Niet een paar, maar gelijk een stuk of 100. Lijkt me echt humorquote:Op maandag 5 september 2005 01:24 schreef LN-4-ever het volgende:
Ik hoop echt dat BB er een paar muizen in gooit.
Ik lach me helemaal ziek!
Ach.. als ik mocht kiezen ....quote:Op maandag 5 september 2005 01:25 schreef milagro het volgende:
[..]
wees blij dat ze creatief zijn en niet weer zitten ze truthen en daren
Volgens mij lukt het niet echt.quote:
Wie woont er in Almere?quote:Op maandag 5 september 2005 01:24 schreef LN-4-ever het volgende:
Ik hoop echt dat BB er een paar muizen in gooit.
Ik lach me helemaal ziek!
Die speelt toneel.quote:Op maandag 5 september 2005 01:26 schreef milagro het volgende:
[..]
stress?
Dido vond het een leuke dag!
Dan flikkerde je de Buik het huis uitquote:
Dan speelde ik een potje dare met die Hagenès en Roelquote:Op maandag 5 september 2005 01:28 schreef milagro het volgende:
Dan flikkerde je de Buik het huis uit
Nee die is zijn jachtinstinct aan het botvieren op een muizenval.quote:Op maandag 5 september 2005 01:28 schreef mazaru het volgende:
Hoe is Ralph hier onder?
Raakt die al in de stress?
Dat heb ik nu ook met d'r kop, zo stereotype Heemstede.quote:Op maandag 5 september 2005 01:28 schreef Morwen het volgende:
WAT zit Rikkert in Godsnaam te frobelen?
Dido begint me nu ook redelijk te irriteren met haar bekakte stem![]()
Ik hoor hem brabbelen, die jongen is echt geestelijk niet helemaal in orde.quote:Op maandag 5 september 2005 01:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee die is zijn jachtinstinct aan het botvieren op een muizenval.
Nee, dan perste ik dat kind er NU persoonlijk uit en dan een catfight tussen Benjamin Lieske en Dame Tanja.quote:Op maandag 5 september 2005 01:28 schreef milagro het volgende:
[..]
Dan flikkerde je de Buik het huis uit
Die bouwt ook aan een advanced muizeval. En daar zitten wij dan weer naar te kijken om half 2 's nachts.quote:Op maandag 5 september 2005 01:28 schreef Morwen het volgende:
WAT zit Rikkert in Godsnaam te frobelen?
Ach, had je BB1 moeten zien....quote:Op maandag 5 september 2005 01:28 schreef snakelady het volgende:
wat is het saai zeg.
quote:Op maandag 5 september 2005 01:31 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die bouwt ook aan een advanced muizeval. En daar zitten wij dan weer naar te kijken om half 2 's nachts.![]()
Ik kijk me een ongeluk, maar kan het niet ontdekken.quote:Op maandag 5 september 2005 01:29 schreef -Delta- het volgende:
Ik vind Rikkert toch wel zo schattig aan de tafel, zo in z'n eentje knutselen
Zo zie je maar weer, als je goed kijkt, is er positiviteit in elk mens.
Ik vind hem ook niet echt irritant.quote:Op maandag 5 september 2005 01:31 schreef snakelady het volgende:
ik heb eigenlijk helemaal geen hekel aan rikkert, ben ik de enige??
Hekel heb ik niet, maar vind hem saai, tis geen gezelligheidsdier, veel te stil.quote:Op maandag 5 september 2005 01:31 schreef snakelady het volgende:
Die heb ik gezien.quote:Op maandag 5 september 2005 01:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach, had je BB1 moeten zien....
Geen hekel, vind hem alleen zo sáái.quote:Op maandag 5 september 2005 01:31 schreef snakelady het volgende:
nee ik vind hem ook wel ok, hij is (of lijkt althans) een van de weinige die een beetje eerlijk voor zijn mening uit durft te komenquote:Op maandag 5 september 2005 01:31 schreef snakelady het volgende:
Nee, zeker niet. Ik mag hem wel. Alleen zou iets meer actie hem niet misstaan.quote:Op maandag 5 september 2005 01:31 schreef snakelady het volgende:
Samen met Lieskequote:Op maandag 5 september 2005 01:33 schreef Sealord het volgende:
een van de weinige die een beetje eerlijk voor zijn mening uit durft te komen
Nee , hij is gewoon tofquote:Op maandag 5 september 2005 01:31 schreef snakelady het volgende:
A, ok, een muizeval. En nu zit ie iets te eten en horen wij hele ranzige geluiden. MAAR we hebben geluid, dat is al heel watquote:Op maandag 5 september 2005 01:31 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die bouwt ook aan een advanced muizeval. En daar zitten wij dan weer naar te kijken om half 2 's nachts.![]()
In een homohuwelijk.quote:Op maandag 5 september 2005 01:33 schreef -Delta- het volgende:
Rikkert is de ideale schoonzoon denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |