Alleen nog maar de buik van je moeder gezien of zo...quote:
Ze heeft het zwaar en is zieligquote:Op zondag 4 september 2005 16:43 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Ik kom net binnenzetten, kan iemand even samenvatten waarom Lieske zit te huilen?
Zo vet om er een extra uitzending erbij te doenquote:Op zondag 4 september 2005 16:43 schreef Kokstra het volgende:
OMG hoe vet zou het zijn als Tanja nu binnenstormt en haar weer keihard voor slet uit gaat schelden![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 16:43 schreef eborn het volgende:
[..]
Niets, het is gewoon super a-relaxed
Roel zit buiten over motoren te lullen... slappe zakquote:Op zondag 4 september 2005 16:43 schreef sannuh het volgende:
Vind t wel goed van Rikkert dat hij kom praten.. nu Roel nog..
Je behoort blijkbaar meer tot de Chantal doelgroepquote:Op zondag 4 september 2005 16:43 schreef KRIBBET het volgende:
Ik zal wel te oud zijn maar hoor toch een heleboel aparte woorden (elke keer weer)
Leffelen, teaser, focking veel enz.
Ik probeer Lieske + Rikkert te volgen èn Fok te lezen, geen tidj voor reacties hoorquote:
Level kun je toch begrijpen.quote:Op zondag 4 september 2005 16:43 schreef KRIBBET het volgende:
Ik zal wel te oud zijn maar hoor toch een heleboel aparte woorden (elke keer weer)
Leffelen, teaser, focking veel enz.
quote:Op zondag 4 september 2005 16:43 schreef One_conundrum het volgende:
Pff ik zeg; Foreign Student
Tanja is zelf een sletquote:Op zondag 4 september 2005 16:43 schreef Kokstra het volgende:
OMG hoe vet zou het zijn als Tanja nu binnenstormt en haar weer keihard voor slet uit gaat schelden![]()
Maar ik kan me heel goed voorstellen dat ze zich niet thuis voelt daar. Ik zou het ook niet leuk vinden met mensen die veel ouder zijn dan ikquote:Op zondag 4 september 2005 16:42 schreef Noca het volgende:
Lieske heeft wel gelijk over het leeftijdsverhaal, de ene keer moet ze er niet aan denken en het andere moment wordt haar verweten dat ze nog zo jong en naiëf is.
Alwéér?quote:
chantal zit het gesprek uit de badkamer nog eens te herkauwen..... en schuift heel tactisch de schuld naar Tanja...quote:Op zondag 4 september 2005 16:44 schreef lambrusco_bianco het volgende:
wie volgt de andere stream?
hahahaha ik luister en ik lees en ik postquote:Op zondag 4 september 2005 16:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik probeer Lieske + Rikkert te volgen èn Fok te lezen, geen tidj voor reacties hoor
Volgt iemand Chantal's gesprek in de tuin ook nog?
ja hahahaquote:Op zondag 4 september 2005 16:44 schreef MissX het volgende:
[..]
Al die uren die ze aan der make up heeft besteed, helemaal voor niets geweest
Dat is klote zeg...quote:Op zondag 4 september 2005 16:45 schreef washandje het volgende:
De level met de group is er niet mensen
Loopt ze ook met een rollator dan??quote:Op zondag 4 september 2005 16:44 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Je behoort blijkbaar meer tot de Chantal doelgroep![]()
Mja, en heeft Tanja haar al uitgescholden?quote:Op zondag 4 september 2005 16:45 schreef sannuh het volgende:
Maar wat was t nou met dat met Rikkert zoenen enz? Vertelde ze aan hem dat ze met m wilde zoenen?
dat zou ik heel graag willen zien , al vind ik het een beetje zielig voor lieskequote:Op zondag 4 september 2005 16:43 schreef Kokstra het volgende:
Dat is allemaal aangespraat door die schorpioenen-spuwende heks.quote:Op zondag 4 september 2005 16:42 schreef TRiXeS het volgende:
Damn... Nu begint ze ook alles uit Groningen erbij te halen. Ik vind haar gewoon diep triest.![]()
Idd, dit is nummer 4 al...quote:Op zondag 4 september 2005 16:46 schreef lambrusco_bianco het volgende:
lieske en rikkert in gesprek... dido klopt netjes aan. Rikkert zegt dat het niet gelegen komt dat dido binnenkomt.
wat denk je dat lieske zegt????
Kom maar binnen het maakt mij niet uit.
IEDEREEN MOET HET TEN SLOTTE HOREN = AANDACHT
MADAME WIL IN DE PICTURE STAAN
quote:Op zondag 4 september 2005 16:46 schreef fantastrick het volgende:
tijd voor een weekopdracht..
Rikkert denkt aan de 4 tonquote:Op zondag 4 september 2005 16:47 schreef -Delta- het volgende:
In godsnaam Rikkert, bescherm dat naieve kind.
Ik vind het zo mooi he, wat BB allemaal teweeg brengt.quote:Op zondag 4 september 2005 16:47 schreef Darklight het volgende:
Allemaal de schuld van Tanaj, eruit met die hoer
yep.. chantal gaf alleen wat tips... Tanja was een compleet ander gesprek en daar had zij niks mee te makenquote:Op zondag 4 september 2005 16:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Chantal gaat Tanja beschuldigen. NU GAAT HET FIJN WORDEN!
Ik stel voor dat ze eens flink gaan fietsen. Deze keer geen lampje laten branden maar Lieske laten lachenquote:Op zondag 4 september 2005 16:46 schreef fantastrick het volgende:
tijd voor een weekopdracht..
Is Dido nu net als Chantal ook een bitch?quote:Op zondag 4 september 2005 16:47 schreef eborn het volgende:
Oei, Dido gooit er nog een schepje bovenop
Ik vind dit nu ook wel weer leuk geweestquote:Op zondag 4 september 2005 16:48 schreef fantastrick het volgende:
Lieske heeft wel een beetje gelijk... ze is wel iedere keer de pineut.. en ja.. dat is omdat ze naief en jong is... tijd dat we Tanja gaan pesten
Eensquote:Op zondag 4 september 2005 16:49 schreef Jane het volgende:
Sorry, maar ik vind Lieske een jankkind hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |