Dezeuree was kunst!quote:Op zondag 4 september 2005 22:52 schreef milagro het volgende:
[..]
jij was zeker ook een fan van Dezeurnee ui BB2 , hè![]()
je moet echt op iedere anti Lieske post reageren
ik wist het!quote:Op zondag 4 september 2005 22:54 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Jaaa met Desirée ging het net zo!![]()
Wel leuk.![]()
Ik ben bang vanniet, niets productiever dan een jankbui in de badkamerquote:Op zondag 4 september 2005 22:56 schreef Falco het volgende:
Die Lieske zit nu ook te proberen om andere mensen te overtuigen om vooral niet op haar te stemmen. Hopelijk hebben ze haar smiechtenstreken door.
Jeanette hoort ook nog in het rijtje.quote:Op zondag 4 september 2005 22:58 schreef milagro het volgende:
[..]
ik wist het!
Lieske is de geupdate Dezeurnee![]()
Dat 'samen met Rob' is dan weer jammer, maar Roel is ook mijn favoriet jaquote:Op zondag 4 september 2005 22:59 schreef jalla het volgende:
roel over de lippen van nattelie: "nu lijkt het net alsof je in een koelcel gewerkt hebt"
roel is goedsamen met rob mijn favoriet
Ja mijn Lieske-haat wordt met het uur ergerquote:Op zondag 4 september 2005 23:00 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik ben bang vanniet, niets productiever dan een jankbui in de badkamer
"nee laat me maar even, maar kom vooral binnen"![]()
Ze heeft er echt 't hoofd voor.quote:Op zondag 4 september 2005 22:21 schreef Peter6000 het volgende:
Grappig, ze werd in eerste instantie gebracht als een hoog opgeleide alleenstaande moeder.
Maar junk vind ik ook wat ver gaan persoonlijk
Robin?quote:Op zondag 4 september 2005 23:03 schreef scanman01 het volgende:
BB2 was ik voor ... shit, hoe heette dat ventje ook al weer..?
quote:Op zondag 4 september 2005 23:01 schreef Falco het volgende:
[..]
Ja mijn Lieske-haat wordt met het uur erger!
Jeanette won en Bart won... Dus 2 van de 4 BB's liepen goed afquote:Op zondag 4 september 2005 23:01 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Jeanette hoort ook nog in het rijtje.
En dan zeker ook die duimelot die in BB3 zat, die steeds "toespelinguh zat te gevuh"quote:Op zondag 4 september 2005 23:01 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Jeanette hoort ook nog in het rijtje.
Chantal is wel leuk mits ze niet zo veel met die Tanjaquote:Op zondag 4 september 2005 23:04 schreef jalla het volgende:
tanja met chantal weer over roken
2 kunnen vandaag nog exit wat mij betreft, en wat vers bloed erin
Kutstem soms, inderdaad.... maar ik heb niet de pest aan haar. Dat in tegenstelling tot nu al 5 of 6 anderen.quote:Op zondag 4 september 2005 23:04 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Die stem van Nathalie .
Alsof je een klein meisje hoort praten![]()
Robinquote:
Wie is Robin nou weerquote:Op zondag 4 september 2005 23:06 schreef LuQas het volgende:
[..]
Robin![]()
Heel naar ventje dat er plezier uit haalde kippen met voetballen te bekogelen...
""Lekker belangrijk""quote:Op zondag 4 september 2005 23:06 schreef LuQas het volgende:
[..]
Robin![]()
Heel naar ventje dat er plezier uit haalde kippen met voetballen te bekogelen...
Dat is niet niks voor Ralph.quote:Op zondag 4 september 2005 23:07 schreef Jane het volgende:
Ralph heeft gesproken!
'Smart thinking' zei hij.
heeft ze weer drank op?quote:Op zondag 4 september 2005 23:04 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Die stem van Nathalie .
Alsof je een klein meisje hoort praten![]()
Jep... die in haar eentje die BB tot een redelijk succes heeft gemaaktquote:Op zondag 4 september 2005 23:05 schreef milagro het volgende:
[..]
En dan zeker ook die duimelot die in BB3 zat, die steeds "toespelinguh zat te gevuh"
Kan die gozer nou echt niet een x een gesprek aan gaan met iemand? Hij zit maar een beetje de hele tijd niks te zeggen...pfffquote:Op zondag 4 september 2005 23:07 schreef Jane het volgende:
Ralph heeft gesproken!
'Smart thinking' zei hij.
Oei, ik heb dat niet helemaal goed gevolgtquote:Op zondag 4 september 2005 23:05 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, wat was dat Afrika verhaal van Menno nou precies?
Ik schakelde te laat in.
Die jaquote:Op zondag 4 september 2005 23:06 schreef LuQas het volgende:
[..]
Robin![]()
Yep, Diane ook. Fuck zeg.quote:Op zondag 4 september 2005 23:05 schreef milagro het volgende:
[..]
En dan zeker ook die duimelot die in BB3 zat, die steeds "toespelinguh zat te gevuh"
Doet 'The Thing' haar mond open?quote:Op zondag 4 september 2005 23:09 schreef MarlboroMan0164 het volgende:
IEUWWWWWWWWW...Tanja kan praten!!!!!!!!!!!!
Consequentquote:Op zondag 4 september 2005 23:09 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Yep, Diane ook. Fuck zeg.
Scan wordt voorspelbaar.![]()
jij valt dus op afhankelijke onzekere huilies met een lekker bekkiequote:Op zondag 4 september 2005 23:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jep... die in haar eentje die BB tot een redelijk succes heeft gemaakt
Zelden is er zoveel over iemand geschreven geloof ik.
Is meer klanken uitstoten.... ;-)quote:Op zondag 4 september 2005 23:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Doet 'The Thing' haar mond open?
Ze heeft de hele middag backgammon gespeelt met Rikboyquote:Op zondag 4 september 2005 23:11 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Waarom zoekt Lieske zowel Roel als Rikkert niet meer op?
Heeft Tanja weer lopen zeiken ofzo en is ze nu bang dat ze weer als slet word gezien ?
quote:Op zondag 4 september 2005 23:11 schreef MarlboroMan0164 het volgende:
[..]
Is meer klanken uitstoten.... ;-)
Vergeet blond niet Milagroquote:Op zondag 4 september 2005 23:11 schreef milagro het volgende:
[..]
jij valt dus op afhankelijke onzekere huilies met een lekker bekkie
ach ja, die moeten er ook zijn
Erg saai nu.quote:Op zondag 4 september 2005 23:12 schreef Poison-Ivy het volgende:
Is er nou al herrie en commotie in het huis of hoe zit dat![]()
Ralph is gewaun Zenquote:Op zondag 4 september 2005 23:09 schreef Paultjehh het volgende:
[..]
Kan die gozer nou echt niet een x een gesprek aan gaan met iemand? Hij zit maar een beetje de hele tijd niks te zeggen...pfff![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 23:11 schreef milagro het volgende:
[..]
Lieske heeft vandaag een uur gehuilt omdat Tanja en Chantal over haar stonden te roddelen.quote:Op zondag 4 september 2005 23:12 schreef Poison-Ivy het volgende:
Eeehm, het kan beter. Gisterennacht was leuk...nu is het weer tam.quote:Op zondag 4 september 2005 23:12 schreef Poison-Ivy het volgende:
Dat laatste. Ze dekt zich gewoon in, de sloerie.quote:Op zondag 4 september 2005 23:11 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Waarom zoekt Lieske zowel Roel als Rikkert niet meer op?
Heeft Tanja weer lopen zeiken ofzo en is ze nu bang dat ze weer als slet word gezien ?
Ik merk het... maar ik hoop op 'betere' tijden die geheid zullen aanbrekenquote:
nee, absoluut niet, Lieske ook niet, lekker lijf, dom vlak gezicht.quote:Op zondag 4 september 2005 23:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]Vond jij Diane ook een lekker bekkie hebben? Dat waren er niet veel namelijk.
Leuke woordspeling.quote:Op zondag 4 september 2005 23:13 schreef MarlboroMan0164 het volgende:
Die brandweerman zit er ook maar uitgeblust bij trouwens
Understatement of the centuryquote:Op zondag 4 september 2005 23:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Lieske heeft vandaag een uur gehuilt omdat Tanja en Chantal over haar stonden te roddelen.
Och jij, hmm eens ff nalezen.quote:Op zondag 4 september 2005 23:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Lieske heeft vandaag een uur gehuilt omdat Tanja en Chantal over haar stonden te roddelen.
Dank jequote:Op zondag 4 september 2005 23:14 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, absoluut niet, Lieske ook niet, lekker lijf, dom vlak gezicht.
ik neem echter aan dat jij geleid wordt door je leutert.
Toch niet altijdquote:Op zondag 4 september 2005 23:11 schreef milagro het volgende:
[..]
Aan zn haar te zien is ie wel met de helm op geboren.......quote:Op zondag 4 september 2005 23:16 schreef jalla het volgende:
ralph brandweerman, wat een grap, hij is toch een akteur/model
niemand is brandweerman in het echte leven
Ik pasquote:Op zondag 4 september 2005 23:18 schreef Falco het volgende:
Scanman leg nog een keer uit, waarom je Lieske zo jofel vindt. Ik snap het gewoon niet.
quote:Op zondag 4 september 2005 23:18 schreef MarlboroMan0164 het volgende:
[..]
Aan zn haar te zien is ie wel met de helm op geboren.......![]()
Lieske doet me wel wat ja. Misschien iets met underdog temaken ofzo, geen idee.quote:Op zondag 4 september 2005 23:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Toch niet altijd
Toen ik Lieske zag snikken dacht ik echt dat Scanman zijn favoriet had gevonden
Maar Lieske vind hij toch maar helemaal niets
Mensenkennis kan natuurlijk ook groeien met de jaren
Maar dankzij die dames hebben we vanmiddag wel een hoop lol gehadquote:
quote:
scanman, pak Milagro the bitchquote:Op zondag 4 september 2005 23:14 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, absoluut niet, Lieske ook niet, lekker lijf, dom vlak gezicht.
ik neem echter aan dat jij geleid wordt door je leutert.
Lol is het verkeerde woord in dit geval. Het was zwaar om te moeten kijken gistermiddag en vannacht.quote:Op zondag 4 september 2005 23:20 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar dankzij die dames hebben we vanmiddag wel een hoop lol gehad![]()
Ze is net als Chantal gewoon jaloers.. Dat is hetquote:Op zondag 4 september 2005 23:21 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
scanman, pak Milagro the bitchEn nee, mijn leuter trilt niet als ik Lieske zie.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |