Ik ben zo vrij. Gaan we vodka zuipen op scheveningen danquote:
Hmmmm dan kan ik ook vrij hebbenquote:Op maandag 5 september 2005 14:10 schreef Ballebek het volgende:
Woensdag is ze pas in den haag suffe
Ik met nog 2 medemods voor de Fok! Next topmodel verkiezingquote:
Ik ook niet dus dat past dan prima, gaan we lekker de hele middag voor ons uit zitte stare...quote:Op maandag 5 september 2005 14:34 schreef Mukie het volgende:
Maar maar ben ik zo in trek om mee te meeten?
Zo interessant ben ik heulemoal niet
Nu niet, moet nog werkenquote:
De bitch gebeld, die regelt het nu welquote:Op maandag 5 september 2005 14:55 schreef Hugster het volgende:
aannemer moet zichzelf gaan binnenlaten?![]()
altijd handigquote:Op maandag 5 september 2005 15:09 schreef Ballebek het volgende:
[..]
De bitch gebeld, die regelt het nu wel
Oja die andere gast woont ook in den haag ja.quote:Op maandag 5 september 2005 14:34 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik met nog 2 medemods voor de Fok! Next topmodel verkiezing
Paar SC's teruglezen en vrezen voor dat...quote:Op maandag 5 september 2005 15:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oja die andere gast woont ook in den haag ja.
Heb hem nog nooit gezien volgens mij![]()
* ook_gek zit nu heerlijk in de volle zon in de tuin met een vodka ju.
Jeetje wat kan het leven toch zwaar zijn. *zucht*
Volle zon + alcohol = standaard goed verbrandquote:Op maandag 5 september 2005 15:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oja die andere gast woont ook in den haag ja.
Heb hem nog nooit gezien volgens mij![]()
* ook_gek zit nu heerlijk in de volle zon in de tuin met een vodka ju.
Jeetje wat kan het leven toch zwaar zijn. *zucht*
Ratmen jaquote:Op maandag 5 september 2005 15:21 schreef Mukie het volgende:
[..]
Volle zon + alcohol = standaard goed verbrand
Je bedoeld ws Ratmen ja
ik zit met mijn scherm naar de zon toe dus heb er niet al te veel last van. Alleen de startbalk zie ik even niet meer. En bling bling van mijn MSN valt ook niet meerquote:Op maandag 5 september 2005 15:31 schreef Hugster het volgende:
Ik zit niet in de volle zon, ik wil ook graag nog wat kunnen lezen
Die 21min gaan ook snel in appeltjes landquote:
Die 21min g aan echt snel gekquote:Op maandag 5 september 2005 15:48 schreef Hugster het volgende:
[..]
Hij draait nog hoor
nog 1 minuut gek
ja met volle zon zie je dat appeltje er doorheen jaquote:
Mijn leven gaat als een flits aan me voorbijquote:Op maandag 5 september 2005 15:50 schreef Hugster het volgende:
[..]
ehm volgens mij gewoon 21x60 seconde, hoe snel gaat het bij jou?
Ja hier ook, weet niet waarom die rooie dakhaas er ineens anders over dachtquote:Op maandag 5 september 2005 15:54 schreef Ballebek het volgende:
Tijd klopt altijd perfect bij mijn powerbook...
Handdoek droverheen leggenquote:Op maandag 5 september 2005 15:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik zit met mijn scherm naar de zon toe dus heb er niet al te veel last van. Alleen de startbalk zie ik even niet meer. En bling bling van mijn MSN valt ook niet meer
Maar internetten en downloaden is perfect te doen
Ag het werkt perfect zoquote:
kessel porsche of zo ietsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |