Wat moeten watjes lezen dan?quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:44 schreef DionysuZ het volgende:
feynman is voor mietjes
ik ook niet. heb alleen de eerste film gezien volgens mij. er was een tijdje een rage dat alle volwassenen met kinderen om me heen die boeken aan het lezen warenquote:
Ik zie het.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:16 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Alicey
het is lunchtijd...dus ook even tijd voor internet
Ik doe nooit echt zo met rages mee enzo.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:17 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik ook niet. heb alleen de eerste film gezien volgens mij. er was een tijdje een rage dat alle volwassenen met kinderen om me heen die boeken aan het lezen waren
daar probeer ik me ook altijd ver van te houden.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik doe nooit echt zo met rages mee enzo.
Je bent zo'n schaap dat je het zelf nog niet eens door hebt dat je aan het schapen bent.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:30 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
daar probeer ik me ook altijd ver van te houden.
al kom ik er vaak wel achter dat als ik iets koop iedereen het erover heeft ofzo...of ik ben een trendsetter of ik ben een echt schaap
ik weet waar onze blije muts is, maar waar is ons nukkige kreng ?quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:15 schreef Alicey het volgende:
Ik mis onze blije muts en nukkig kreng.
Staat voor de klas. Arme klas. De hele week seksuele voorlichtingquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:20 schreef het_fokschaap het volgende:
ik weet waar onze blije muts is, maar waar is ons nukkige kreng ?
De worteltrekker ookquote:gelukkig is het fokkende schaap er nog wel
Watje meldt zich ook.quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:23 schreef Doffy het volgende:
[..]
Staat voor de klas. Arme klas. De hele week seksuele voorlichting![]()
[..]
De worteltrekker ook
En dat allemaal vast onder het motto Nederlandse taal en letterkunde.quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:23 schreef Doffy het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:40 schreef -Trinity- het volgende:
Kleine pluis meldt.
ik lust geen bananenquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Reken maar.Er is bovendien een banaanvraag uitgegaan.
Mij krijgen ze er niet zo gauw onder hoor.quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:03 schreef Doffy het volgende:![]()
Hebben ze je er nog niet onder, Lupje?
Tenzij je dat wilt, natuurlijkquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mij krijgen ze er niet zo gauw onder hoor.![]()
Ah, dat scheelt al. Hopen dat ze ook zo blijven.quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb nog geen lessen gegeven; morgen zijn mijn eerste twee lessen. Ik heb al wel even kennisgemaakt met mijn eerste klas. Dat wordt een makkie; het zijn schatjes.
Kan ik me iets bij voorstellen.. Ik ben ook meestal vrij stukjes als ik laat thuis kom.quote:Gisteravond naar de RuG geweest voor de eerstegraads opleiding. Was leuk, maar het duurde tot tien uur. Ik was pas tegen twaalven thuis en moest om half zes weer op. Kom nu net thuis en ben totaal kapot.
Tja, dan gaat het juist meestal weer erg snel.quote:
Kan ik me dan ook weer iets bij indenkenquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Tja, dan gaat het juist meestal weer erg snel.Maar twaalf tot veertien jaar is niet echt mijn doelgroep.
naakt binnenlopen...en wie begint te lachen mag meteen naar de conrectorquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ga even douchen. Dan word ik misschien weer een beetje wakker, zodat ik iets goeds kan verzinnen voor mijn eerste les morgen...
Ik vind dat persoonlijk iets te vooruitstrevend.quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:37 schreef het_fokschaap het volgende:
naakt binnenlopen...en wie begint te lachen mag meteen naar de conrector
quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:23 schreef Doffy het volgende:
topless danquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vind dat persoonlijk iets te vooruitstrevend.
open er een topic over...er zit nogal wat schoolgaande jeugd op Fok, die kunnen je vast vertellen wat ze leuk zouden vinden zo'n eerste lesquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jongens, even serieus.De eerste klap is een daalder waard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |