.quote:Op maandag 5 september 2005 00:08 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Als je een annuleringsverzekering hebt, zou ik hem annuleren en net begin Januari plannen![]()
Was al bekendquote:Op maandag 5 september 2005 00:08 schreef BBscanner het volgende:
Dido's huis in Haarlem wat te koop staat!
vooruitgangstraat 99 Haarlem
Ze lijkt erg afhankelijk.quote:Op maandag 5 september 2005 00:07 schreef ruby het volgende:
[..]
Volgens mij is ze ook ontzettend onzeker over haar zelf.
En het feit dat Rob haar nu enorm geholpen heeft.....sja.... Ik weet het niet.
hangt er vanaf wie er genomineerd worden denk ik... Ik neem me altijd voor om dat niet te doen.. maar als het gaat tussen de zeug en iemand anders, ga ik geheid toch weer voor de bijlquote:Op maandag 5 september 2005 00:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Gaat er hier nog iemand sms'jes sturen trouwens ?
Alleen als het echt om iemand gaat die ik eruit wil hebben. Bijvoorbeeld als Joost en Tanja genomineerd zijn. Dag-dag Tanja is het dan.quote:Op maandag 5 september 2005 00:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Voor het stemmen bedoel je?quote:Op maandag 5 september 2005 00:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Nee, ik moet sparenquote:Op maandag 5 september 2005 00:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Menno.quote:Op maandag 5 september 2005 00:11 schreef Peter6000 het volgende:
kom net binnen, wie ligt er nu al te slapen op stream 2?????
We weten allang dat jij Joost graag ziet winnenquote:
That's the spiritquote:Op maandag 5 september 2005 00:12 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Als we nou allemaal op Tanja stemmen om eruit tegaan moet het wel lukken toch![]()
ze is het huis ingegaan om over een verbroken relatie te komen, dat leek 'buiten' niet te lukken.quote:Op maandag 5 september 2005 00:10 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Onzeker noemt men dat...denk ik
Ik hoor haar alleen maar weer een beetje eigengeilen.quote:Op maandag 5 september 2005 00:11 schreef HyperViper het volgende:
Dido speelt een smerig spelletje nu!
Ik woon ook in Haarlem maar in die buurt zou ik noooooit willen wonen!! Durf er niet eens doorheen te lopenquote:Op maandag 5 september 2005 00:08 schreef BBscanner het volgende:
Dido's huis in Haarlem wat te koop staat!
vooruitgangstraat 99 Haarlem
Dan moet ze wel genomineerd worden natuurlijkquote:Op maandag 5 september 2005 00:12 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Als we nou allemaal op Tanja stemmen om eruit tegaan moet het wel lukken toch![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |