Klopt helemaal, zo heb ik het ook gedaan. Gewoon meegaan met een raidparty naar Scholo, even aangeven dat jij als laatste wilt overblijven, en op het einde iedereen uit je party kicken. Dan fijn die imp loslaten in het Alchemy lab.quote:Op maandag 5 september 2005 17:53 schreef Slomy het volgende:
Lees op thottbot dat je de quest eigenlijk met 5 man moet doen, maar je kan ook met 10 man gaan, dan moet je zelf raidleader worden en iedereen uit de party kicken (op het einde). Op die manier zou het ook moeten werken. Maar ach, 5-mans party is ook wel leuk eigenlijk en dat weet je 100% zeker dat het werkt.
Mage armor now has a unique iconquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:33 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
En wederom bewijst Blizzard dat ze geen ene FUCK om casters geven. Geen ene FUCKING FUCK! In plaats van dat ik voor 1700 gecrit word, wordt een Evis crit nu meer in de richting van 2k...
Hallooooo, Blizzard, wij hebben geen manier om onze damage te verbeteren! ROGUES KRIJGEN KEER OP KEER OP KEER EEN BUFF, ZIJ HET DOOR ITEMS, ZIJ HET DOOR TALENTS, ZIJ HET DOOR DIT SOORT ACHTERLIJKE BUFFS!
Godverdomme.
quote:Pages from the Green Hills of Stranglethorn novel are now Bind on Pickup.
Zo nepquote:Siege weapon combat has been introduced to the Alterac Valley battleground.
Jij speelde toch niet meer?quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:38 schreef Gamedemon het volgende:
ik hoopte nog zo op me druid love, feral form zuigt gewoon te hard atm
Dit werkt gewoon, zelfs op een phase-shifted imp, dus wat ze hiermee bedoelen...quote:Equipping more than five pieces of the Felheart set will now correctly give the Warlock’s pet the Demonic Ally buff.
Siege weapons waren anders wel degelijk gepland voor Alterac Valley, en Blizzard heeft gezegd dat er nog aan gewerkt werd, dus dat stukje is in elk geval geen reden om aan te nemen dat deze patch notes nep zijn.quote:
Dat bedoelde ik ookquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:52 schreef Leshy het volgende:
[..]
Siege weapons waren anders wel degelijk gepland voor Alterac Valley, en Blizzard heeft gezegd dat er nog aan gewerkt werd, dus dat stukje is in elk geval geen reden om aan te nemen dat deze patch notes nep zijn.
true, maar daarom zuigt feral nog wel atm, als ik ooit weer wil spelen dan zou me druid eindelijk de dps hebben die hij verdientquote:
quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:28 schreef Rodie83 het volgende:
Nogmaals, ik speel mn druid niet meer. Wat een kutklasse en wat kut dat ik daar zo laat ben achter gekomen.
Ah, okay.quote:
lvl 16 NE Rogue, dus ik kom je ooit nog weleens tegen als je mana aan het drinken bentquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:20 schreef WaVe het volgende:
PBateman, ff nieuwsgierig, (staat niet in de OP), speel je horde of alliance op darksorrow en hoe heet je char? Ikzelf speel er met een troll priest (maar ik ga niet zo hard, in ruim 2 maanden nu op lvl 35...)
Nieuwe patchquote:Op woensdag 7 september 2005 09:32 schreef cizzztm32 het volgende:
Whats up met de servers vanochtend (laat me niet de enige zijn ) ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |