Mja... eigenlijk niks he...quote:Op zondag 4 september 2005 14:47 schreef fantastrick het volgende:
pfff wat een zinloos geneuzel... maar ja... wat hebben ze beter te doen he..
Die is volgens mij weer terug in bed...quote:Op zondag 4 september 2005 14:47 schreef eborn het volgende:
Lieske is ook binnen nergens te zien...
We zien voornamelijk lege stoeltjes in beeldquote:Op zondag 4 september 2005 14:47 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben Lieske kwijt, waar is ze nu????
Denk het niet, eerder een geheime opdracht.quote:Op zondag 4 september 2005 14:46 schreef Blue Thunder het volgende:
zouden ze een weekopdracht krijgen?
Kweetnie, hoop niet dat ze zich verzopen heeft bij de kooikarpersquote:Op zondag 4 september 2005 14:47 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben Lieske kwijt, waar is ze nu????
koikarpers...quote:Op zondag 4 september 2005 14:48 schreef Djoj het volgende:
[..]
Kweetnie, hoop niet dat ze zich verzopen heeft bij de kooikarpers
Ze zat volgens mij idd naast Menno in die stoel buiten om de hoek..quote:Op zondag 4 september 2005 14:49 schreef sannuh het volgende:
Lieske zit net na de deur buiten geloof ik.. zag dr net zitten met menno of rikkert.. geloof ik.
Nu zijn de camera's op de kamer binnen gericht.. niemand is daar :S
oe damn.. dan is het erg ja!quote:Op zondag 4 september 2005 14:49 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben zelfs gaan afwassen omdat het gesprek in de tuin zo verschrikkelijk saai was![]()
Misschien moeten ze een keer hun zenders checkenquote:Op zondag 4 september 2005 14:49 schreef Jane het volgende:
Menno en Chantal in de keuken, maar met bijna geen geluid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |