quote:Op zondag 4 september 2005 22:06 schreef Peter6000 het volgende:
Zijn ze gestopt met fietsen ofzo. Ik zie niemand meer fietsen![]()
goh, echtquote:Op zondag 4 september 2005 22:07 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Lol, ze zijn al donderdagnacht gestopt![]()
![]()
klik eens rechtsboven iemand zn bericht op het plaatje met het rode pijltje.quote:Op zondag 4 september 2005 22:07 schreef jalla het volgende:
TRiXeS - zondag 4 september 2005 @ 22:03
thx
met posten erbij is volgen trouwens stuk lastigerhttp://images.fok.nl/s/yawnee.gif
edit, ik zoek het wel een keer uit
Best wel jammer eigenlijk.quote:Op zondag 4 september 2005 22:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Ohja voordat iemand het vraagt, Lieske is uitgehuild en zit nu gezellig met de vrouwen te kletsen alsof er nooit iets gebeurd is.
Heb je men bericht ook nog gelezen over Rob? Ik wil graag je mening ervan horenquote:Op zondag 4 september 2005 22:08 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik heb het nog een beetje gevolgd de afgelopen 5 minuten![]()
Hij is selectief, dat is duidelijk. Hij doet het alleen bij vrouwen waarhij een beetje geil van wordt misschien?quote:Op zondag 4 september 2005 22:05 schreef Jane het volgende:
Toch wel opvallend dat Rob niet de behoefte heeft gehad om Lieske vanmiddag een peptalk te geven.
Of heb ik die gemist?
Wat zou ik graag weten wat er in dat ingevallen koppie omgaat....quote:Op zondag 4 september 2005 22:08 schreef milagro het volgende:
De Buik heeft zich op de Bank genesteld voor een avondje Bekhouden en Observeren
Wat heeft het kind precies misdaan?quote:Op zondag 4 september 2005 22:04 schreef SHE het volgende:
Gelukkig is er zoiets als karma, en mag ik lijen dat dat kind van d'r op zijn minst autistisch op de wereld komt .
In de winkel!quote:Op zondag 4 september 2005 22:10 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Weet iemand waar ik die geweldige zitzak (waar Roel nu op zit) kan kopen?
Ik weet wel wat er door haar hoofd heengaat. Veel nicotine.quote:Op zondag 4 september 2005 22:10 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Wat zou ik graag weten wat er in dat ingevallen koppie omgaat....
Die gaat nog eens uitbarsten.![]()
http://www.fatboyzitzak.nlquote:Op zondag 4 september 2005 22:10 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Weet iemand waar ik die geweldige zitzak (waar Roel nu op zit) kan kopen?
Welkom terug bij de gezelligste familie van nederlnd.quote:
quote:
Boeiend, ze is lekkerderquote:Op zondag 4 september 2005 22:10 schreef lennardn het volgende:
EN dat is nou het verschil tussen bijvoorbeeld Lieske en Ingrid. Lieske loopt te blerren dat ze niet begrepen wil en dood wil en iedereen mag het horen en Ingrid zoekt een persoon uit die ze in vertrouwen kan nemen en lucht haar hart. Zelfs als je 19 bent weet je al dat het laatste veel verstandiger is en je veel minder hysterisch en onstabiel overkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |