Ik vind ze erg sfeervol.. heb wel wat.. mooie composities ookquote:Op maandag 19 september 2005 19:21 schreef Morgil het volgende:
Ik ben benieuwd wat mensen op fok hiervan vinden:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
meer: http://www.pixagogo.com/7074075562
OK, met ps kun je de lucht nog anders krijgen. Maar het blijft vaak een lastig onderwerp om mooi te krijgen, zodat alles klopt. Afgelopen weekend tijdens de zwanen-sessie had ik ook zoiets gemaakt, laat mik misschien nog zien.quote:Op maandag 19 september 2005 18:24 schreef PoseidonVS het volgende:
[afbeelding]
Ik ben benieuwd naar jullie reacties en comentaren.
Ook ik mis het spannende, dat zonder meer. Toch vind ik anderzijds die foto wel wat hebben, ondanks dat ook ik dit geen topper vind. Tja, nog lager kon daar niet en die tak kon ik niet weghalen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:09 schreef supah het volgende:
Net als die van Poseidon mist deze foto ook wat een boeiend onderwerp. Het zijn drie nogal oninteresante bomen aan het water. Er drijft ook een storende tak rechts onderin in beeld. Met een lager zichtspunt was deze foto al een stuk interessanter geweest.
Dat vinden mensen op Fok! leuk.quote:Op maandag 19 september 2005 19:21 schreef Morgil het volgende:
Ik ben benieuwd wat mensen op fok hiervan vinden:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
meer: http://www.pixagogo.com/7074075562
Vind de blauwe kaders eigenlijk een beetje lelijk. Foto 1 ziet er opzichzelf wel erg stoer uit. Net of alle kleuren behalve groen weggefilterd zijn (of is dat zo?) en dus springt de motor er echt uit. Mooi ook dat de ondergrond net een muurtje is ofzo.quote:Op woensdag 21 september 2005 10:08 schreef HMaster-II het volgende:
Ik druk hier ook maar een paar foto's in..
1.
2.
3.
Klikbaar voor grotere versies. 550 breed is net niet voldoende.
Comentaar please.
Foto 1 Heb ik inderdaad alle kleur weggehaald behalve het groen en oranje.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:41 schreef killko het volgende:
[..]
Vind de blauwe kaders eigenlijk een beetje lelijk. Foto 1 ziet er opzichzelf wel erg stoer uit. Net of alle kleuren behalve groen weggefilterd zijn (of is dat zo?) en dus springt de motor er echt uit. Mooi ook dat de ondergrond net een muurtje is ofzo.
Foto2 boeit me eigenlijk niet echt en vind ik (mede door de overbelichting aan de bovenkant) niet echt fijn om naar te kijken.
Foto3 kan misschien nog wat mooier door 'm wat platter te croppen (dus meer breedte dan hoogte).
Nu moet ik eten, i'll be back(ook voor de mooie brandweerfoto's!)
Hij is fijn, vooral vanwege het camerstandpunt trouwens.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:59 schreef Puckzzz het volgende:
Mooie kleurtjes
Ik heb ook mooie kleurtjes:
[afbeelding]
deze doet het niet zo goed in ZW he?quote:Op donderdag 22 september 2005 12:08 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Hij is fijn, vooral vanwege het camerstandpunt trouwens.
* Vliegvrager houdt van kleurtjest wordt tijd om je ondertitel aan te passen.
Zowel je link als de url werken niet.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:13 schreef snowqueen911 het volgende:
ik was zomaar in de rondte plaatjes aan het schieten en toen kwam deze eruit rollen. Opzich geen boeiende foto maar ik vond die close up van salade er toch wel erg sappig en smakelijk uitzien...![]()
[afbeelding]
of als ie niet werkt:
http://img319.imageshack.(...)ingencanon0553vv.jpg
Erger nog: IE loopt er hier op vast.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:25 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Zowel je link als de url werken niet.
Zal ik zeggen dat dat niet vreemd is met IE?quote:Op donderdag 22 september 2005 22:26 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Erger nog: IE loopt er hier op vast.
Als je ff uitlegt wat "vreed" is...quote:Op donderdag 22 september 2005 22:28 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Zal ik zeggen dat dat niet vreed is met IE?
quote:Op donderdag 22 september 2005 22:30 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Als je ff uitlegt wat "vreed" is...stiekum editten he?
![]()
Zonder een IE vs wat dan ook discussie te starten: IE werkt, mits keurig alle updates verwerkt zijn normaal prima. Ik heb er hier nooit problemen mee, tenzij ik op een pagina kom die gewoon brak in elkaar zit. En aangezien jullie ook melden dat het niet werkt ligt het dus niet aan IE
Hier inmiddels ook. De kleuren vind ik mooi helder, maar ik kan werkelijk niets ontdekken dat mooi scherp is.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:30 schreef afraidtech het volgende:
hij werkt hier ge woon hier, (ie)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |