Dan is gelijk je hele zin in sex toch weg?quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:35 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik hou hem bij de seks gewoon in, maar ik vind het een naar gevoel, hij drukt vaak erg pijnlijk tegen mijn baarmoedermond aan... maargoed, je moet er wat voor over hebben.
Ik ben onder de 20 en studeer.quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:56 schreef Pearly het volgende:
De meeste krijgen de nuvaring niet vergoed. Degene die het wel vergoed krijgen zijn studerende. Je moet dan wel onder de 20 zijn meen ik.
Hoi Tally,quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:06 schreef Tally het volgende:
Heeft er hier iemand last van de bijwerkingen?
Ik denk namelijk dat ik daar na 3 jaar wel last van heb gekregen.. Bijwerkingen zoals bij in de buik, pijn in de onderbuik, misselijk en erge hoofdpijn.. Ik heb in december een maandje nuva overgeslagen en toen had ik nergens last van.. Kan natuurlijk toeval zijn.. Maar ik vroeg mij dus af of er meerdere meiden/vrouwen zijn die er last van hebben..
Zeg je nou dat ik de pil niet goed geslikt zou hebben????quote:Op maandag 27 februari 2006 20:37 schreef Pearly het volgende:
Als het goed is kun je dat hier 1 bladzijdetje of misschen 2, terug lezen. Het is in de afgelopen 4 forums al vaker behandeld.
Maar ...... van 'goed' nuvaring gebruik kun je niet zwanger worden. Ook niet van een goed pil gebruik overigens.
Ik denk dat jij bij die 0,01% hebt gezeten, Fuente. Dat betekent overigens niet dat je nu een verhoogde kans hebt om weer zwanger te worden bij pil- of ringgebruik. Die kans blijft 0,01%.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:09 schreef Fuente het volgende:
Ja dat weet ik, maar het komt op mij over alsof ze zegt dat je bij 'goed' pilgebruik, niet zwanger kunt worden, en dat kan dus wel!
Ik heb er wel redelijk moeite mee, dat hij eerst de verkeerde kanten opbuigt en er weer uit floept. Als je het op de wc doet, goed je hand eronder houden voordat je hem uit de pot kan vissen (aangezien ik meestal nog ongesteld ben als ik hem inbreng geen fijn klusje). Maar als hij er eenmaal volledig inzit is de kans dat hij er nog uit komt zonder dat je dat zelf doet erg klein, geen zorgen.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:59 schreef warrel het volgende:
@ Ruby
Haha, daar ben ik ook wel eens bang voor met een tamponMaar ik bedoelde vooral het 'flubberen' bij het inbrengen. Stuurt ie de goede kant op? Of buigt ie de verkeerde kant op.. Volgende week zal het me leren, maar stiekem ben ik gewoon al hartstikke benieuwd..
Ow hehe, bedoel je dat zo...quote:Op zondag 5 maart 2006 15:59 schreef warrel het volgende:
@ Ruby
Haha, daar ben ik ook wel eens bang voor met een tamponMaar ik bedoelde vooral het 'flubberen' bij het inbrengen. Stuurt ie de goede kant op? Of buigt ie de verkeerde kant op..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |