maak je ook weer een filmpje van het moment dat je je nieuwe piercing aan je ma laat zien?quote:Op zondag 4 september 2005 22:10 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Als ik iemand zo ver kan krijgen laat ik het zelfs filmen. Heb ik bij mn andere piercing ook gedaan.
Nee, als je 'm uit hebt dan plas je niet in straaltjesquote:Op zondag 4 september 2005 22:12 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Maahaar... als ik hem dus ooit kwijt wil (zie mijn 2e post in dit topic) en hij groeit niet snel dicht, zal ik dus toch in straaltjes pissen
Maar ik snap wat je bedoelt, en het klinkt zo gek nog niet eens
quote:Op zondag 4 september 2005 22:12 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
maak je ook weer een filmpje van het moment dat je je nieuwe piercing aan je ma laat zien?
Ok, als jij het zegtquote:Op zondag 4 september 2005 22:13 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee, als je 'm uit hebt dan plas je niet in straaltjes
die van die piercing door je 3e tepel wel ja, stond op je weblog geloof ik!quote:
de Ampallang en de Apadravya zijn intieme piercings voor de meer "gevorderden"quote:Op maandag 5 september 2005 18:53 schreef Com.mentator het volgende:
Oh ja als ik zou mogen kiezen zou ik voor de ampallang gaan....
Er ontstaat een tunneltje van huid als een piercing geheeld is, en huid op huid groeit niet aan elkaar. Echt dichtgroeien zal het dus niet (grootste fabel ter wereld), tenzij er een ontsteking ontstaat. Het tunneltje kan wel heel krap worden, waardoor het nagenoeg onzichtbaar en/of ondoordringbaar is.quote:Op zondag 4 september 2005 22:12 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Maahaar... als ik hem dus ooit kwijt wil (zie mijn 2e post in dit topic) en hij groeit niet snel dicht, zal ik dus toch in straaltjes pissen
Maar ik snap wat je bedoelt, en het klinkt zo gek nog niet eens
idd, ik ookquote:Op maandag 5 september 2005 02:10 schreef endr0me het volgende:
Pure verminking vind ik het
Jah idd... ik vind de Ampallang wel meteen de mooiste, maar als ik daar verhalen over lees krijg ik echt gewoon al pijn. Schijnt de aller pijnlijkste piercing ooit te zijn, en kan tot 6 maanden (!) duren tot het goed geheeld is. In plaats van dat het door een behoorlijk klein stukje huid en een beetje eikel heen gaat (frenum) of door ongeveer een kwart tot een derde van je eikel (Prins albert, de rest gaat voornamelijk door de plasbuis, en aan de onderkant zit er minder vlees tussen de buis en de buitenlucht), gaat de Ampallang meteen door de volle breedte van je eikel.quote:Op maandag 5 september 2005 19:10 schreef cazzie het volgende:
[..]
de Ampallang en de Apadravya zijn intieme piercings voor de meer "gevorderden"
en wat dat betreft wellicht beter te starten met een frenum en daarna verder kijken.
Ik heb gister besloten het serieus te overwegen. Dat houdt in dat ik sowieso nog moet sparen (ben niet zo rijk op het moment) en ik verwacht minstens 2 maanden mentale voorbereiding. Mijn tepelpiercing heb ik ook redelijk lang over gedacht, en toen ik er echt klaar voor was ook meteen gedaan. En het beviel (obviously) goed genoegquote:Op maandag 5 september 2005 22:31 schreef Christine het volgende:
Ik vind het wel mooi hoor...
weet je al of je het gaat doen?
Als ik vrouw was,dan liet ik me besnijden!quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:33 schreef Christine het volgende:
Als ik een man was, zou ik het absoluut doen.
ik niet... ieder zijn ding he.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:51 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Als ik vrouw was,dan liet ik me besnijden!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |