Thnxquote:Op maandag 5 september 2005 09:52 schreef Vliegvrager het volgende:
cool Puckzzz, real Psycho. ik had een soortgelijk idee
Mijn studioof wat daar voor door moet gaan ligt hopeloos overhoop. Daarom heb ik ook op zelfportret gestemd: geeft me een reden de boel eindelijk eens op te ruimen.quote:Op maandag 5 september 2005 10:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ThnxEn kleur he?
ik ben ook benieuwd naar jouw uitvoering van het idee
die van het oog moet ik je gelijk in geven, maar het is al moeilijk genoeg om op deze manier een foto te maken, je bent constant aan het heen en weer rennen tussen camera-scherpstellen / zelfontspanner- gauw het stuk warte karton pakken (hield ik achter mijn hoofd) en dan ook nog eens op de juiste plaats het water met je hand wegvegen - ow en dan ook nog eens proberen te poseren...en met een plantenspuit zorgen dat je haar en de douchedeur nat blijvenquote:Op maandag 5 september 2005 10:55 schreef Robertje het volgende:
Er zitten een paar druppels "verkeerd" In de buurt van je oog en en in de buurt van je mondhoek. Het lijkt nu net of je een pruillipje hebt Voor de rest is ie best OK hoor
* Ronaldv meldt zich als oorlogsvrijwilliger voor het bedienen van de knopjes en de plantenspuitquote:Op maandag 5 september 2005 11:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
die van het oog moet ik je gelijk in geven, maar het is al moeilijk genoeg om op deze manier een foto te maken, je bent constant aan het heen en weer rennen tussen camera-scherpstellen / zelfontspanner- gauw het stuk warte karton pakken (hield ik achter mijn hoofd) en dan ook nog eens op de juiste plaats het water met je hand wegvegen - ow en dan ook nog eens proberen te poseren...en met een plantenspuit zorgen dat je haar en de douchedeur nat blijven
het pruillipje zie ik niet, zo is mijn mond gewoon
quote:Op maandag 5 september 2005 11:17 schreef RonaldV het volgende:
[..]
* Ronaldv meldt zich als oorlogsvrijwilliger voor het bedienen van de knopjes en de plantenspuit![]()
nee zwitserland bij het meer van luganoquote:Op zondag 4 september 2005 21:44 schreef rena het volgende:
[..]
Waar zijn die foto's gemaakt? Prachtig landschap. Ik gok Italie?
cewlquote:Op maandag 5 september 2005 21:51 schreef _moder8or_ het volgende:
Origineel
[afbeelding]
Bewerkt
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |