Nee hij maakt een val voor het muisjequote:Op maandag 5 september 2005 00:12 schreef Kokstra het volgende:
Oooohhhhh, Roel gaat die fles oproken![]()
![]()
Dit is het dus! Het huis van Dido wat te koop staat!quote:Op maandag 5 september 2005 00:09 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Was al bekendhttp://bigbrother.fok.nl/blog/154
Daar zit wel wat in, maar toch vind ik haar onzekerquote:Op maandag 5 september 2005 00:12 schreef milagro het volgende:
[..]
ze is het huis ingegaan om over een verbroken relatie te komen, dat leek 'buiten' niet te lukken.
ik vind dat eigenlijk wel daadkrachtig eigenlijk.
weten dat je zelf steeds neigt naar die vent weer opzoeken, en dan dus iets doen waardoor dat niet meer kán.
quote:Op maandag 5 september 2005 00:14 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Dit is het dus! Het huis van Dido wat te koop staat!
http://www.funda.nl/koop/detail_overzicht.asp?obj_GUID={D1A0BB6B-28AB-4081-B2D8-C08661AF821E}&mplaats=%2C6365%2C&plaats_dest=6365&provincie=NH&straal=&Page=6&crrentChoices=&Form=ZoekPlaats&sfPrijsMin=175000&sfPrijsMax=200000&onthouden=on&plaatsnamen=%2CHaarlem%2C&paginaVolgNummer=1&objectVolgNummer=3&searchmode=normaal
Vooruitgangstraat 19 Cquote:Op maandag 5 september 2005 00:14 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Dit is het dus! Het huis van Dido wat te koop staat!
http://www.funda.nl/koop/detail_overzicht.asp?obj_GUID={D1A0BB6B-28AB-4081-B2D8-C08661AF821E}&mplaats=%2C6365%2C&plaats_dest=6365&provincie=NH&straal=&Page=6&crrentChoices=&Form=ZoekPlaats&sfPrijsMin=175000&sfPrijsMax=200000&onthouden=on&plaatsnamen=%2CHaarlem%2C&paginaVolgNummer=1&objectVolgNummer=3&searchmode=normaal
Als ze wint zoekt "hij" HAAR wel op.quote:Op maandag 5 september 2005 00:12 schreef milagro het volgende:
[..]
ze is het huis ingegaan om over een verbroken relatie te komen, dat leek 'buiten' niet te lukken.
ik vind dat eigenlijk wel daadkrachtig eigenlijk.
weten dat je zelf steeds neigt naar die vent weer opzoeken, en dan dus iets doen waardoor dat niet meer kán.
Joost irriteert mij steeds minder!quote:Op maandag 5 september 2005 00:15 schreef jalla het volgende:
irriteer me bijzonder aan joost, en hij zorgt ook in huis voor irritatie .hoop daarom dat hij erin blijft
Helaas niet. Tv kijkend NL stemt ook mee.... en die hebben tot nu toe nog geen goed beeld van Tanja. Voor hun is het nog die lieve zwangere, die haar vriend enorm mist en helemaal alleen moet bevallen. De negatieve stukjes zullen heel misschien op tv komen, maar dan zo kort dat het lang niet zo erg overkomt als wij hebben gezien.quote:Op maandag 5 september 2005 00:12 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Als we nou allemaal op Tanja stemmen om eruit tegaan moet het wel lukken toch![]()
welnee.quote:Op maandag 5 september 2005 00:16 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Als ze wint zoekt "hij" HAAR wel op.
Dat is niet goed hoor! De iiries moeten blijven voor ons vermaakquote:
Waarom kost een lullig 2-kamer appartementje van 60(!) m2 dan 179.000?quote:Op maandag 5 september 2005 00:13 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik woon ook in Haarlem maar in die buurt zou ik noooooit willen wonen!! Durf er niet eens doorheen te lopen![]()
![]()
![]()
Mij ook, hij was het afgelopen weekend geweldig! Maar ik moet nu toch toegeven dat als je te lang naar Dido luistert het vervelend gaat worden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |