Inderdaad KUT PATCH!quote:Op woensdag 14 september 2005 19:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hey, Ik heb keiveel DPS maareh
Warlocks hebben nog steeds geen mogelijkheid om veel armor te krijgen...
Warlocks hebben nog steeds geen goede healing spells...
Warlocks kunnen nog steeds niet stealthen of snel onder water zwemmen.
KUT PATCH
Ik dacht dat je niet meer speelde? Hou dan aub op met zeuren, Ik speel dit spel ook niet meer maar vind het wel leuk de fora te volgen zonder dat iemand continue zit te zeiken.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:41 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
iedere class kan mijn heal stoppen...
Warlock fear
Priest fear
rogue 29 stuns
warrior stun
mage counterspell
shaman purge
paladin stun
enigste wat ik kan proberen is me instant roots inzetten om weg te komen om mezelf te healen bij sommige klasses.
me eerste heal is instant en de rest niet, of je moet beer heal meerekenen, maar die stelt ook niet veel voor, ik kan dan kiezen tussen rage opbouwen om te healen of daadwerkelijk dmg doen.
me kat vorm zou me dmg vorm moeten zijn, maar daar naai ik nog geen mob mee van lvl 57 zonder tussendoor te healen
mijn acount loopt nog tot oktober dus ik kan op zen minst ff kijken hoeveel beter me druid is geworden, niet.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:09 schreef Platina het volgende:
[..]
Ik dacht dat je niet meer speelde? Hou dan aub op met zeuren, Ik speel dit spel ook niet meer maar vind het wel leuk de fora te volgen zonder dat iemand continue zit te zeiken.
dikke onzinquote:Pech dat je weinig DPS in cat hebt, had je maar andere class moeten rollen. En ja iedere klas kan je heal stoppen.
die 30 seconde fear + mindflay = dode druid, want wanneer heal je? juist als je bijna dood bent, en idem met warrior, die stunned mij wanneer ik bijna dood ben, zodra ik uit stun ben blijft ie wss interrupten tot ik dood ben, en paladins kunnen zelf ook healen en die zijn ook rete lastig te naaienquote:Prachtig, maar een heal staat niet op een 30 seconden (fear), 3 minuten (warrior) of 1 minuut (paladin) timer. Dus ga aub ergens anders whinen, of ga jesetje bij elkaar sparen.
of 2 topics, 1tje met kritiek op het spel , de ander voor zeiken over downtime en andere dingen zodat de fans van het spel gewoonquote:Op woensdag 14 september 2005 23:56 schreef Takje het volgende:
Kunnen we geen speciaal 'whine wow forum' opzetten? Hebben we van die jankerts hier in ieder geval geen last meer...
Ja natuurlijk is dat overpowered. Rogues moeten nog van dichtbij komen, mages konden gewoon van 30 yards weg paar duizend damage uit het niets doen.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:05 schreef engessa het volgende:
[..]
En stealthen, wij hadden verdomme in de beta onzichtbaarheid maar ja, dat was overpowered dus, hup: NERF!
Ja hehe, ik was met hem bezig die nieuwe priest quest te doen maar hij werd disconnected voordat jij kwam. En waarom val je me ook aanquote:Op woensdag 14 september 2005 21:10 schreef PBateman1978 het volgende:
Server weer down natuurlijk, maar wel Nightfall/Conflagrate gerespecced eerder op de avond (40g) en Conflag critte voor 1.5k
Dit gaat leuk worden...
Oh en Gooze, moest die 2e priest er nou echt bij gehaald worden, ik had je best een rematch gegund![]()
Warlock fear is ook cooldown zonder mindflay....quote:Op woensdag 14 september 2005 23:44 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
mijn acount loopt nog tot oktober dus ik kan op zen minst ff kijken hoeveel beter me druid is geworden, niet.
[..]
dikke onzin
[..]
die 30 seconde fear + mindflay = dode druid, want wanneer heal je? juist als je bijna dood bent, en idem met warrior, die stunned mij wanneer ik bijna dood ben, zodra ik uit stun ben blijft ie wss interrupten tot ik dood ben, en paladins kunnen zelf ook healen en die zijn ook rete lastig te naaien
en ik whine maar ik maar wil daar is het een forum voor
Ik deed /point en toen /duel, maar die laatste werkte natuurlijk niet.quote:Op donderdag 15 september 2005 08:52 schreef Goozze het volgende:
[..]
Ja hehe, ik was met hem bezig die nieuwe priest quest te doen maar hij werd disconnected voordat jij kwam. En waarom val je me ook aanEerste keer dat ik je zie en je killed me gelijk. Alleen jammer dat ik er niet echt veel aan kon doen want dankzij die lag zag ik het allemaal in 5 frames gebeuren. GO BLIZZARD!!!
Moveanything.quote:Op donderdag 15 september 2005 12:12 schreef Enchanter het volgende:
Ik moest vandaag geld lenen van een guildie om m'n gear te repairen![]()
Ometh mod is leuk , alleen kan iemand me vertellen hoe ik m'n bags kan moven als ik ze geopend heb , zwaarirritant dat ik niet kan zien wat er in zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |