je moet er van elk 1 plaatsen en zo heel raar is dat niet hoor. ik kan nu ff het topic van mis en mister fok nu ff niet vinden maar daar gelde ook ongeveer deze regels.quote:Op zondag 4 september 2005 11:14 schreef Ayaxola het volgende:
Als je 3 van zulke foto's moet posten doen er denk ik maar een paar mensen mee![]()
Kben dus geen puberquote:- je moet tussen de 12 en 18 zijn.
Lees het topic ff, zo te zien heeft Brechtje je gediskwalificeerdquote:Op zondag 4 september 2005 17:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Als er niemand anders meedoet ben gewoon de winnar![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 17:42 schreef Molluck het volgende:
[..]
Lees het topic ff, zo te zien heeft Brechtje je gediskwalificeerd
Huhquote:Op zondag 4 september 2005 17:42 schreef Molluck het volgende:
[..]
Lees het topic ff, zo te zien heeft Brechtje je gediskwalificeerd
edit: nvm, ik dacht dat er stond 'ben ik gewoon de winnaar'
Ik ook al niet. Ik denk overigens dat het vrouwelijk schoon hier net zoveel gaat posten als in Sexy en Gewaagd.quote:
En daar moeten we verandering in brengenquote:Op zondag 4 september 2005 18:17 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ook al niet. Ik denk overigens dat het vrouwelijk schoon hier net zoveel gaat posten als in Sexy en Gewaagd.
IJsmeis danquote:
Ehh, nee?quote:Op zondag 4 september 2005 20:42 schreef Molluck het volgende:
[..]
IJsmeis dan![]()
Die heeft mijn inzending ook al verwijderd![]()
[edit] Ja Molluck, duh dat ie verwijderd isquote:Op zondag 4 september 2005 20:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ehh, nee?
Ik zie het topic pas sinds ik hierboven een reactie heb geplaatst!
Ik kan niet zien wie het heeft verwijderd, sorry.
Zou je het misschien dan opnieuw willen doen?
Tuurlijk niet. Dan kunnen we van elk topic wel een sticky gaan maken.quote:Op zondag 4 september 2005 22:35 schreef Talena het volgende:
Ja leuk id, maar een mod zou hier ff een stickey van moeten maken.
En bij Miss/Mister Fok! werden eerst alle inzendingen naar een Mod. gemaild en die werden dan in dat topic gezet.
Mss een idee?
Goed ideequote:Op zondag 4 september 2005 22:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Dan kunnen we van elk topic wel een sticky gaan maken.
Bij Miss/Mister Fok! Was het iig wel zoquote:Op zondag 4 september 2005 22:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Dan kunnen we van elk topic wel een sticky gaan maken.
Doe eensquote:Op zondag 4 september 2005 21:48 schreef Sirr het volgende:
Hey wat nep! Mogen mensen die 20 zijn maar er uit zien als 16 wel meedoen?
Dat was ook mijn idee.quote:Op maandag 5 september 2005 15:14 schreef erikkll het volgende:
ik stel voor dat brechtje ook ff wat foto's post
quote:Op maandag 5 september 2005 17:34 schreef iDex het volgende:
Melanie [afbeelding] moet [afbeelding] winnen [afbeelding]
Eens.quote:Op maandag 5 september 2005 19:34 schreef melanie_the_miss het volgende:
Er moeten wel meer meiden komen hoor.
quote:
Ow zo kan iedereen deze belangrijke nuttige post zienquote:Op maandag 5 september 2005 19:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Eens.
Ik zeg als dit topic vol is pas stemmen.
Door de PUB mods en 3 willekeurige neutrale users
en dan moeten ze ook een motivatie geven bij elk antwoord waarom wel en niet
Is het neit gewoon handiger om het hetzelfde te organiseren als de miss en minster fok! verkiezingen?quote:Op maandag 5 september 2005 19:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ow zo kan iedereen deze belangrijke nuttige post zien
Dat gewoon iedereen kan stemmen ? of hoe bedoel jequote:Op maandag 5 september 2005 19:48 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Is het neit gewoon handiger om het hetzelfde te organiseren als de miss en minster fok! verkiezingen?
gesloten topic je kan je foto's mailen en er kan gestemd worden via de mail en er zitten limieten aan.quote:Op maandag 5 september 2005 19:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat gewoon iedereen kan stemmen ? of hoe bedoel je
Perfect !quote:Op maandag 5 september 2005 19:56 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
gesloten topic je kan je foto's mailen en er kan gestemd worden via de mail en er zitten limieten aan.
Klaaaaar
Maar...maar... ik wil op Melanie stemmen! En ik ben een meisje...quote:Op maandag 5 september 2005 20:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Perfect !
Maar wel pas stemmen als na een bepaalde datum zodat mensen zich kunnen opgeven
En dan vrouwen op jongens en andersom.
tuurlijk niet.quote:Op maandag 5 september 2005 20:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Perfect !
Maar wel pas stemmen als na een bepaalde datum zodat mensen zich kunnen opgeven
En dan vrouwen op jongens en andersom.
Ok goed danquote:Op maandag 5 september 2005 20:08 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
tuurlijk niet.
Iedereen die mailt moet de nick van de zogehete miss en mister naar zijn keuze mailen
Maargoed dit kan niet door ons worden georganiseeerd dus ik denk een slotje en dat de Modjes het achter meoten opstarten.
Stemmen hoeft nog niet. Lees maar eens de Openingspost.quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:55 schreef Talena het volgende:
ijsmeis
Wees nou een keer een moderator en maak een stem, foto, en slowchat topic.
Ik las de feedback net pas en eigenlijk heb je gelijkquote:Op maandag 5 september 2005 20:08 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
tuurlijk niet.
Iedereen die mailt moet de nick van de zogehete miss en mister naar zijn keuze mailen
Maargoed dit kan niet door ons worden georganiseeerd dus ik denk een slotje en dat de Modjes het achter meoten opstarten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |