abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 september 2005 @ 21:51:18 #201
24052 R_o_N
World of Warcraft
pi_30585408
volgens mij is alleen de loginserver down afzo...
Trollbane Realm: Aliza: Human Priest [80] Guild: Non Compos Mentis
Trollbane Realm: Saidar: Dranei Shaman [80] Guild: Denial
pi_30585958
quote:
Op woensdag 14 september 2005 19:07 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Hey, Ik heb keiveel DPS maareh
Warlocks hebben nog steeds geen mogelijkheid om veel armor te krijgen...
Warlocks hebben nog steeds geen goede healing spells...
Warlocks kunnen nog steeds niet stealthen of snel onder water zwemmen.
KUT PATCH
Inderdaad KUT PATCH!
Armor? Die pokkewarlocks hebben keiveel health, ik alleen maar mana. Alsof ik dat wil!
Hetzelfde probleem met healing spells, ik heb er ook nog steeds geent.
En stealthen, wij hadden verdomme in de beta onzichtbaarheid maar ja, dat was overpowered dus, hup: NERF!
En mijn fireballs werken nog steeds niet op firemobs! KUT PATCH!
  † In Memoriam † woensdag 14 september 2005 @ 22:07:35 #203
34726 Fratz
Max
pi_30586064
wat is er nou weer? alweer niet inloggen? ben benieuwd of we nou weer blij gemaakt worden met wat rested bonus ofzo..
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_30586079
mages... altijd de lul.

ik pleit voor een pakket uber buffs voor mages zodat we én damage dealers pur sang zijn én minder 'squishy' zijn (dus minder snel dood)
mij moeten de meest machtige klasse van WoW zijn, we zijn fakking tovenaars goddamnit!! en tovenaars kunnen ALLES!!
I went clubbing. Softest coat ever.
pi_30586145
quote:
Op woensdag 14 september 2005 20:41 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

iedere class kan mijn heal stoppen...
Warlock fear
Priest fear
rogue 29 stuns
warrior stun
mage counterspell
shaman purge
paladin stun

enigste wat ik kan proberen is me instant roots inzetten om weg te komen om mezelf te healen bij sommige klasses.
me eerste heal is instant en de rest niet, of je moet beer heal meerekenen, maar die stelt ook niet veel voor, ik kan dan kiezen tussen rage opbouwen om te healen of daadwerkelijk dmg doen.
me kat vorm zou me dmg vorm moeten zijn, maar daar naai ik nog geen mob mee van lvl 57 zonder tussendoor te healen
Ik dacht dat je niet meer speelde? Hou dan aub op met zeuren, Ik speel dit spel ook niet meer maar vind het wel leuk de fora te volgen zonder dat iemand continue zit te zeiken.

Pech dat je weinig DPS in cat hebt, had je maar andere class moeten rollen. En ja iedere klas kan je heal stoppen.

Prachtig, maar een heal staat niet op een 30 seconden (fear), 3 minuten (warrior) of 1 minuut (paladin) timer. Dus ga aub ergens anders whinen, of ga je setje bij elkaar sparen.
  woensdag 14 september 2005 @ 22:12:33 #206
24052 R_o_N
World of Warcraft
pi_30586278
[WoW] Deel 44: Servers down...
Trollbane Realm: Aliza: Human Priest [80] Guild: Non Compos Mentis
Trollbane Realm: Saidar: Dranei Shaman [80] Guild: Denial
pi_30587416
Ik zit toch echt op WoW nu...
pi_30589646
Ik kom er toch echt niet op :S
Vaya con Dios!
pi_30589822
quote:
Op woensdag 14 september 2005 22:09 schreef Platina het volgende:

[..]

Ik dacht dat je niet meer speelde? Hou dan aub op met zeuren, Ik speel dit spel ook niet meer maar vind het wel leuk de fora te volgen zonder dat iemand continue zit te zeiken.
mijn acount loopt nog tot oktober dus ik kan op zen minst ff kijken hoeveel beter me druid is geworden, niet.
quote:
Pech dat je weinig DPS in cat hebt, had je maar andere class moeten rollen. En ja iedere klas kan je heal stoppen.
dikke onzin
quote:
Prachtig, maar een heal staat niet op een 30 seconden (fear), 3 minuten (warrior) of 1 minuut (paladin) timer. Dus ga aub ergens anders whinen, of ga je setje bij elkaar sparen.
die 30 seconde fear + mindflay = dode druid, want wanneer heal je? juist als je bijna dood bent, en idem met warrior, die stunned mij wanneer ik bijna dood ben, zodra ik uit stun ben blijft ie wss interrupten tot ik dood ben, en paladins kunnen zelf ook healen en die zijn ook rete lastig te naaien

en ik whine maar ik maar wil daar is het een forum voor
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  woensdag 14 september 2005 @ 23:56:32 #210
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_30590235
Kunnen we geen speciaal 'whine wow forum' opzetten? Hebben we van die jankerts hier in ieder geval geen last meer...

[ Bericht 21% gewijzigd door Takje op 15-09-2005 00:03:44 ]
pi_30590447
quote:
Op woensdag 14 september 2005 23:56 schreef Takje het volgende:
Kunnen we geen speciaal 'whine wow forum' opzetten? Hebben we van die jankerts hier in ieder geval geen last meer...
of 2 topics, 1tje met kritiek op het spel , de ander voor zeiken over downtime en andere dingen zodat de fans van het spel gewoon kunnen posten in het eerste topic en de rest kan dan naar het 2de
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  donderdag 15 september 2005 @ 00:05:08 #212
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_30590490
kan dus ook positieve kritiek zijn he
pi_30590882
Nog 20g verwijderd van mijn epic mount.
  donderdag 15 september 2005 @ 07:37:45 #214
69994 seto
-|||--------|||-
pi_30593976
quote:
Op woensdag 14 september 2005 22:05 schreef engessa het volgende:

[..]

En stealthen, wij hadden verdomme in de beta onzichtbaarheid maar ja, dat was overpowered dus, hup: NERF!
Ja natuurlijk is dat overpowered. Rogues moeten nog van dichtbij komen, mages konden gewoon van 30 yards weg paar duizend damage uit het niets doen.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_30594180
Counterspell zit op 30 sec CD. En verder:

Heal dan niet op verdorie 30 %, maar doe het eerder! Je weet dat je met 30 % de lul kan zijn. Door een 5 pt Evis of dergelijke. Verder, Nature's Swiftness? 1 Instant Healing Touch om je hp weer eens helemaal naar 90, 95 % te krijgen. En anders ga je Moonfire Spammen op mages.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_30594488
quote:
Op woensdag 14 september 2005 21:10 schreef PBateman1978 het volgende:
Server weer down natuurlijk, maar wel Nightfall/Conflagrate gerespecced eerder op de avond (40g ) en Conflag critte voor 1.5k

Dit gaat leuk worden...

Oh en Gooze, moest die 2e priest er nou echt bij gehaald worden, ik had je best een rematch gegund
Ja hehe, ik was met hem bezig die nieuwe priest quest te doen maar hij werd disconnected voordat jij kwam. En waarom val je me ook aan Eerste keer dat ik je zie en je killed me gelijk. Alleen jammer dat ik er niet echt veel aan kon doen want dankzij die lag zag ik het allemaal in 5 frames gebeuren. GO BLIZZARD!!!
pi_30595467
quote:
Op woensdag 14 september 2005 23:44 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

mijn acount loopt nog tot oktober dus ik kan op zen minst ff kijken hoeveel beter me druid is geworden, niet.
[..]

dikke onzin
[..]

die 30 seconde fear + mindflay = dode druid, want wanneer heal je? juist als je bijna dood bent, en idem met warrior, die stunned mij wanneer ik bijna dood ben, zodra ik uit stun ben blijft ie wss interrupten tot ik dood ben, en paladins kunnen zelf ook healen en die zijn ook rete lastig te naaien

en ik whine maar ik maar wil daar is het een forum voor
Warlock fear is ook cooldown zonder mindflay....
Eigen schuld dikke bult als je niet op tijd healt. Dat kun je gewoon weten. Ik wtf pwnzors elke noobdruid die denkt op 20% te kunnen healen.

Dus als jij gekilled word door die warrior die na zijn interrupten een keer kan interrupten (12 sec cooldown meen ik). Ben je gewoon een noobdruid klaar
pi_30595560
Moraal van het verhaal: regeren is vooruitzien.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_30595753
Hoi, ik speel ook WoW, al vanaf het begin maar heb even een pauze gehad van 3 maand.
Nu dus lvl 42 Gnome Mage genaamd Lois, op Azjol-Nerub.

Leuk spelletje, met name de sociale contacten

En ik doe niet aan pvp, want dat kan ik niet
  donderdag 15 september 2005 @ 10:13:20 #220
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_30596003
Dat trekt vrouwen ook aan in dit spel he, de sociale contacten
  donderdag 15 september 2005 @ 10:18:05 #221
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_30596087
Woei.. ik (hunter) ben super blij met de nieuwe Sprit Bond!
Hij is nu continue aan en dat is een hele verbetering!

Al die nieuwe dingen die je je pet kan leren kosten stiekem bij elkaar wel veel geld zeg. Ik ben meteen blut en ik heb nog niet eens alles kunnen trainen. Wel een beetje jammer.
Nahja.. ff een paar instances doen.. en ik heb weer gold

Ik kreeg deze gisteren in Maraudon: http://www.thottbot.com/?i=19432 Satyr's Lash
Leuke dagger dacht ik zo
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_30596212
quote:
Op donderdag 15 september 2005 08:52 schreef Goozze het volgende:

[..]

Ja hehe, ik was met hem bezig die nieuwe priest quest te doen maar hij werd disconnected voordat jij kwam. En waarom val je me ook aan Eerste keer dat ik je zie en je killed me gelijk. Alleen jammer dat ik er niet echt veel aan kon doen want dankzij die lag zag ik het allemaal in 5 frames gebeuren. GO BLIZZARD!!!
Ik deed /point en toen /duel, maar die laatste werkte natuurlijk niet.

En ik haat Mind Control, dus ik dacht, ff narren

Maar inderdaad is het nog steeds amper speelbaar, Blizzard is heel slecht bezig....

Volgende keer doen we wel een dansje ofzo ipv elkaar dood te maken.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 15 september 2005 @ 12:12:02 #223
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_30599005
Ik moest vandaag geld lenen van een guildie om m'n gear te repairen
Ometh mod is leuk , alleen kan iemand me vertellen hoe ik m'n bags kan moven als ik ze geopend heb , zwaarirritant dat ik niet kan zien wat er in zit
Ik ben inmiddels overleden
pi_30599139
quote:
Op donderdag 15 september 2005 12:12 schreef Enchanter het volgende:
Ik moest vandaag geld lenen van een guildie om m'n gear te repairen
Ometh mod is leuk , alleen kan iemand me vertellen hoe ik m'n bags kan moven als ik ze geopend heb , zwaarirritant dat ik niet kan zien wat er in zit
Moveanything.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 15 september 2005 @ 13:51:55 #225
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_30601746
quote:
Op donderdag 15 september 2005 12:16 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Moveanything.
volgens mij zit die er niet meer in , iig ik kon 'm niet meer vinden in de laatste versie
Ik ben inmiddels overleden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')