quote:Op zondag 4 september 2005 02:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Met topografie ook al niet. En dat moet ons later opereren.![]()
Je studeert toch medicijnen?quote:
quote:Op zondag 4 september 2005 02:36 schreef Treinhomo het volgende:
Die vorige kan trouwens dicht; die van sooty was eerder...![]()
Nee. (Niet dat ik weet).quote:Op zondag 4 september 2005 02:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Is dat de broer van Godfried Bomans?
Psychiaterie?quote:
Ach maar dat zijn we van onze huisnicht wel gewend. Jij bent meestal serieus.quote:Op zondag 4 september 2005 02:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik doe maar alsof. Treinhomo daarentegen.....
quote:Op zondag 4 september 2005 02:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik doe maar alsof. Treinhomo daarentegen.....
Ik had al gezegd dat ik het niet zou zeggen.quote:
Ja, of kwakzalver.quote:Op zondag 4 september 2005 02:38 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
't kan dus net zo goed 'wichelroedelopen' zijn...
Meestal? Altijd!quote:Op zondag 4 september 2005 02:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach maar dat zijn we van onze huisnicht wel gewend. Jij bent meestal serieus.
quote:Op zondag 4 september 2005 02:40 schreef mr_anonimous het volgende:
Ach maar dat zijn we van onze huisnicht wel gewend.
I'll take that as a yes.quote:Op zondag 4 september 2005 02:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik had al gezegd dat ik het niet zou zeggen.![]()
Ah je wilt Jomanda worden!quote:[..]
Ja, of kwakzalver.
Homeopathologie.quote:Op zondag 4 september 2005 02:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik had al gezegd dat ik het niet zou zeggen.![]()
[..]
Ja, of kwakzalver.
Doe dat maar niet, want het is echt niet zo.quote:Op zondag 4 september 2005 02:41 schreef mr_anonimous het volgende:
I'll take that as a yes.
Dan moet je eenden met doorligwonden insmerenquote:Op zondag 4 september 2005 02:40 schreef wyccie het volgende:
Ja, of kwakzalver.
quote:Op zondag 4 september 2005 02:42 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dan moet je eenden met doorligwonden insmeren
quote:Op zondag 4 september 2005 02:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Pater van Kilsdonk?
quote:
Ah van die charlatan Roy Martina toch?quote:
Ben jij van het dierenbevrijdingsfront ofzo?quote:Op zondag 4 september 2005 02:44 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nee; niet overgieten met een sinaasappelsausje...![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 02:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Is that the best you can do, you pansie?
TH heeft een sticker op de Treinhomobiel geplakt met de tekst: Ik rem voor mieren.quote:Op zondag 4 september 2005 02:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ben jij van het dierenbevrijdingsfront ofzo?![]()
En Tineke de Nooij, de 9-vingerige gnoomquote:Op zondag 4 september 2005 02:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah van die charlatan Roy Martina toch?
Ik bevrijd inderdaad regelmatig een kippetje uit m'n combi-magnetron...quote:Op zondag 4 september 2005 02:45 schreef wyccie het volgende:
Ben jij van het dierenbevrijdingsfront ofzo?![]()
Marv: [at his own execution] Would you hurry it up? I haven't got all night.quote:
Nope; die neuk ik alleen...quote:Op zondag 4 september 2005 02:46 schreef mr_anonimous het volgende:
TH heeft een sticker op de Treinhomobiel geplakt met Ik rem voor mieren.
De Biostabil en zijn 'uitvinder' Bruno Santanera waren in 2004 zeer regelmatig te zien in de Telsell teleshopping programma's. Die Martina deed ook mee in de commercials ja.quote:Op zondag 4 september 2005 02:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah van die charlatan Roy Martina toch?
Ik ben van het vlierenbestrijdingsfront. Ik zaag vlierbessenbomen omquote:Op zondag 4 september 2005 02:47 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ik bevrijd inderdaad regelmatig een kippetje uit m'n combi-magnetron...![]()
TH is wel opgepakt door de dierenbescherming wegens ongewenste intimiteiten.quote:Op zondag 4 september 2005 02:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als je daar maar niet aan overlijdt.....![]()
Nee, dat gaat nog wel even duren denk ikquote:Op zondag 4 september 2005 02:49 schreef wyccie het volgende:
Ik geloof dat Guido Gezelle nog steeds niet geraden is he?
Ah die fietsenboer?quote:Op zondag 4 september 2005 02:49 schreef wyccie het volgende:
Ik geloof dat Guido Gazelle nog steeds niet geraden is he?
Dan parkeren we die gewoon!quote:Op zondag 4 september 2005 02:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, dat gaat nog wel even duren denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |