Mooi!quote:Op maandag 12 september 2005 23:05 schreef afraidtech het volgende:
op de eerste foto met die make-up vind ik mooier dan die tweede, nou ja ze zijn beide mooi maar die eerst vind ik mooier (heb het over die van Suspicious18)
even foto'tje van mij nog maar
[afbeelding]
1: rommeligquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:53 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik probeer ook maar eens wat:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ja hij is te groot, zoals tegenwoordig best wel veel geloof ikquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:49 schreef sgoldie het volgende:
iemand hier wat over te melden?
[afbeelding]
ook nog iets nuttigs te melden?quote:Op woensdag 14 september 2005 23:16 schreef Re het volgende:
[..]
ja hij is te groot, zoals tegenwoordig best wel veel geloof ik
nee eigenlijk niet, is een foto van een vliegtuig hoog in de lucht op naar verre warme oorden, maar dat wist je zelf ook alquote:Op woensdag 14 september 2005 23:42 schreef sgoldie het volgende:
[..]
ook nog iets nuttigs te melden?
Wat Re zegt is nuttig, want het is wel zo netjes je foto even te resizen naar de standaardmaten van het forum.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:42 schreef sgoldie het volgende:
[..]
ook nog iets nuttigs te melden?
De kleuren zien er wel erg leuk uit (een scene uit een film) en de helicopter staat er stoer opquote:Op woensdag 14 september 2005 23:14 schreef supah het volgende:
[afbeelding]
AB-412SP Reddings helicopter trekt een bemanningslid uit het water tijdens een demonstratie i.z.m. de KNRM![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |