Ja beetje een vreemde vertaling. Het zou toch meer waarheid of durven moeten zijn.quote:Op zondag 4 september 2005 01:40 schreef Kokstra het volgende:
Wat is het verschil tussen doen en durven eigenlijk?
Iemand die het antwoord wil geven..quote:Op zondag 4 september 2005 01:39 schreef Digi23 het volgende:
Uhm.. ik ben er net even tussen uit geweest. Is Rob al terug uit Dagboek kamer?
Zeer scherp.quote:Op zondag 4 september 2005 01:40 schreef Kokstra het volgende:
Wat is het verschil tussen doen en durven eigenlijk?
Zal mss met het DBK bezoek te maken hebben gehadquote:Op zondag 4 september 2005 01:43 schreef ruby het volgende:
Ik heb Rob niet meer gezien eerlijk gezegd.
Is alweer een tijd uit de DBK. Hij zei gedag tegen Ingrid en Tanja, Ingrid vroeg of hij de deur open wilde laten staan.quote:Op zondag 4 september 2005 01:42 schreef Digi23 het volgende:
[..]
Iemand die het antwoord wil geven..![]()
Zou die er dan nog steeds zitten?... Iemand anders die hem nog wel gezien heeft?quote:Op zondag 4 september 2005 01:43 schreef ruby het volgende:
Ik heb Rob niet meer gezien eerlijk gezegd.
Ik heb filmpje gemaaktquote:
Ok thanksquote:Op zondag 4 september 2005 01:44 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Is alweer een tijd uit de DBK. Hij zei gedag tegen Ingrid en Tanja, Ingrid vroeg of hij de deur open wilde laten staan.
Wordt erg irritant iddquote:Op zondag 4 september 2005 01:45 schreef milagro het volgende:
Nee, Lieske , nu effe geen weetje , ajb
quote:Op zondag 4 september 2005 01:47 schreef KRIBBET het volgende:
Lieske kent weer iemand![]()
![]()
![]()
Ik ken echt iemand!! Heb vroeger gevoetbalt en in mijn team zat een gozer waar we tegen moesten zeggen, ga is weg bij het putje, het water stroomt niet meer weg![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |