quote:Op zondag 4 september 2005 13:26 schreef Peter6000 het volgende:
[offtopic]
Peter6000 heeft de tijd nog meegemaakt dat we geen afstandsbediening hadden, en we hadden alleen maar nederland 1 en 2, en als we de televisie uit hadden gezet, mocht ie een half uur niet meer aan, want dat was slecht voor de tv.
En zo heb ik een keer Bassie en Adriaan gemist.
[/offtopic]
[offtopic]
Peter6000 heeft de tijd nog meegemaakt dat we geen afstandsbediening hadden, en we hadden alleen maar nederland 1 en 2, en als we de televisie uit hadden gezet, mocht ie een half uur niet meer aan, want dat was slecht voor de tv.
[/offtopic]
[offtopic]
[/offtopic]
jepquote:Op zondag 4 september 2005 13:29 schreef Kokstra het volgende:
Was dat de weg voor het BB Huis?
En het huis staat hier rechts?quote:Op zondag 4 september 2005 13:30 schreef scanman01 het volgende:
Het meest boeiende moment tijdens het relaas van Dido: Er komt een vliegtuig overvliegen
[afbeelding]
Ik word een beetje moe van dat "leuk he" als ze iets verteld...vooral als het niet leuk is...quote:
dat vond ik ook al ja!quote:Op zondag 4 september 2005 13:30 schreef sannuh het volgende:
wow precies om half 2 zegt nathalaie: het is denk ik een uurtje of half 2.... KNAP!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |