Ow, don´t worry. Dat ging niet over iets wat hier op die manier speelde. Ging meer om een persoonlijke visie van me. Niet iets dat ook maar enigzins iets met FB te maken heeft. Niets dat in het algemeen belang enige relevantie heeft.quote:Op woensdag 21 september 2005 10:16 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ik denk dat het toch wel handig is om daar even mee te wachten. Als iedereen in privé-overleg gaat over het wel en wee van dit forum, krijg je wéér zo'n groepsvorming en eventuele consolidering van misverstanden.
De sfeer maken we met zijn allen, niet in groepjes of in afzonderlijk overleg. Ik zal met een apart topic komen hierover, dát is de plek om er op in te gaan.
Maakt het wat uit waar het staat dan? Maar goed, ik snap wel wat je bedoelt. Zij zien Truth als dumpplek en dat hoort niet. Punt.quote:Op donderdag 22 september 2005 03:08 schreef BaajGuardian het volgende:
kijk dit soort laffe hufterige acties bedoel ik nou
War Corperatism
het is toch te zielig voor woorden dat zon zak bonen een moderator is
dit is gewoon je eigen hokjesgeest iets laten keuren en het dan in truth dumpen
mede door dit soort zielige figuren is truth nu wat het is.
ja ik heb het over het in truth dumpen niet over de OP doh
quote:dit is dus te belachelijk voor woorden
het moet nu maar eens klaar zijn met het bekrompen in truth gedump van topics die verre van paranormaal ed zijn , er is geen excuus voor..
dit topic is nieteens conspiracienuts zoals velen van de zelfbenoemde *normale* mensen het een naam geven
dit is letterlijk gezegd , zoals ik in mijn door meneer ge-editte post al zei
door een hokjesgeest beoordeling maar in truth gedumpt
en voordat meneer de slimmerik weer mijn post met een laf excuus gaat deleten
maak ik even een kopie voor in feedback en hier ga ik over praten
belachelijk gedrag , en dat noem je modereren...
I know, popje, maar zijn we niet allen 1quote:Op donderdag 22 september 2005 03:39 schreef BaajGuardian het volgende:
ik zeg toch , mede door hen , wel even goed lezen morwennetje!
Dat dit uit POL werd gekiept is vanuit hun beleid wel te begrijpen. En ze hadden al een aantal topics die dit onderwerp raakten. Maar idd, het is wel een gegeven dat er elders wat lacherig over de truth gedaan wordt.quote:Op donderdag 22 september 2005 03:38 schreef BaajGuardian het volgende:
die nep moderator heeft nu dus mijn kritiek gedelete , want het zou niet op een *normale* manier gedaan zijn , meneer kent mij dus niet en dat is maar goed ook.
ik vind de gang van zaken hoe topics behandeld worden verre van normaal
en hier moet actie op volgen.
Bedoel je dit?quote:Op donderdag 22 september 2005 03:23 schreef Morwen het volgende:
Maakt het wat uit waar het staat dan? Maar goed, ik snap wel wat je bedoelt. Zij zien Truth als dumpplek en dat hoort niet. Punt.
Maar dat Truth geworden is zoals het nu is door hen.........nope, dat denk ik nietDat heeft andere redenen, denk ik, zie oa mijn mening in Truth-ouwehoer.
Ik ben het met je eens. Een beetje een theekrans-idee, dat dreigt uit te breiden over heel truth. In het verleden hadden we dat ook, dat was toen nog veel erger: een vaste groep mensen bekeek toen ieder topic in truth en commentarieerde dat, veelal met oneliners of onesmileys of onewords. En gaven daarmee de indruk een soort algehele truth-jury te zijn, dat heeft toen veel mensen weggejaagd en belemmerd om hier te posten. Heb er allerlei mails over gekregen. Dat heb ik toen gewoon maar de nek om gedraaid, uiteraard was men mij daar niet dankbaar toen.quote:Op donderdag 22 september 2005 02:52 schreef Morwen het volgende:
Geen aanval verder, hoor, maar dat denk ik. Die drempel moet veel lager, ik ken minstens 1 persoon die in Truth zou willen posten maar toch een soort "kliekjes-gevoel" heeft, denk ik. Al heeft hij dat nooit zo aangegeven verder, maar dat merk ik![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 06:48 schreef iteejer het volgende:
Zoals ik bv door Fonkmeistah per email werd betiteld als gluiperige bloedhoer omdat ik iets over hem zei hierboven. Helaas had hij niet de guts om te antwoorden op mijn suggestie die mail in zijn geheel hier te plaatsen; het zou een mooi voorbeeld geweest zijn van wat we hier NIET willen, én een mogelijkheid om forumwide te verkondigen dat dit NIET de truth is, maar een wat losgeslagen user. Ik hoop dat deze vermelding weer wat reacties zijnerzijds zal losweken, ik ben er klaar voor
quote:Op woensdag 21 september 2005 01:00 schreef yvonne het volgende:
Fonkmeistah is voor een hele lange tijd hier niet meer welkom.
Zo ver was ik ookquote:Op donderdag 22 september 2005 10:28 schreef coz het volgende:
[..]
het stond ff zo vreemd, mhja kon ook aan mijn caffeine tekort op dat moment liggenquote:
iig helder zoquote:Ik bedoelde dus dat hij me zou mailen dat ik bv zijn mail mocht plaatsen; hij verweet me hem de mogelijkheid ontnomen te hebben zich te verdedigen tegen mijn opmerkingen over hem alhier en verdedigde zich in zijn mail. Met de bij hem gebruikelijke termen.
En die zou ik haar graag weergeven, en becommentarieren
Man, doe es rustig. Je hebt hier de afgelopen dagen ook behoorlijk Tru zitten te bestoken met rotzooi en zieligdoenerij. Iteejer kan dit prima zelf doen. Je bent hier geen mod, gedraag je dan ook niet als wannabe.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:00 schreef BaajGuardian het volgende:
de TS van het betreffende topic zegt het zelf nu ook al hoe blij hij met dit laffe gemodereer is.
iteejer , hier moet iets aan gedaan worden , truth begint de afval container van fok te worden.
Haushofer, het gedoe van de afgelopen dagen heeft zeker zijn redenen. Rotzooi en zieligdoenerij is een onjuiste kwalificatie, zonder te willen zeggen dat ik dat gedrag goedkeur.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:20 schreef Haushofer het volgende:
Man, doe es rustig. Je hebt hier de afgelopen dagen ook behoorlijk Tru zitten te bestoken met rotzooi en zieligdoenerij. Iteejer kan dit prima zelf doen. Je bent hier geen mod, gedraag je dan ook niet als wannabe.
hoe ik mij gedraag alss mod of niet heb jij niks over te zeggen.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:20 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Man, doe es rustig. Je hebt hier de afgelopen dagen ook behoorlijk Tru zitten te bestoken met rotzooi en zieligdoenerij. Iteejer kan dit prima zelf doen. Je bent hier geen mod, gedraag je dan ook niet als wannabe.
Ik kan me die groep nog wel herinneren, maar dat liep veel meer uit de hand dan nu. Ik heb helemaal niks tegen de mensen in Truth-ouwehoer en ik vind ook niet dat zij Truth overspoelen met hun mening. Het gaat mij er meer om dat de drempel van Truth zo laag mogelijk gehouden moet worden om nieuwe mensen niet af te schrikken. Zeker omdat de ervaringen die ze hebben vaak niet bepaald doorsnee zijn. Maar goed, dat hoef ik jou helemaal niet te vertellenquote:Op donderdag 22 september 2005 07:01 schreef iteejer het volgende:
[..]
Bedoel je dit?
[..]
Ik ben het met je eens. Een beetje een theekrans-idee, dat dreigt uit te breiden over heel truth. In het verleden hadden we dat ook, dat was toen nog veel erger: een vaste groep mensen bekeek toen ieder topic in truth en commentarieerde dat, veelal met oneliners of onesmileys of onewords. En gaven daarmee de indruk een soort algehele truth-jury te zijn, dat heeft toen veel mensen weggejaagd en belemmerd om hier te posten.
Dan wacht ik daar ook even op. Ik heb wel wat ideeen, maar dat zou dan beter daar passenquote:Truth is een forum over het paranormale en onverklaarbare. En geen showcase voor ego's of etalage van individuen of privé-café. Voordat ik mensen beledig: ik zeg niet dat dit iemands bedoeling is. Alleen wel dat met de beste bedoelingen, de gang van zaken onwillekeurig die kant op lijkt te gaan. In ieder geval hebben meerderen die indruk. En dat moeten we bijsturen. Maar dat was nou net één van die dingen waar ik een apart topic aan wil wijden; even wachten op Mirage daarmee.
Nee, daar heb je gelijk in, maar is er geen overleg voordat een topic een schop krijgt naar een ander forum?quote:Een potje gaan voetballen met een topic is niet erg aanmoedigend voor de users
Ik vind juist dat de ouwehoer-groep nog het meest gematigd post ...quote:Op donderdag 22 september 2005 16:07 schreef Morwen het volgende:
Ik heb helemaal niks tegen de mensen in Truth-ouwehoer en ik vind ook niet dat zij Truth overspoelen met hun mening.
Pot, ketel...quote:Op donderdag 22 september 2005 15:58 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
hoe ik mij gedraag alss mod of niet heb jij niks over te zeggen.
iteejer heeft daar wat over te zeggen.
Zij posten integer, vind ik, juist ook omdat zij weten hoe gevoelig het ligt. Daarom gaf ik al aan dat het daar niet aan ligt, maar goed ik heb daar misschien wel een betere oplossing voor al zal ik dat dan liever uitleggen in het topic wat Iteejer en Mirage op til hebben staanquote:Op donderdag 22 september 2005 16:13 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ik vind juist dat de ouwehoer-groep nog het meest gematigd post ...
mss omdat ik er zelf inzit ?
Word er volgende maand 40 ... als ik vrouw geweest was had het nog gekundquote:
Dat zou er moeten zijn ja. Maar als ik dan niet online ben gaat dat moeilijk. Kwalijker vind ik het dat een topic, nadat het naar truth gekickt is en daar dus kennelijk geacht wordt thuis te horen, alsnóg door de betreffende mod behandeld wordt, en wel in die mate dat die een hele tekst eruit gooit. Als het in truth moet - prima, maar blijf er dan ook verder van af, zeker met zware ingrepen als het verwijderen van teksten.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:07 schreef Morwen het volgende:
Nee, daar heb je gelijk in, maar is er geen overleg voordat een topic een schop krijgt naar een ander forum?
Oh nee, ik heb ook niks tegen die mensen, of tegen dat forum. En meningen opdringen is bij die mensen al helemaal niet aan de orde. Maar dat het gezellige en slowchatterige van dat topic soms wat over dreigt te waaien naar andere discussies is iets waar we wel op bedacht moeten blijven.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:07 schreef Morwen het volgende:
Ik kan me die groep nog wel herinneren, maar dat liep veel meer uit de hand dan nu. Ik heb helemaal niks tegen de mensen in Truth-ouwehoer en ik vind ook niet dat zij Truth overspoelen met hun mening. Het gaat mij er meer om dat de drempel van Truth zo laag mogelijk gehouden moet worden om nieuwe mensen niet af te schrikken. Zeker omdat de ervaringen die ze hebben vaak niet bepaald doorsnee zijn. Maar goed, dat hoef ik jou helemaal niet te vertellen![]()
Dat zal best, daar zeg ik ook verder niks over. Maar Baaj stelt dat Tru bijna een tweede ONZ wordt, terwijl hijzelf ook nogal zijn uitlatingen doet wanneer het hem uitdoet. Daar kan hij persoonlijke redenen voor hebben, maar ik ga hier ( of ergens anders op Fok) ook niet de boel bijmekaarschelden en baggertopics openen elke keer als ik me kut voel. En dan is het niet raar dat veel mensen Tru zien als een vergaarbak voor idioten: je hoeft hier vaak maar 1 keer een verkeerd woord te zeggen of iemand als Baaj duikt er boven op en raast moord en brand. De beste man zou es naar zichzelf moeten kijken voordat hij die stromen commentaar geeft. En acceptereren dat er ook mensen zijn die anders denken dan hem. Tru slaat best wel een figuur door dergelijke acties. Maar ej, dat vind ik. Ich bin nur ein lürker, en het zijn verder mijn zaken niet. Vind het alleen jammer.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:43 schreef iteejer het volgende:
[..]
Haushofer, het gedoe van de afgelopen dagen heeft zeker zijn redenen. Rotzooi en zieligdoenerij is een onjuiste kwalificatie, zonder te willen zeggen dat ik dat gedrag goedkeur.
Idd, ik kan dit uitstekend af, ik kom hier ook beslist op terug.
Ik wacht liever op een topic van jullie beide. Dan kan ik kijken of mijn ideeen uberhaupt ergens op slaan dan wel aansluiten bij jullie ideeen. Het is niet mijn bedoeling om als een Bulldozer even mijn ideeen over jullie heen te walsen namelijkquote:Op donderdag 22 september 2005 16:39 schreef iteejer het volgende:
[..]
Maar als jij ideeen hebt - open maar zo'n topic, ik haak daar tzt wel op in. Ik hoef echt niet per definitie de TS te zijn hoor
als je er op uit bent mij uit te lokken vind dit dat best zielig.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:49 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Dat zal best, daar zeg ik ook verder niks over. Maar Baaj stelt dat Tru bijna een tweede ONZ wordt, terwijl hijzelf ook nogal zijn uitlatingen doet wanneer het hem uitdoet. Daar kan hij persoonlijke redenen voor hebben, maar ik ga hier ( of ergens anders op Fok) ook niet de boel bijmekaarschelden en baggertopics openen elke keer als ik me kut voel. En dan is het niet raar dat veel mensen Tru zien als een vergaarbak voor idioten: je hoeft hier vaak maar 1 keer een verkeerd woord te zeggen of iemand als Baaj duikt er boven op en raast moord en brand. De beste man zou es naar zichzelf moeten kijken voordat hij die stromen commentaar geeft. En acceptereren dat er ook mensen zijn die anders denken dan hem. Tru slaat best wel een figuur door dergelijke acties. Maar ej, dat vind ik. Ich bin nur ein lürker, en het zijn verder mijn zaken niet. Vind het alleen jammer.
Nee, ik ben er niet op uit om je uit te lokken. Dat begrijp je verkeerd. Ik weet idd niet veel van je, ik ga af op je postgedrag. Jij geeft kritiek op zaken waar je zelf ook schuldig aan bent. Of wou je dat ontkennen? Lees je laatste topics en post van de afgelopen dagen nog es door, zou ik zeggen. Ik jammer niet dat je grove taal gebruikt, dat doe ik ook wel es en daar ben ik niet vies van. En ik zeg niet dat Tru een figuur slaat door jou individueel, alleen dat mensen zoals jij andere users die hier niet helemaal bekend zijn kunnen afschrikken. Dat zie ik niet als een lege aanval. De ene keer ga je hier compleet tekeer, en een dag later zit je weer vrolijk wat mee te posten, en ik persoonlijk zit dan gewoon te wachten op een volgende uitbarsting van jou met alle soap erom heen. Dat komt de sfeer niet ten goede. Ik hoop gewoon dat jij je es normaal zou kunnen gedragen, dan zou je kritiek ook wat beter terechtkomen. Want ik ben het wel met je eens dat hier soms users zitten die de boel vergallen met uitlokkerij. Maar met mensen zoals jij wordt het voor bepaalde users ook gewoon een sport om de boel uit te lokken. Het is in mijn ogen een gebrek aan volwassenheid als je daar dan weer constant zo op zit te happen. Grow up.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:33 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
als je er op uit bent mij uit te lokken vind dit dat best zielig...
Ahquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:13 schreef Morwen het volgende:
Iteejer, gisteren stelde je voor dat ik alvast een topic zou openen over ideeen voor Truth en dat jullie als mods er later op in zouden haken. Ik heb toen aangegeven liever op jullie te wachten maar er staan nu een aantal reacties over dit onderwerp in het ouwehoer-topic en het lijkt me handiger als ik dat topic toch maar open (om het wat meer centraal te houden, zeg maar)
Maar ik weet niet of jullie al iets in de pen of het toetsenbord hebben zitten? Vandaar even mijn vraag, om misverstanden en dubbele topics te voorkomen![]()
Bedankt daarvoorquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:27 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ah
Ik heb net een stuk on dat ouwehoerveenlijkentopic van jullie hierover gezetKijk daar maar
Tekst copieeren en plakkenquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:34 schreef Morwen het volgende:
Bedankt daarvoor![]()
Heb ik nog 1 vraagje. Hoe versleep ik reacties van het ene naar het andere topic?
als het je eigen zijn , editen . copy .. pastequote:Op vrijdag 23 september 2005 16:44 schreef iteejer het volgende:
[..]
Tekst copieeren en plakken
Zelfs we, the great mods, moeten dat op die manier doen
morwen vind ik wel lief hoorquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:50 schreef coz het volgende:
als het je eigen zijn , editen . copy .. paste![]()
maar dat heet dan weer crossposten en vinden ze niet zo lief in t algemeen
daar geloof ik niks van ! of jullie moeten wel hele brakke forum software runnen !quote:Tekst copieeren en plakken
Zelfs we, the great mods, moeten dat op die manier doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |