mooi tochquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:20 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Gecropt en verder niets
[afbeelding]
en nog een andere die ik dan ook maar gecropt heb.
[afbeelding]
beetje blauwzweem of is dat de bedoeling? verder wel leuk stillevenquote:Op zondag 18 september 2005 09:30 schreef mwvdlee het volgende:
Er zullen vast wel weer mensen zijn die iets te zeiken hebben over iets wat niks met de foto's te maken heeft, maar voor alle andere mensen; hoe vinden jullie deze foto's (over een tijdje zijn ze weer weg, ivm de site waar ze op staan)?
[[url=http://www.vanderlee.com/portfolio/view.php?i=Nieuw/IMG_2716.JPG&x=400&y=400]afbeelding][/url]
leuke herhalingen, mij net iets te slorig qua compositie (nr3)quote:
diffuser?... net iets te veel soft focus lijkt me, de boom is wel zo een schilderijtjequote:
Nee??quote:Op zondag 18 september 2005 19:56 schreef jb.sikkens het volgende:
esto, ben jij die zus van mukie?
Ik vind het een mooie foto en weet ook, dat het best moeilijk is zoiets mooi vast te leggen ...althans ik vind dat.quote:Op zondag 18 september 2005 19:55 schreef Esto het volgende:
Gisteravond stond opeens het klimrek op een schoolplein in brand, ongeveer aan het einde van onze straat. Enorme rookwolken en hitte van het vuur. . .
Ik heb een aantal foto's geschoten en vond dit de beste
[afbeelding]
Het is zeker erg lastig. Vooral omdat het al erg donker wasquote:Op zondag 18 september 2005 19:59 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Ik vind het een mooie foto en weet ook, dat het best moeilijk is zoiets mooi vast te leggen ...althans ik vind dat.
Oh ja een tip ... mocht je te weinig goeie hebben, er komt toch wel weer een klimrek?![]()
Ik heb in 2002 met mijn Canon S20 of G3 foto's geprobeerd te maken van een grote winkelbrand 100mtr van mijn huis af, doch was daar absoluut niet over te spreken. maar door de hitte moest iedereen ook op aardige afstand blijven, maar ook door gasflessen die aanwezig waren.quote:Op zondag 18 september 2005 20:04 schreef Esto het volgende:
[..]
Het is zeker erg lastig. Vooral omdat het al erg donker wasMaar ook omdat je snel moet zijn (brand is zo geblust) en het er erg druk is (ramptoeristen etc.)
Mooi, mooi!quote:Op maandag 19 september 2005 13:50 schreef supah het volgende:
[afbeelding]
Vanaf de zeedijk ongeveer 5 kilometer ten oosten van harlingen om ongeveer 21:00![]()
[afbeelding]
Hier had ik wat vals gespeeld met de sterren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |