Damn is het al licht! Mazzels!!quote:Op zondag 4 september 2005 06:20 schreef MissHobje het volgende:
Ga het bijna denken..![]()
Dêm wordt alweer licht ik smeer hem
Tot BB's
Zeg maar vroegquote:Op zondag 4 september 2005 06:30 schreef Peter6000 het volgende:
Hey Milagro, ik heb je nog gequote in de streamverslagen.
Ze gaan weer laat slapen vanavond he
quote:Op zondag 4 september 2005 06:39 schreef Showtime het volgende:
Rustig in het huis, iedereen ligt in bed. Wordt weer eens tijd dat het been op staat en het huis gaat opruimen.
zo,quote:Op zondag 4 september 2005 06:37 schreef sig000 het volgende:
Het tandenpoetsen duurde gelukkig niet te lang.![]()
Die toeter was er rond 6 uur om batterijen te wisselen. Ingrid was toen ff aan 't slaapwandelen.quote:Op zondag 4 september 2005 06:43 schreef Showtime het volgende:
Waar blijft de sirene van Hummie met de opdracht die direct met slapende koppen moet worden uitgevoerd.
ja dat was prachtigquote:Op zondag 4 september 2005 06:45 schreef sig000 het volgende:
Die toeter was er rond 6 uur om batterijen te wisselen. Ingrid was toen ff aan 't slaapwandelen.![]()
Wat Chantal in een hele avond niet lukt, schudde zij toch ff in een paar minuutjes uit haar losse mouw.quote:Op zondag 4 september 2005 06:49 schreef sig000 het volgende:
Toch wist ze die Menno nog aardig uit te horen en voor zich te winnen nadat ze ontwaakte.![]()
Yep en Menno heeft zijn vrouwtje daar nu wel gevonden.quote:Op zondag 4 september 2005 06:51 schreef Showtime het volgende:
[..]
Wat Chantal in een hele avond niet lukt, schudde zij toch ff in een paar minuutjes uit haar losse mouw.
Yep, ik zit ook weer klaar met een bakkie koffie. Maar helaas, de gebruikelijke we stinken in ons bed beelden nog.quote:Op zondag 4 september 2005 08:49 schreef yvonne het volgende:
Van mij mag BB nu de toeter laten gaan voor een zware opdracht
Dat zul je altijd zien. Maar jeetje, je hebt toch prima gestreamd hoor. Ik ben er reuze blij meequote:Op zondag 4 september 2005 09:08 schreef phileine het volgende:
Heb ik weer. Uren zitten streamen waarin er niets gebeurt (alleen maar hele genante liedjes zingen en spelletjes doen), ga ik naar bed wordt het gelijk heftig. Hopelijk wordt dit stuk wel uitgezonden.
En zeker die zwangere trut .quote:Op zondag 4 september 2005 09:01 schreef Asskicker14 het volgende:
Ze moeten toch eens afleren om pas 8 uur nadat de zon is ondergegaan naar bed te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |