic
de stream staat al aan, zonder geluid echter![]()
Je ziet het goed, er is weer een nieuw dieptepunt bereikt, wederom door Lieske.quote:Op maandag 5 september 2005 01:13 schreef Peter6000 het volgende:
Er klinkt gepoets, maar ik heb het niet in beeld.
Zie ik nu goed dat Lieske aan tafel haar tanden zit te poetsen, of krijg ik waanbeelden
ik ga morgen ff spreuren en graven.quote:Op maandag 5 september 2005 01:11 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
foto's svp....
of verkapte ik-ken-iemand-die-een-BB'r-kent post?
![]()
Hé Gert, hoeveel staat het nu?quote:Op maandag 5 september 2005 01:10 schreef milagro het volgende:
doe eens even normaal, joh idioot
hier mag je off topic gaan, en daar niet, dus daarom zitten we hier, zeikstraal
ga maar ergens anders pissen nu, doei
Chantal heeft een waanidee dat er een muis in huis loopt. Ze bouwen nu dus een muizenval.quote:Op maandag 5 september 2005 01:14 schreef scanman01 het volgende:
Willen ze nou muizen gaan killen ofzo
4:30 nu (met wat pauzes)quote:Op maandag 5 september 2005 01:15 schreef Gert het volgende:
Dat is echt ziékelijk hoor, dat tandengeschrob van Lieske.
Houdt iemand de tijd nog bij? APK?
Nee maar jij meent het echt dus dan telt het niet.quote:Op maandag 5 september 2005 01:14 schreef APK het volgende:
[..]
Hé Gert, hoeveel staat het nu?
11-2 ofzo?![]()
Waarom zijn dit soort caps altijd haarscherp, en badkamercaps zo onduidelijk.quote:
En daar zitten wij nu naar te kijkenquote:Op maandag 5 september 2005 01:15 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Chantal heeft een waanidee dat er een muis in huis loopt. Ze bouwen nu dus een muizenval.![]()
vangen.quote:Op maandag 5 september 2005 01:14 schreef scanman01 het volgende:
Willen ze nou muizen gaan killen ofzo
Definetely gay.quote:Op maandag 5 september 2005 01:16 schreef agRESSIV-e het volgende:
rikkert fluit go west van de petshopboys!!!!
lijkt me waterdicht bewijs?
ze gaat verderquote:Op maandag 5 september 2005 01:16 schreef Kokstra het volgende:
WTF! 4:50 maar?!
een waterdicht bewijs waarvoor?quote:Op maandag 5 september 2005 01:16 schreef agRESSIV-e het volgende:
rikkert fluit go west van de petshopboys!!!!
lijkt me waterdicht bewijs?
Als het zo nodig in het engels moet, doe het dan wel goed Gertquote:
Ja de komende dagen alle streams op de muizenval gericht!quote:Op maandag 5 september 2005 01:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En daar zitten wij nu naar te kijken
Yeah right, dude.quote:Op maandag 5 september 2005 01:16 schreef Gert het volgende:
Nee maar jij meent het echt dus dan telt het niet.
Ik ken nog best aardig engels al zeg ik het zelf, met m'n VMBO.quote:Op maandag 5 september 2005 01:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als het zo nodig in het engels moet, doe het dan wel goed Gert
nieuwe borstel halen. (1e pitstop)quote:Op maandag 5 september 2005 01:19 schreef Tourniquet het volgende:
Ben Lieske nu kwijt, maar toen ze wegliep was het 6:30. Geen record dus vandaag.
Morgen is er weer een dag. Maar of er nog glazuur is, is de vraag.quote:Op maandag 5 september 2005 01:19 schreef Tourniquet het volgende:
Ben Lieske nu kwijt, maar toen ze wegliep was het 6:30. Geen record dus vandaag.
Jawel hoor. Als Feyenoord vorige week had verloren van ajax. had ik dat heel spoprtief opgevat. Maar ja, dat gebeurde niet.quote:Op maandag 5 september 2005 01:19 schreef APK het volgende:
[..]
Yeah right, dude.![]()
Jij kunt niet tegen je verlies.
Op dat schrijffoutje na, is het aardig ja... "gay" was in ieder geval goed!quote:Op maandag 5 september 2005 01:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ken nog best aardig engels al zeg ik het zelf, met m'n VMBO.
quote:Op maandag 5 september 2005 01:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Jawel hoor. Als Feyenoord vorige week had verloren van ajax. had ik dat heel spoprtief opgevat. Maar ja, dat gebeurde niet.
Ik weet niet waarom, maar ik moet steeds aan de teletubbies denkenquote:Op maandag 5 september 2005 01:20 schreef jalla het volgende:
dit doet me denken aan de serie
creatief met kurk
ow ja als hij het zelfs gaat zingen ben ik overtuigdquote:Op maandag 5 september 2005 01:21 schreef APK het volgende:
Hij fluit weer 'Go west!' [afbeelding]
Hij zingt het zelfs!
Mijn god, hoe quote jij in godsnaam?quote:Op maandag 5 september 2005 01:21 schreef jalla het volgende:
Kan wel merken dat het been en Joost naar bed zijn
ja
Rikkert is dus echt een Petshop Boy!quote:Op maandag 5 september 2005 01:21 schreef agRESSIV-e het volgende:
rikkert doet het weer!
GO WEST la la laaa la la
quote:Op maandag 5 september 2005 01:21 schreef jalla het volgende:
Kan wel merken dat het copy/pasten nog best lastig is.
ja
Ja opzoute hier we hoeven geen proffesors hier ja, dit is vmbo topic.quote:
Ik moest lachenquote:Op maandag 5 september 2005 01:22 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Mijn god, hoe quote jij in godsnaam?![]()
Oh gelukkig heb je het ge-edit![]()
Kom op zeg, Village People en Petshop Boys.quote:Op maandag 5 september 2005 01:22 schreef Sealord het volgende:
ow ja als hij het zelfs gaat zingen ben ik overtuigd![]()
Waarom niet, en met wie?quote:Op maandag 5 september 2005 01:23 schreef scanman01 het volgende:
Gaat niet goed met de bewoners als je het mij vraagt.
Muizenvallen aan het makenquote:Op maandag 5 september 2005 01:24 schreef snakelady het volgende:
wat zijn ze daar buiten aan het doen?
Ze beginnen het langzaamaan te verliezen jaquote:Op maandag 5 september 2005 01:23 schreef scanman01 het volgende:
wees blij dat ze creatief zijn en niet weer zitten ze truthen en darenquote:Op maandag 5 september 2005 01:23 schreef scanman01 het volgende:
De dip na al die stress.quote:Op maandag 5 september 2005 01:23 schreef scanman01 het volgende:
VMBO? Ik wou dat ik hed gehaalt hatquote:Op maandag 5 september 2005 01:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja opzoute hier we hoeven geen proffesors hier ja, dit is vmbo topic.
Niet een paar, maar gelijk een stuk of 100. Lijkt me echt humorquote:Op maandag 5 september 2005 01:24 schreef LN-4-ever het volgende:
Ik hoop echt dat BB er een paar muizen in gooit.
Ik lach me helemaal ziek!
Ach.. als ik mocht kiezen ....quote:Op maandag 5 september 2005 01:25 schreef milagro het volgende:
[..]
wees blij dat ze creatief zijn en niet weer zitten ze truthen en daren
Volgens mij lukt het niet echt.quote:
Wie woont er in Almere?quote:Op maandag 5 september 2005 01:24 schreef LN-4-ever het volgende:
Ik hoop echt dat BB er een paar muizen in gooit.
Ik lach me helemaal ziek!
Die speelt toneel.quote:Op maandag 5 september 2005 01:26 schreef milagro het volgende:
[..]
stress?
Dido vond het een leuke dag!
Dan flikkerde je de Buik het huis uitquote:
Dan speelde ik een potje dare met die Hagenès en Roelquote:Op maandag 5 september 2005 01:28 schreef milagro het volgende:
Dan flikkerde je de Buik het huis uit
Nee die is zijn jachtinstinct aan het botvieren op een muizenval.quote:Op maandag 5 september 2005 01:28 schreef mazaru het volgende:
Hoe is Ralph hier onder?
Raakt die al in de stress?
Dat heb ik nu ook met d'r kop, zo stereotype Heemstede.quote:Op maandag 5 september 2005 01:28 schreef Morwen het volgende:
WAT zit Rikkert in Godsnaam te frobelen?
Dido begint me nu ook redelijk te irriteren met haar bekakte stem![]()
Ik hoor hem brabbelen, die jongen is echt geestelijk niet helemaal in orde.quote:Op maandag 5 september 2005 01:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee die is zijn jachtinstinct aan het botvieren op een muizenval.
Nee, dan perste ik dat kind er NU persoonlijk uit en dan een catfight tussen Benjamin Lieske en Dame Tanja.quote:Op maandag 5 september 2005 01:28 schreef milagro het volgende:
[..]
Dan flikkerde je de Buik het huis uit
Die bouwt ook aan een advanced muizeval. En daar zitten wij dan weer naar te kijken om half 2 's nachts.quote:Op maandag 5 september 2005 01:28 schreef Morwen het volgende:
WAT zit Rikkert in Godsnaam te frobelen?
Ach, had je BB1 moeten zien....quote:Op maandag 5 september 2005 01:28 schreef snakelady het volgende:
wat is het saai zeg.
quote:Op maandag 5 september 2005 01:31 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die bouwt ook aan een advanced muizeval. En daar zitten wij dan weer naar te kijken om half 2 's nachts.![]()
Ik kijk me een ongeluk, maar kan het niet ontdekken.quote:Op maandag 5 september 2005 01:29 schreef -Delta- het volgende:
Ik vind Rikkert toch wel zo schattig aan de tafel, zo in z'n eentje knutselen
Zo zie je maar weer, als je goed kijkt, is er positiviteit in elk mens.
Ik vind hem ook niet echt irritant.quote:Op maandag 5 september 2005 01:31 schreef snakelady het volgende:
ik heb eigenlijk helemaal geen hekel aan rikkert, ben ik de enige??
Hekel heb ik niet, maar vind hem saai, tis geen gezelligheidsdier, veel te stil.quote:Op maandag 5 september 2005 01:31 schreef snakelady het volgende:
Die heb ik gezien.quote:Op maandag 5 september 2005 01:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach, had je BB1 moeten zien....
Geen hekel, vind hem alleen zo sáái.quote:Op maandag 5 september 2005 01:31 schreef snakelady het volgende:
nee ik vind hem ook wel ok, hij is (of lijkt althans) een van de weinige die een beetje eerlijk voor zijn mening uit durft te komenquote:Op maandag 5 september 2005 01:31 schreef snakelady het volgende:
Nee, zeker niet. Ik mag hem wel. Alleen zou iets meer actie hem niet misstaan.quote:Op maandag 5 september 2005 01:31 schreef snakelady het volgende:
Samen met Lieskequote:Op maandag 5 september 2005 01:33 schreef Sealord het volgende:
een van de weinige die een beetje eerlijk voor zijn mening uit durft te komen
Nee , hij is gewoon tofquote:Op maandag 5 september 2005 01:31 schreef snakelady het volgende:
A, ok, een muizeval. En nu zit ie iets te eten en horen wij hele ranzige geluiden. MAAR we hebben geluid, dat is al heel watquote:Op maandag 5 september 2005 01:31 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die bouwt ook aan een advanced muizeval. En daar zitten wij dan weer naar te kijken om half 2 's nachts.![]()
In een homohuwelijk.quote:Op maandag 5 september 2005 01:33 schreef -Delta- het volgende:
Rikkert is de ideale schoonzoon denk ik.
quote:Op maandag 5 september 2005 01:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Geen hekel, vind hem alleen zo sáái.
En hji moet nu gewoon eens toegeven dat-ie homo is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |