Dan moet het toch hart-verlammend zijn geweest... Voordat ik Talpa ga kijken, zal iedere andere zender eerst 24 uur per dag anale-kijk onderzoeken moeten uitzenden.quote:Op zondag 4 september 2005 22:37 schreef TijnIIE het volgende:
Van schrik ben ik maar Talpa gaan kijken
Talpa is niet zoveel anders.quote:Op zondag 4 september 2005 23:15 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Dan moet het toch hart-verlammend zijn geweest... Voordat ik Talpa ga kijken, zal iedere andere zender eerst 24 uur per dag anale-kijk onderzoeken moeten uitzenden.
Flogging Molly is leukquote:Op zondag 4 september 2005 22:35 schreef FloggingMolly het volgende:
Ik laat dit vast zeer interessante programma toch maar even aan me voorbij gaan denk ik........
yupsquote:Op maandag 5 september 2005 11:45 schreef buzzer het volgende:
gaat dit over die uitzending over die feeders ?
Heb mn TV-Gids er niet op nagecheckt... maar wil best even kijken voor je.quote:Op maandag 5 september 2005 11:45 schreef buzzer het volgende:
gaat dit over die uitzending over die feeders ?
quote:
Dudequote:Op maandag 5 september 2005 13:17 schreef buzzer het volgende:
ik heb (...) zitten kijken (...)
Je vergeet af te sluiten metquote:Op maandag 5 september 2005 13:01 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
Speciaal voor P0rt0
Zie de rest van topic?quote:Op maandag 5 september 2005 18:42 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
wat is jou problêêêêëëëëmmmmm![]()
meer 100% lesbischhhhhhhhquote:Op maandag 5 september 2005 16:09 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Je vergeet af te sluiten met
Hupjes,
Het Hupt
![]()
Homo![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |