Hoed bedoel je....quote:Op woensdag 14 september 2005 11:58 schreef Gamedemon het volgende:
ik ga zo vissende hordes ganken die de hengel willen winnen
Ik weet het alquote:Op woensdag 14 september 2005 12:21 schreef WyriHaximus het volgende:
Weet iemand in hoeverre me instellingen kwa mods, en chat vensters enzo opgeslagen blijven na de update? Aan gezien wow dacht dat me hardware gewijzigt was en ik op ja heb geklikt op de vraag reload setings.
WoW-1.6.1.4544-to-1.7.0-enGB-patch.exequote:Op woensdag 14 september 2005 16:33 schreef R_o_N het volgende:
Weet iemand of ik alleen de laatste patch nodig heb, als ik een nieuwe install doe ?
Of moet ik alle voorgaande patches apart runnen ?
Nou dat werkte dus niet, via de Blizz downloader hoef ik nu wel alleen de patch 1.7.0 downloaden... maar niet de WoW-1.6.1.4544-TO-1.7.0-enGB-patch.exequote:Op woensdag 14 september 2005 17:26 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
WoW-1.6.1.4544-to-1.7.0-enGB-patch.exe
daar is je antwoord
Hey, Ik heb keiveel DPS maarehquote:Op woensdag 14 september 2005 12:46 schreef Gamedemon het volgende:
druid heeft nog steeds een dps van lik me aarsje...kut patch
mijn kat vorm hoort mij een normale DPS te geven.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hey, Ik heb keiveel DPS maareh
Warlocks hebben nog steeds geen mogelijkheid om veel armor te krijgen...
Warlocks hebben nog steeds geen goede healing spells...
Warlocks kunnen nog steeds niet stealthen of snel onder water zwemmen.
KUT PATCH
Het probleem is dat je jezelf ook heel makkelijk kan healen, daarom zul je nooit goeie DPS krijgen omdat het anders overpowered is.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:13 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
mijn kat vorm hoort mij een normale DPS te geven.
deze patch moest mijn kat vorm doormiddel van wat dingen omgooien ook normale DPS geven, ik ben er NIKS op vooruit gegaan, druid zuigt nog steeds
iedere class kan mijn heal stoppen...quote:Op woensdag 14 september 2005 19:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het probleem is dat je jezelf ook heel makkelijk kan healen, daarom zul je nooit goeie DPS krijgen omdat het anders overpowered is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |