Ik miste vorige week ook het berichtje een dag vantevoren en het smsje de volgende dag bestond echter weer uit 2 smsjes ipv 1. Volgens mij zijn ze dus beetje (per ongeluk) aan het kloten geweest. Best wel vervelend als je verwacht een smsje te krijgen omdat je in je hoofd op 3 weken zit en het uitblijft. Deze week kwamen ze echter wel op tijd bij mij.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:16 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Hebben de mensen die gebruik maken van de SMS dienst ook een paar SMSjes gemist? Ik heb er vorige week twee gemist die aankondigden dat ik mijn ring uit moest doen. Vandaag had ik wel weer een SMSje, al had die een tijd meegekregen van 5:01, in plaats van de gebruikelijke 7:00. Even kijken wat het SMSje van morgenochtend doet.
Heeft iemand dezelfde problemen (gehad)?
Er is geen ander antwoord mogelijk dan: het kan. Er is geen andere oplossing om zekerheid te krijgen over deze vraag dan stoppen met hormonale anti-conceptie.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:34 schreef ikweetgeenleukenaam het volgende:
Wat ik jullie wil vragen is dus of het waarschijnlijk is dat het feit dat mijn vriendin nooit meer zin heeft in sex te wijten is aan de nuvaring?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |