klopt ,quote:Op zondag 4 september 2005 16:16 schreef teamlead het volgende:
Die ouwe heks had toch wel op lieske gestemd?
quote:Op zondag 4 september 2005 16:16 schreef schatje het volgende:
Chantal heeft wel op Lieske gestemd.
Lieske kreeg drie stemmen van Ingrid, Tanja en Linda...quote:Op zondag 4 september 2005 16:16 schreef schatje het volgende:
Nee toch? Ingrid, Linda en Tanja hadden op Lieske gestemd.quote:Op zondag 4 september 2005 16:16 schreef schatje het volgende:
Nee, chantal had niet op Lieske gestemd... wat chantal gestemd heeft is niet bekend.quote:Op zondag 4 september 2005 16:16 schreef schatje het volgende:
Perfect timing, Tamaartjequote:Op zondag 4 september 2005 16:17 schreef Tamaartje het volgende:
wow ik kom op het goede moment geloof ik
Bitch fight
Dat doet ze al vanaf dag 1. Ze is gewoon niet sterk genoeg om daar te zitten, puntquote:Op zondag 4 september 2005 16:17 schreef Troeta het volgende:
Nou Lieske...nu stel je je iets teveel aan...
Ik hou ervanquote:Op zondag 4 september 2005 16:18 schreef eborn het volgende:
[..]
Je voelt de Bitch fights gewoon aan denk ik
Dit komt juist veel harder aan, lekker spelen met de hersenpan van Lieskequote:Op zondag 4 september 2005 16:18 schreef Asskicker14 het volgende:
Chantal is ZO hypocriet bezig. Als je een bepaalde weg bent ingeslagen (Lieske kapotmaken). Dan moet je ook niet de volgende dag van die pad afwijken en dan schijnheilig aardig doen tegen Lieske. Blijf dan lelijk doen, zet geen act op. Vuile trut.![]()
Inderdaadquote:Op zondag 4 september 2005 16:19 schreef Isabeau het volgende:
Chantal "ik denk er helemaal niks van" Nou, waarom zeg je dan wel continue wat je ervan denkt!
Ik kan iemand ook een snol vinden en oprecht iemand troosten, als ik zie dat iemand écht gemeend ongelukkig is.quote:Op zondag 4 september 2005 16:19 schreef Dynabite het volgende:
niet liegen chantal.....je vindt Lieske een snol
En dat heeft Lieske dondersgoed door.quote:Op zondag 4 september 2005 16:19 schreef Dynabite het volgende:
niet liegen chantal.....je vindt Lieske een snol
Mooie momentenquote:Op zondag 4 september 2005 16:22 schreef Isabeau het volgende:
Linksboven kijk ik naar huilende LIeske, linksonder zit Tanja zelfgenoegzaam over de buik te aaien.
Chantal kan wel gaan werken bij de CIA.Iemand de hele nacht kapotlullen.Lieske slaapt de hele nacht niet en is uiteraard zeer zwak nu geestelijk.Wat doet onze Chantal de Gestapo? Doorzeiken tot ze breektquote:Op zondag 4 september 2005 16:18 schreef Asskicker14 het volgende:
Chantal is ZO hypocriet bezig. Als je een bepaalde weg bent ingeslagen (Lieske kapotmaken). Dan moet je ook niet de volgende dag van die pad afwijken en dan schijnheilig aardig doen tegen Lieske. Blijf dan lelijk doen, zet geen act op. Vuile trut.![]()
Nee, ze durft juist niet meer terug naar Groningen!quote:Op zondag 4 september 2005 16:20 schreef Falco het volgende:
Wil ze naar Groningen. Wat een slap wijf!
Ze doet net of ze 12 isquote:Op zondag 4 september 2005 16:24 schreef eborn het volgende:
"Niemand heeft ooit gezegd dat het grootworden makkelijk is"
Geweldig!
Jahoor, of nietquote:Op zondag 4 september 2005 16:23 schreef iefs het volgende:
Wat zou je graag het huis binnen hollen en een aantal mensen een klap voor hun smoel geven en Lieske tot winnaar bombarderen
quote:Op zondag 4 september 2005 16:20 schreef Falco het volgende:
Wil ze naar Groningen. Wat een slap wijf!
Ze speelt het erg goed, natrappen, terwijl je iemand troost en diegen heeft het niet eens doorquote:Op zondag 4 september 2005 16:22 schreef eborn het volgende:
Chantal duwt haar tijdens het troosten extra de put in
Ben ik het mee eensquote:Op zondag 4 september 2005 16:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Al vind ik wel dat Lieske zich teveel aantrekt van wat Chantal en Tanja zegt.
mag ik mee?quote:Op zondag 4 september 2005 16:23 schreef iefs het volgende:
Wat zou je graag het huis binnen hollen en een aantal mensen een klap voor hun smoel geven
Zo gedraagt Lieske zich ook...quote:
Daaromquote:Op zondag 4 september 2005 16:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Al vind ik wel dat Lieske zich teveel aantrekt van wat Chantal en Tanja zegt.
Ik ga je met je mee,als eerste ram ik die kolere Chantal voor der smoel.Vervolgens ram ik die nep poot van Rob hard tegen dat misselijke smoelwerk van de zwangere walvisquote:Op zondag 4 september 2005 16:23 schreef iefs het volgende:
Wat zou je graag het huis binnen hollen en een aantal mensen een klap voor hun smoel geven en Lieske tot winnaar bombarderen
Neeh die gaat lekker in de zon liggen.quote:Op zondag 4 september 2005 16:25 schreef teamlead het volgende:
als dalijk die zeug ook nog de badkamer binnenwandelt is het feest compleet
Dan kunnen we inderdaad gaan genietenquote:Op zondag 4 september 2005 16:25 schreef teamlead het volgende:
als dalijk die zeug ook nog de badkamer binnenwandelt is het feest compleet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |