Slechts deels mee eens. Daar mail ik je dan wel over.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:05 schreef iteejer het volgende:
[..]
Dat weet ik.
@ iedereen hier: het is nu niet de bedoeling dat we allemaal Baaj gaan vertellen wat hij goed of verkeerd doet, en waar hij wel of geen gelijk in heeft.
Hij sprak ons aan, als forumbeheer. En als zodanig krijgt hij antwoord. Een zaak tussen ons en Baaj, en als iedereen zich er nou nog meer tegen aan gaat bemoeien wordt het alleen maar lastiger. Daarom ook het verzoek aan iedereen die hier niet direct mee te maken heeft, zich er niet in te gaan mengen.
Ik begrijp Baaj's irritatie echt wel. Iedereen heeft these days een 'te kort lontje' zoals je dat nu hoort te zeggen. Iedereen. Ik, de forumusers, én Baaj zelf.
Dat is niet leuk, maar wel een gegeven.
En daar kan een ieder maar beter rekening mee houden. Dat rekening houden doe je iig niet door keihard terug te gaan schieten. Dan wordt je zelf een deel van het probleem, ipv slachtoffer. Daar moeten we van af. Echt.
Morgen Baaj, morgen.quote:
Yep.... mijnquote:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:04 schreef BaajGuardian het volgende:
zeg tegen je kuiken dat hij buiten gaat spelen
Als je het echt zat bent, had je gewoon weg kunnen blijven. Alsof je daar een ban voor nodig hebt.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:54 schreef BaajGuardian het volgende:
ik ben koel
ik doe niet toeren en dan onschuldig spelen
ik zei al ik speel geen spelletje.
ik heb het gehad en ik bood aan mij te bannen
ik vind het belachelijk hoe mensen keer op keer van *elkke* discussie een persoonlijk uitvoeter topic maken
ik vind het zwaar kut dat mirage mod word terwijl mij beloofd was blau te worden
en ik vind het ook idioot dat mensen in feedback Hypocriet gaan doen over respect terwijl ze nog geen 10 minuten daarvoor ook op de persoon opmerkingen lopen te maken ,
en ik vervolgens weer de boeman ben.
simpel
daar mag men nu fijn de rest van de dag over na denken.
ik lurk wel.
Dan heb jij weinig recht van spreken meer he..?quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:36 schreef BaajGuardian het volgende:
weet je waar ik om kan lachen?
dat kindertjes als jij denken dat er een weg is.
ps..
Geslacht: Man
Geboortedatum: 1982-01-14
Opleiding: Psychologie
Beroep: nee, nooit
Hobbies/interesses: Voetbal en Geschiedenis
Kijk nou es naar je eigen posts; je gebruikt dit soort stijlen regelmatig. Echt niet alleen nu. Het heeft weinig zin iets te ontkennen wat waar is. Daarom zeg ik dit ook.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:07 schreef BaajGuardian het volgende:
jep ik dcht laat ik ook eens hun niveau gebruiken , kun je zien hoe positief het is.
(sarcasme)
Is zeker iets dat ik deze week wil gaan doen. Ik hoop het morgen te kunnen doen. Hang me niet op als het niet lukt.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:32 schreef Enyalius het volgende:
iteejer. is er een update wat betreft de extra HD die in de server gezet zou worden om bestanden/documenten op te kunnen plaatsen?
Hmmm.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:40 schreef Enyalius het volgende:
* Enyalius legt het touw alvast klaar
we zullen zien hoe ik op je nieuws morgen zal reageren maar ik ben voorbereid voor elke optie die er is
Maar jij hebt wel het recht om iedereen af te bekken die anders dan jij denkt ?quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:53 schreef BaajGuardian het volgende:
dat meneer de heilige geest feest reli denkt dat hij mij even kan afbekken , dan is hij aan het verkeerde adres.
Okay, vat dit alsjeblieft niet verkeerd op, maar ik kan me geen slechtere mod dan jou voorstellen... en ECHT dat bedoel ik niet verkeerd...quote:ik ben er ook nogsteeds niet tevreden mee dat jullie Mirage mod maken terwijl het mij beloofd was ver voordat Muus verdween. ik vind dat dus een kutstreek.
Niet op dit forum, en daar had ik het over, sorry...quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:05 schreef BaajGuardian het volgende:
jij kent me blijkbaar ook niet , ik ben al jaren Admin trouwens.
MSN/IRC/Yahoo!/GoogleTalk/Jabber/SMS/GSM/e-mail/post/flessepost.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:08 schreef iteejer het volgende:
1) FB is geen keuvel-forum, laten we dat er ook niet van maken. Het is nu niet echt het ogenblik voor lollig bedoelde one-liners.
2)Ik vroeg dit aan Baaj, en heb eerder gevraagd of anderen die er niet rechtsreeks mee te maken hadden zich er even buiten konden houden.
Nadere reactie volgt hierop.
Als ik als forumbeheer wordt aangesproken op zo'n niet mis te verstane wijze zoals dat door Baaj gebeurde, wil ik weten wat de achtergronden daarvan waren én er met hem over kunnen spreken, zonder dat ik en/of Baaj ons ook nog eens tegenover iedereen die zich er in mengt moet gaan verantwoorden.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:11 schreef ChOas het volgende:
MSN/IRC/Yahoo!/GoogleTalk/Jabber/SMS/GSM/e-mail/post/flessepost.
Ga nou niet net doen alsof ik hier een keuvel/persoonlijk gesprek probeer te voeren.
Ik heb niks met truth irc te maken. Ik zal daar ook wel een @ hebben, maar het is niet mijn ding. Dat het een broeinest is van geroddel en 1-to-1 geklets is me uit diverse bronnen al duidelijk. Oftewel, iedereen waant zich daar Napoleon. Prima zo.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:08 schreef Enyalius het volgende:
heb maar 1 ding als feedback. ik vind de topic in IRC erg overdreven en best![]()
er wordt teveel (publiekelijk) aandacht aangeschonken heb ik het idee.
Ik denk dat je dondersgoed weet wat ik nu van je vind.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:15 schreef Fonkmeistah het volgende:
oh en excuses aan nokwanda , ik heb 2 dagen m'n best gedaan om aan je "vriendelijke" verzoek gehoor te geven en niet te posten maar de hoofdpijn is alweer afgezakt en de verleiding werd te groot.
Hey Baaj........quote:Op woensdag 21 september 2005 08:24 schreef BaajGuardian het volgende:
hm , ik zometeen (10 uur) naar ziekenhuis voor 2e controle , maar wil nog even wat kwijt.
ik heb gister even op irc gekeken , en wat met Enyalius en Nokwanda gepraat , niet hierover maar over wat ik weet , oftelwel mijn noem het maar paranormaal als je het zo wilt noemen , inzchten.
ik denk dat hun nu iig mij beter begrijpen.
persoonlijk vind ik nogsteeds dat er een hervorming plaats moet vinden in truth om het weer de wat serieusere sfreer terug te geven , het 2e onz gehalte moet er echt af , mensen die hier komen trollen en lachen moeten optiefen , mensen die hier van elke discussie (zowat stalkend) mensen belachelijk trachten te maken oftewel op de persoon lopen kloten moeten ook optiefen
een mild dictaat @ forum is niet verkeerd.
het houd namelijk de structuur in stand.
en zolang er geen doden vallen zie ik het probleem ook niet van een dictatuur op internet.
als je normaal kunt posten is er geen probleem ,
de reden dat ik me een aantal keer misdraagde was extreem sarcasme
dit is blijkbaar moeilijk voor mensen te begrijpen wanneer ik ze een spiegel voorhoud.
want het enige wat men wil zien is hoe slecht een ander wel niet is.
het lijkt goddomme wel big brother hier.
en graag via email even praten over iets. @ iteejer
maar straks eerst ff z.huis en dan brood halen als ik uberhaupt nog geld heb
(had wegens wat problemen nog achterstallige betaling dus mogelijk 1 maand niet te eten maar ok , dat is geen probleem want ik krijg thuis maaltijden bezorgt dus dat zal dan alleen brood wezen)
groeten.
Daniel J -rotg , BG
Wil ik je best iets over vertellen. Maar niet hierquote:Op woensdag 21 september 2005 09:09 schreef BaajGuardian het volgende:
(ok moet jullie gelijk geven @ ouwehoer topic , ik vond het gewoon erg jammer dat het oude sfeertje weg was , zolang het maar niet misbruikt word . )
quote:Op woensdag 21 september 2005 08:53 schreef UncleScorp het volgende:
... en nu zwijg ik terug iteejer![]()
Ik denk dat het toch wel handig is om daar even mee te wachten. Als iedereen in privé-overleg gaat over het wel en wee van dit forum, krijg je wéér zo'n groepsvorming en eventuele consolidering van misverstanden.quote:Op woensdag 21 september 2005 09:18 schreef nokwanda het volgende:
Wil ik je best iets over vertellen. Maar niet hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |