oranjeboom idd ook.quote:Op zondag 4 september 2005 13:28 schreef HenkieSpankie het volgende:
Heb ik alleen bij Grolsch en Dommelsch!
mmm heb ik met die zooi bij het 2e biertje ook!!
En de daaropvolgende biertjes van die bende ook
Klootzak draaide ik ook!!!quote:Op zondag 4 september 2005 13:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
of het nou toeval is of niet, ik werd vanochtend al boos aangekeken door een slaperig huisgenootje toen ik bram lekker hard draaide... zelfportret en klootzak... zucht, ik mis hem yvonne...![]()
ik doe met je mee, en steek ff kaarsje aan.
Prima, ik heb een bbq vrijdag.quote:Op zondag 4 september 2005 13:28 schreef Renesite het volgende:
Grolsch in de aanbieding volgende week bij AH
ik nu pauline, bij het tiende slokje bier, dat steeds beter gaat vallen.quote:Op zondag 4 september 2005 13:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Klootzak draaide ik ook!!!
Toeval bestaat niet!
M'n kaarsje brand en ik zwelg en mis hem.
geweldig hequote:Op zondag 4 september 2005 13:38 schreef yvonne het volgende:
Mooi topic, Bram en bier, hoe mooi kan het leven zijn!
ga je nog een bram im topic maken, of mergen we het gelijk hier?quote:Op zondag 4 september 2005 13:38 schreef yvonne het volgende:
Mooi topic, Bram en bier, hoe mooi kan het leven zijn!
neem er ook een! en vergeet niet ff een mooi nummer van bram te draaien natuurlijk...quote:
Er is er een in MUZ.quote:Op zondag 4 september 2005 13:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ga je nog een bram im topic maken, of mergen we het gelijk hier?
ok dan...quote:
Vermeulen.quote:Op zondag 4 september 2005 14:21 schreef tonja het volgende:
Wie is Bram?
t eerste?quote:Op zondag 4 september 2005 20:06 schreef zoalshetis het volgende:
smaakt het biertje inmiddels bij de meesten?
ghehehe, ik ben ff weggeweest en zit nu op de 11e halve liter, and many more to go. heb je wat van bram gedownload inmiddels en gehoord?quote:
voor mijn gevoel marineer ik nu mijn hersens, dus zal het daar wel ergens zitten.quote:Op zondag 4 september 2005 20:12 schreef tonja het volgende:
Godskolere.. meer dan 5 liter.. Waar laat je het?
kort iets op tvquote:Op zondag 4 september 2005 20:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ghehehe, ik ben ff weggeweest en zit nu op de 11e halve liter, and many more to go. heb je wat van bram gedownload inmiddels en gehoord?
meestal wel. maar ik blow nog meer, ter compensatie zeg maar.quote:
vluchtgedrag.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:08 schreef tonja het volgende:
Waarom?
zolang het geen oranjeboom is drink ik alle 'bouvakkerschampagnes'.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:14 schreef Refragmental het volgende:
PFFFF!!
Je moet ook niet beginnen met gewoon bier!
Wij beginnen ons weekend altijd op het terras met een Gulpener Lente Bockje (binnenkort herfstbock!!!!), een Gerardus Wittems Kloosterbier Double, een Neubough of een "simpel" palmpje.
Maar inderdaad, als je gewoon Heiniken, Amstel, Grolsch of Bavaria zou moeten drinken dan zou ik ook kokhalzen. Dat zijn namelijk geen bieren, maar afval producten van ECHTE bierbrouwers.
Ik zie nergens in je profiel een woonplaats staan, maar als je de kans krijg om zo'n kloosterbier te drinken moet je het zeker doen! Er zijn 2 soorten, de blond en de double. De double vind ik persoonlijk et lekkerst.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zolang het geen oranjeboom is drink ik alle 'bouvakkerschampagnes'.
ik ken wel wat trappisten biertjes, idd lekker.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:21 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ik zie nergens in je profiel een woonplaats staan, maar als je de kans krijg om zo'n kloosterbier te drinken moet je het zeker doen! Er zijn 2 soorten, de blond en de double. De double vind ik persoonlijk et lekkerst.
niet echt, maar dat kan nog wel komen natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:09 schreef tonja het volgende:
Voel je je dan niet elke dag zwaar klote?
precies, dat dacht ik ook. het blijft immers gif. het gaat nu overigens alweer een tijdje lekker soepel vandaag.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:45 schreef Stellios het volgende:
dat het eerste biertje er zo moeilijk ingaat bij jou is volgens mij een soort protest van je lichaam. aangezien je elke dag behoorlijk wat drinkt heeft je lichaam veel te lijden. het zijn waarschuwingsignalen die je dus eerst ff moet uitschakelen met een biertje :p
Je bent een recruiter bij de AA?quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:57 schreef tonja het volgende:
Hoe lang bezig je deze levensstijl al, en hoe lang ben je van plan ermee door te gaan?
Eet je er wel bij?
a)zo'n jaar of twee, kwa drinken, blowen al wat langer.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:57 schreef tonja het volgende:
Hoe lang bezig je deze levensstijl al, en hoe lang ben je van plan ermee door te gaan?
Eet je er wel bij?
Neehoor, ik lust zelf ook een joint en een biertje. Maar dit klinkt nogal heftig zeg maar.quote:
Aan je OP te lezen begint de lichamelijke weerzin al te komen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
a)zo'n jaar of twee, kwa drinken, blowen al wat langer.
b)tot ik er genoeg van krijg, of mijn lichaam
c)ik eet gezond.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |