echt goorquote:Op zondag 4 september 2005 14:21 schreef schatje het volgende:
[..]
Sommige mannen spuiten liever een bus deo leeg dan dat ze ff onder de douche gaan. Gewoon gemakzucht.
Heeft ze al gedoucht?quote:Op zondag 4 september 2005 14:21 schreef Showtime het volgende:
Ze doet er wel veel moeite voor om er leuk uit te zien. Buik loopt maar te klagen maar ik heb haar nog nooit haar zien fohnen, make up op doen en laat staan poetsen.
Touche Éclat van YSL.quote:Op zondag 4 september 2005 14:21 schreef Blue Thunder het volgende:
ingrid heeft een witte rand om haar ogen... echt geen pan
dat is wallen creme ofzoquote:Op zondag 4 september 2005 14:21 schreef Blue Thunder het volgende:
ingrid heeft een witte rand om haar ogen... echt geen pan
Kribbet is niet helemaal van deze tijd denk ikquote:Op zondag 4 september 2005 14:20 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ben bang dat dat het isJe brengt me wel op een idee
# Kribbet loopt naar zijn vrouw# Schat, ik weet een nieuw spelletje
![]()
![]()
![]()
ze gaat nu dr tanden poetsenquote:Op zondag 4 september 2005 14:22 schreef Lord Dreamer het volgende:
echt waar, de logica van het opmaak en douchewerk etc van ingrid zie ik echt niet ?
wat camoufleert ze daar mee of moet dat nog uitgesmeerd worden ofzoquote:Op zondag 4 september 2005 14:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Touche Éclat van YSL.
Camouflagestift.
Ze wil er natuurlijk niet zo uitzien als sletje Lieske. Die er opgemaakt trouwens een stuk beter uitziet.quote:Op zondag 4 september 2005 14:21 schreef Showtime het volgende:
Ze doet er wel veel moeite voor om er leuk uit te zien. Buik loopt maar te klagen maar ik heb haar nog nooit haar zien fohnen, make up op doen en laat staan poetsen.
Goedzo aanpakken die hapquote:Op zondag 4 september 2005 14:23 schreef schatje het volgende:
[..]
Mijn man deed dat ook af en toe toen ik hem leerde kennen.
Meteen afgeleerd![]()
![]()
Nou je het zegt, de enige ruimte met een wasbak waar buik komt is de wc. En zelfs daar gebruikt ze hem niet.quote:Op zondag 4 september 2005 14:22 schreef Bep het volgende:
Heeft ze al gedoucht?
Lieske blijft zo lang mogelijk in de douche, heeft geen zin in gepraat.quote:Op zondag 4 september 2005 14:24 schreef Peter6000 het volgende:
Pffffffff, Ingrid en Lieske doen er wel erg lang over, op stream 3
Ben bang van niet nee, maar ik loop al met een rollator dan mag het toch wel?quote:Op zondag 4 september 2005 14:23 schreef Djoj het volgende:
[..]
Kribbet is niet helemaal van deze tijd denk ik![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 14:23 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |