moet ik het nu allemaal weer overnieuw tiepen?
als mensen hier in truth hypocriet gaan lopen doen over respect terwijl ze 10 minuten daarvoor mij lopen uit te kafferen en men gaat dan mij weer met zn 10en op mijn zogenaamde foute gedrag gaat posten terwijl meneer de hypocriet duimpjes krijgt toegewezen
heel truth is , en je kunt het ontkennen wat je wil iteejer je weet het net zo goed als ik , niet meer zoals het was , het had zoals ik eerder zei altijd de sfeer van een volwassen informatief para subforum , langzaam aan kwamen er wat topics over Politieke machtsspelletjes die wegens slotjes of meteen maar in truth gooien altijd in truth terecht kwamen , erachteraan kwamen de mensen die het hun hobbie vonden om zogenoemde conspiracy nuts uit te lachen , en omdat ik me in die tijd behoorlijk van me af deed bijten werd ik het zogenaamde boegbeeld van de conspiracy nuts
ik kan zowat geen normaal topic openenen of er is er wel een die leuk denkt te zijn met een reptilian post , ik geloof geeneens in reptilians , ik zie ook niet overal een conspiracy in, ik ben niet schizofreen , en dat ik open sta voor theorien over Unidentiefied Flying Objects , moet dt nou een reden zijn om met de vinger te wijzen en domme dingen te roepen.
natuurlijk word je soms even te geirriteerd van dit soort dingen dat je er even wat van moet zeggen
soms heb ik het er zo zat mee dat ik even wat zwaardere woorden gebruik.
omdat meneer *vul naam in* , er anders het idee van zou krijgen dat ik maar blijf incasseeren
ik blijf niet incasseeren , als iemand denkt mij de gek te spelen dan krijg je een kannonade op je
en na dat hypocriete gelul van Fonkmeistah had ik het even gehad
dat meneer de heilige geest feest reli denkt dat hij mij even kan afbekken , dan is hij aan het verkeerde adres.
tel daar domme opmerkingen als ik ben een leeuw en jij een vlo van wie dat ook zei
en nog een nepmod die komt meedoen en BG gaat even los.
ik ben er ook nogsteeds niet tevreden mee dat jullie Mirage mod maken terwijl het mij beloofd was ver voordat Muus verdween.
ik vind dat dus een kutstreek.
als Truth nu een forum moet zijn waarin men liever elkaar constant persoonlijk loopt te irriteren dan moet men niet raar opkijken als ik dezelfde bek opzet voor een dagje om even het punt te maken dat het een keer ZAT is.
en soms heb je daar een piek voor nodig,
ik heb aangeboden mij te bannen , waarom dit niet gebeurde is mij een raadsel , maar ik heb genoeg uit de kast getrokken.
Truth heeft nu zelfs een ouwehoer topic , wat is dat nou man , we hebben IRC , en hoewel ik wel eens heel even meepraat , vind ik het toch niet kunnen ,
Truth roept het over zichzelf af kinderachtige kutfiguren langs te laten komen ,
van volwassen discussies is er zowat geen sprake meer.
het is namelijk of een ja / nee , of een jij bent gek / jij bent geindoctrineerd
mischien dat mijn huidige topic eens kan overleven zonder dit soort bullshit.
mja ik ben meer een eyeopener die mischien net iets te vaak sarcastisch is , en sommige mensen blijken dat niet te snappen , ik ga er ook geen sarcasme bordjes bij zetten als ik post.
meer dat dan een user.
hf.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.