connectenquote:Op zondag 4 september 2005 17:03 schreef teamlead het volgende:
kan iemand me nu eens uitleggen wat dat levelen precies betekent??
op 1 lijn zitten met iemand ... (toch ?)quote:Op zondag 4 september 2005 17:03 schreef teamlead het volgende:
Level met iemand zijn, gelijk aan iemand zijn, met iemand kunnen opschieten, elkaar aardig vinden, chemiequote:Op zondag 4 september 2005 17:03 schreef teamlead het volgende:
Dat je op hetzelfde level zit als die anderquote:Op zondag 4 september 2005 17:03 schreef teamlead het volgende:
Ach ze zit een beetje in een dip , en daar moet je gewoon uit . dan hoeft niet alles wat ze zecht even logisch te zijn...quote:Op zondag 4 september 2005 17:03 schreef Jane het volgende:
God, wat vind Lieske zichzelf zielig zeg.
serieus?quote:Op zondag 4 september 2005 17:03 schreef teamlead het volgende:
Nou kijk, in een game heb je levels. En als je op hetzelfde level zit dan ben je net zover in het spel. En hier zit niemand op haar levelquote:Op zondag 4 september 2005 17:03 schreef teamlead het volgende:
Ik was nog ergerquote:Op zondag 4 september 2005 17:04 schreef eborn het volgende:
[..]
Anders vraag ik het niet, maar ik kan het antwoord wel raden
Er is geen Chemistry tussen Lieske en de anderenquote:Op zondag 4 september 2005 17:04 schreef washandje het volgende:
[..]
Level met iemand zijn, gelijk aan iemand zijn, met iemand kunnen opschieten, elkaar aardig vinden, chemie
Weet je focking nu nog niet wat levelen is?? Jij levelt ook niet hoorquote:Op zondag 4 september 2005 17:03 schreef teamlead het volgende:
quote:Op zondag 4 september 2005 17:04 schreef Isabeau het volgende:
Nou kijk, in een game heb je levels. En als je op hetzelfde level zit dan ben je net zover in het spel. En hier zit niemand op haar level
10 euri dat ze dat ook nog wel een keer zegtquote:Op zondag 4 september 2005 17:05 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Er is geen Chemistry tussen Lieske en de anderen
generatie-kloofjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |