Kledingstuk voor 24 uur inleveren.quote:Op zondag 4 september 2005 22:40 schreef Jane het volgende:
Chantal is aan het fluisteren tegen Dido. Strafpunten!
Neequote:Op zondag 4 september 2005 22:41 schreef jalla het volgende:
heeft linda al eens een keer in iets anders dan haar slipje rondgelopen?
ff lekker essemmessuh!quote:Op zondag 4 september 2005 22:43 schreef jalla het volgende:
lieske mist haar mobieltje.
Jah hoorde het ook.quote:Op zondag 4 september 2005 22:42 schreef scanman01 het volgende:
Lieske: "Ik heb hier wat meer kopzorgen dan normaal. Maar ja, daar moet ik me maar een beetje overheen gaan zetten. Misschien heb ik m'n dagen nu gehad. Er zullen er vast nog wel meer komen, maar misschien heb ik nu even rust"
Linda: "Je kunt je zelf alleen voelen in een groep van 100 man".
Lieske: "Misschien komt nu toch het leeftijdverschil naar voren. Ik weet het niet en laat het maar op me af komen. Ik probeer er maar zo'n gezellig mogelijke tijd van te maken. Soms wil ik echt naar huis".
Linda: "Die dagen kun je hebben, maar als het er meer worden dan leuke dagen.. dat zou echt kut zijn".
Lieske: "Het komt wel goed".
Ze heeft vanmiddag gemerkt dat ze daardoor bevestiging kreeg, dus het is een beproefde methode.quote:Op zondag 4 september 2005 22:43 schreef CartWOman het volgende:
Hmm, Lieske haar naar- huis-gevoelens zijn nog niet weg.
Zo is ze wel ja. Ze vertelde in het begin al hoe ze reageert op confrontaties buiten het huis. Het schijnt in het BB huis toch heel anders te zijn.quote:Op zondag 4 september 2005 22:45 schreef CartWOman het volgende:
Lieske vindt zichzelf confrontatie-gericht.
Right.
Djeez wat ziet Linda er uit... pauper.quote:Op zondag 4 september 2005 22:46 schreef scanman01 het volgende:
Linda en Rikkert zeggen dat ze weg gaan als ze zich kut voelen in het BB huis.
Lieske zegt dat het grote probleem is dat je in het bb huis niet even kunt ontvluchten.
[afbeelding]
Gast serieus ... ->quote:Op zondag 4 september 2005 22:35 schreef jalla het volgende:
Asskicker14 - zondag 4 september 2005 @ 22:33
heb niet echt zin om het weer op te zoeken, maar stond op een soort van site over roken en zwangerschap van het ministerie van volksgezondheid of het groene kruis of zo, maar zal wel ff zoeken,. roel zei het trouwens ook al in een discussie, en hij heeft gewoon gelijk imho
gelukkigquote:Op zondag 4 september 2005 22:43 schreef CartWOman het volgende:
Hmm, Lieske haar naar- huis-gevoelens zijn nog niet weg.
Dat valt me in elke BB weer op; de karakterschets die de bewoners zichzelf toekennen komt vrijwel nooit uit de verf.quote:Op zondag 4 september 2005 22:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo is ze wel ja. Ze vertelde in het begin al hoe ze reageert op confrontaties buiten het huis. Het schijnt in het BB huis toch heel anders te zijn.
ok dat begrijp ik, maar dacht dat evt alleen de kop vermelden ook goed was, bespaart ruimte, maar zal voortaan volledig quotenquote:Op zondag 4 september 2005 22:47 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Gast serieus ... -> [afbeelding] <- dit knopje quote je iemand mee ......
Ja, stel je even voor dat Lieske naar huis was. Wat hadden we dan een leuke afgelopen 2 dagen gehadquote:
Misshcien heeft ze gewoon aanleg voor obsessief gedrag ... vijlen, tandenpoetsen, etc etcquote:Op zondag 4 september 2005 22:47 schreef Jane het volgende:
In plaats van obsessief tandenpoetsen is ze nu obsessief aan het nagelvijlen.
quote:Op zondag 4 september 2005 22:49 schreef Jane het volgende:
Lieske: "Ja, je moet wel tegen me zeggen nee Lies, je moet niet gaan, anders ga ik me nog rotter voelen".
Miss Ik-wil-bevestiging.![]()
Ik zou dus echt zo'n bitch zijn die dan de volgende keer zou zeggen "oké, als je weg wilt, moet je gaan".quote:Op zondag 4 september 2005 22:50 schreef milagro het volgende:
[..]
ik wil naar huuuuuuuuuuuuuis![]()
Boeiuh![]()
en weg is ze![]()
Dido mag er snel uit. Ze heeft een leuk koppie, maar er is steeds meer wat me tegenstaat.quote:Op zondag 4 september 2005 22:51 schreef jalla het volgende:
vind dido nu beetje buiten dat groepje vallen
(niet dat dat erg is overigens)
edit ze gaat al weg "dan ben ik al weg hoor, en loopt weg"
jij was zeker ook een fan van Dezeurnee ui BB2 , hèquote:Op zondag 4 september 2005 22:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, stel je even voor dat Lieske naar huis was. Wat hadden we dan een leuke afgelopen 2 dagen gehad
Leuke sprei!quote:
Ralph zit woordjes en letters te ordenen in zijn hoofd.quote:Op zondag 4 september 2005 22:50 schreef BB-King het volgende:
Is Ralph er nog... hij is me serieus vandaag niet opgevallen.
Een leuk koppie is niet genoeg idd. Een beetje inhoud is wel wenselijk.quote:Op zondag 4 september 2005 22:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dido mag er snel uit. Ze heeft een leuk koppie, maar er is steeds meer wat me tegenstaat.
Ja ik kan ook nog niet echt hoogte van haar krijgen..mooi maar truttig tot zover.quote:Op zondag 4 september 2005 22:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dido mag er snel uit. Ze heeft een leuk koppie, maar er is steeds meer wat me tegenstaat.
Jaaa met Desirée ging het net zo!quote:Op zondag 4 september 2005 22:52 schreef milagro het volgende:
[..]
jij was zeker ook een fan van Dezeurnee ui BB2 , hè![]()
je moet echt op iedere anti Lieske post reageren
quote:Op zondag 4 september 2005 22:53 schreef milagro het volgende:
[..]
Ralph zit woordjes en letters te ordenen in zijn hoofd.
Over 1 uur en 34 minuten gaa-ie praten![]()
Heeft in één keer VWO doorlopen, dus nee... dom is ze zeer zeker nietquote:Op zondag 4 september 2005 22:53 schreef jalla het volgende:
lieske is 19, de rest is stuk ouder kom op, natuurlijk komt ze naief en dom over en zegt ze soms de meest absurde dingen, echt dom is ze echt niet volgens mij
jezelf zijn...quote:Op zondag 4 september 2005 22:53 schreef jalla het volgende:
lieske is 19, de rest is stuk ouder kom op, natuurlijk komt ze naief en dom over en zegt ze soms de meest absurde dingen, echt dom is ze echt niet volgens mij en ik vind haar als een van de weinige zichzelf zijn, (wat dat ook is)
Die meiden (Nathalie net zo) gaan snel vervelen. Niks aan, eigenlijk...quote:Op zondag 4 september 2005 22:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vond Desiré wel leuk ja....quote:Op zondag 4 september 2005 22:52 schreef milagro het volgende:
jij was zeker ook een fan van Dezeurnee ui BB2 , hè![]()
vooral met niets aan, in mijn huis en zijn mond dicht, op wat Haags gekreun naquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |