Een tijdschrift is goedkoper.quote:Op zondag 4 september 2005 00:03 schreef Tokay het volgende:
[..]
Voor in het vliegtuig is zo'n ding wel leuk, though. Maar ja, daar reis ik ook niet wekelijks mee, ofzo.![]()
Wat? Ik heb geen schaaldieren (?) gegeten hoor.quote:Op zondag 4 september 2005 00:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee jij bent niet dom. Jij hebt alleen een bad case of shellfish.![]()
Crabs are shellfish!quote:Op zondag 4 september 2005 00:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat? Ik heb geen schaaldieren (?) gegeten hoor.
Berk fixt dat wel even, toch, Berk?quote:Op zondag 4 september 2005 00:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar Sooty staat er niet op
'k vind 't prima...quote:Op zondag 4 september 2005 00:07 schreef Tokay het volgende:
Ik vind deze OP veul mooier, gaan we hier verder?![]()
Dat plaatje is in het beheer van Z. Ik kan 'm wel aanpassen enzo, maar dat duurt even voor je de aangepaste versie ziet.quote:
Jottum...quote:Op zondag 4 september 2005 00:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Biertje?
Heppie ook sojamelk?quote:Op zondag 4 september 2005 00:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Biertje?
Kun je mijn avatar dan ook in de originele kleuren fixen ?quote:Op zondag 4 september 2005 00:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Sooty en DH er bij geplakt:
quote:Op zondag 4 september 2005 00:16 schreef Berkery het volgende:
Het lijkt in dat plaatje net of Mathilda van Mr_A die robot van Z wil neerknallen
Er staan er twee. Is toch een symbool voor EO'ers?quote:Op zondag 4 september 2005 00:17 schreef Treinhomo het volgende:
Bij wie hoort dat suffe visje, linksboven, eigenlijk ?
En pyl richt zijn pijlen op pos. Dat is dan wel weer conform de realteitquote:Op zondag 4 september 2005 00:16 schreef Berkery het volgende:
Het lijkt in dat plaatje net of Mathilda van Mr_A die robot van Z wil neerknallen
Da's voorspel. Hij wilde sowieso al met je neuken...quote:Op zondag 4 september 2005 00:16 schreef wyccie het volgende:
Ik vraag me nog steeds af waarom Tong mijn plaatje likt
Naah, lust ik nietquote:Op zondag 4 september 2005 00:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee alleen de echte, volle melk. Dat is spul voor echte mannen![]()
Dat is geen toeval volgens mijquote:Op zondag 4 september 2005 00:17 schreef mr_anonimous het volgende:
Pyl's Cupido mikt op Pos!
Idd te toevallig.quote:Op zondag 4 september 2005 00:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is geen toeval volgens mij
Da's inderdaad het logo van de club van '70-op-de-linkerbaan-is-ook-een-mooie-snelheid'...quote:Op zondag 4 september 2005 00:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Er staan er twee. Is toch een symbool voor EO'ers?
quote:Op zondag 4 september 2005 00:18 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Da's voorspel. Hij wilde sowieso al met je neuken...
quote:Op zondag 4 september 2005 00:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Naah, lust ik niet![]()
Echte mannen met melk?![]()
Volle melk. Bier heb ik alleen voor bezoek in huisquote:Op zondag 4 september 2005 00:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Naah, lust ik niet![]()
Ik drink altijd volle melk, thuis !!!quote:Op zondag 4 september 2005 00:18 schreef wyccie het volgende:
Naah, lust ik niet![]()
Truste! Leuke foto van Zoe trouwens.quote:Op zondag 4 september 2005 00:18 schreef Berkery het volgende:
Ik ga de hond even uitlaten en daarna mijn nest in, bye!
Zo kwam je toch aan je shellfish?quote:Op zondag 4 september 2005 00:16 schreef wyccie het volgende:
Wow, mooi gedaan!
Ik vraag me nog steeds af waarom Tong mijn plaatje likt
Ciao Berk en tot morgenquote:Op zondag 4 september 2005 00:18 schreef Berkery het volgende:
Ik ga de hond even uitlaten en daarna mijn nest in, bye!
Ik heb geen shellfish!quote:Op zondag 4 september 2005 00:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zo kwam je toch aan je shellfish?
quote:
Je bent gewoon jaloers omdat die mensen die wel melk drinken allemaal groter zijn dan jijquote:Op zondag 4 september 2005 00:23 schreef wyccie het volgende:
Melk moet geboycot worden. Die stomme Amerikaanse reclames ook, met die melksnorren blergh
quote:Op zondag 4 september 2005 00:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat die mensen die wel melk drinken allemaal groter zijn dan jij
Da's helemaal waar!quote:Op zondag 4 september 2005 00:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat die mensen die wel melk drinken allemaal groter zijn dan jij
I see the family resemblance:quote:
Nee.quote:Op zondag 4 september 2005 00:30 schreef Treinhomo het volgende:
'n jonge Ernest Borgnine ?
Lon-lon Binks ?quote:Op zondag 4 september 2005 00:30 schreef mr_anonimous het volgende:
I see the family resemblance:
Jij hebt wel 'n beetje 'n necrofiele inslag, hè ?quote:Op zondag 4 september 2005 00:31 schreef wyccie het volgende:
Nee.
Hij is ook regisseur en ook al ongeveer 30 jaar dood.
Hoezo ik? Mr_Ano had ook een dooie regisseur! Of was hij dat niet? Oh nee....quote:Op zondag 4 september 2005 00:32 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jij hebt wel 'n beetje 'n necrofiele inslag, hè ?
quote:Op zondag 4 september 2005 00:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoezo ik? Mr_Ano had ook een dooie regisseur! Of was hij dat niet? Oh nee....
Ja precies, dat was mr_anonimous!quote:Op zondag 4 september 2005 00:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoezo ik? Mr_Ano had ook een dooie regisseur! Of was hij dat niet? Oh nee....
Kwam de cola uit je neus?quote:
quote:Op zondag 4 september 2005 00:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja precies, dat was mr_anonimous!
Hoeveel persoonlijkheden heb je?quote:
Hartstikke lief hoor!quote:Op zondag 4 september 2005 00:34 schreef Treinhomo het volgende:
Alles om jou te laten lachen...
Seven Up light.quote:Op zondag 4 september 2005 00:35 schreef mr_anonimous het volgende:
Kwam de cola uit je neus?
Niet éénquote:Op zondag 4 september 2005 00:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
[..]
Hoeveel persoonlijkheden heb je?
Beau, falco...quote:Op zondag 4 september 2005 00:36 schreef wyccie het volgende:
Dus Scrut is ook een kloon van Sheridana, als ik het goed begrijp?quote:Op zondag 4 september 2005 00:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
[..]
WTF is Sheridana nou weer ?quote:Op zondag 4 september 2005 00:37 schreef mr_anonimous het volgende:
Dus Scrut is ook een kloon van Sheridana, als ik het goed begrijp?
Ik ben diep, diep ontroerd.quote:
[Britney Spears mode on]quote:
quote:Date of birth (location)
2 November 1906
Milan, Lombardy, Italy
Date of death (details)
17 March 1976
Rome, Italy.
Hey beetje meer respect voor een van de liefste dames uit de FMT!quote:
Felini?quote:Op zondag 4 september 2005 00:39 schreef wyccie het volgende:
Date of birth (location)
2 November 1906
Milan, Lombardy, Italy
Date of death (details)
17 March 1976
Rome, Italy.
Die heb ik gemist...quote:Op zondag 4 september 2005 00:38 schreef Scrutinizer het volgende:
En, niet te vergeten, Rintje
We have a winner!quote:Op zondag 4 september 2005 00:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Visconti?
'k kom daar nooit...quote:Op zondag 4 september 2005 00:39 schreef mr_anonimous het volgende:
Hey beetje meer respect voor een van de liefste dames uit de FMT!
Geeft niks. Sheri is een vaste FMT'er. Sheri en ik hebben vaak 1-2-tjes waardoor de verdenking bestaat (en die we zelf in stand houden) dat wij een en dezelfde persoon zijn. Vandaar mijn opmerking.quote:
Jij was toch een groepskloon ?quote:Op zondag 4 september 2005 00:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Geeft niks. Sheri is een vaste FMT'er. Sheri en ik hebben vaak 1-2-tjes waardoor de verdenking bestaat (en die we zelf in stand houden) dat wij een en dezelfde persoon zijn. Vandaar mijn opmerking.
Eigenlijk is FMT maar 3 users ofzo.quote:
Scrut! Hoe flik je het toch?quote:Op zondag 4 september 2005 00:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Gerlach Cerfontaine
Zijn haar! Die wenkbrauwen! Cool!quote:Op zondag 4 september 2005 00:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Gerlach Cerfontaine
Wie is die derde?quote:Op zondag 4 september 2005 00:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Eigenlijk is FMT maar 3 users ofzo.Ik ben een kloon van Sheri en heb ook een kloon die aantoont dat ik eigendom ben van Twentemeisje.
Dolle_Hond.quote:
Bijna 60 en getrouwd met Pia Dijkstra. Tevens Schiphol's zeer ambitieuze maar weinig competente directeur/voorzitter/president doorhalen wat niet van toepassing isquote:
En maar één oorquote:Op zondag 4 september 2005 01:01 schreef wyccie het volgende:
Aparte foto van Foster, hele blauwe ogen.
Halve blauwe ogen kijkt zo moeilijk...quote:Op zondag 4 september 2005 01:01 schreef wyccie het volgende:
Aparte foto van Foster, hele blauwe ogen.
quote:Op zondag 4 september 2005 01:02 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Halve blauwe ogen kijkt zo moeilijk...
Eén-origheid is niet erfelijkquote:Op zondag 4 september 2005 01:03 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
zou ze eigenlijk Jodie Foster-van gogh heten ? [afbeelding]
Stout stout!quote:Op zondag 4 september 2005 01:02 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Halve blauwe ogen kijkt zo moeilijk...
Twee-origheid, daarentegen, wel...quote:Op zondag 4 september 2005 01:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Eén-origheid is niet erfelijk
Moet ik dan gaan sms'en ofzo?quote:Op zondag 4 september 2005 01:05 schreef Treinhomo het volgende:
Meest grappige usernames.
Ahum; steunt uw favoriete mede RJPvD-er...![]()
My support is for sale!quote:Op zondag 4 september 2005 01:05 schreef Treinhomo het volgende:
Meest grappige usernames.
Ahum; steunt uw favoriete mede RJPvD-er...![]()
TS aldaar is niet al te nozel...quote:Op zondag 4 september 2005 01:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Kunnen ze er niet even een poll van maken?
Een biertje en een pakkie sigaretten.quote:Op zondag 4 september 2005 01:11 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k bied een knaak en een bos konthaar...
Dat zou ik nooit durven; daar ben ik een veel te verlegen, timide en bedeesd jongetje voor...quote:Op zondag 4 september 2005 01:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Yep, Treinhomo geeft je z'n nummer wel even op msn![]()
Scheet en drie knikkers...quote:Op zondag 4 september 2005 01:12 schreef mr_anonimous het volgende:
Een biertje en een pakkie sigaretten.
Een twix en een biertje. Not negotiable.quote:
quote:
quote:Op zondag 4 september 2005 01:13 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dat zou ik nooit durven; daar ben ik een veel te verlegen, timide en bedeesd jongetje voor...![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 01:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Een twix en een biertje. Not negotiable.
Heineken!quote:
Brand smaakt lekkerder dan Heineken.quote:
Truste Tokay en tot morgenquote:Op zondag 4 september 2005 01:21 schreef Tokay het volgende:
Het is mooi geweest voor vandaag.![]()
![]()
Welterusten, en de mazzel!![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 4 september 2005 01:25 schreef Treinhomo het volgende:
Die 2 van 'Weird science' ?
quote:Op zondag 4 september 2005 01:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Trusten Tokay
On topic: Is het een muis?
We waren nog deze twee aan het raden:quote:Op zondag 4 september 2005 01:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Kelly LeBrock
quote:Op zondag 4 september 2005 01:29 schreef wyccie het volgende:
Van Stand by me?
Jullie misschien, ik nietquote:Op zondag 4 september 2005 01:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
We waren nog deze twee aan het raden:
[afbeelding]
quote:Op zondag 4 september 2005 01:30 schreef wyccie het volgende:
Corey Haim en Corey Feldman
Die uit de tv-serie had grotere jugs.quote:Op zondag 4 september 2005 01:27 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dom van me.
Dit zijn die 2 van 'Weird Science':
[afbeelding]
Een voorganger van de Nation?quote:
Maar Kelly had een grotere mondquote:Op zondag 4 september 2005 01:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die uit de tv-serie had grotere jugs.
Als je ze samenvoegt heb je een opblaaspop.quote:Op zondag 4 september 2005 01:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar Kelly had een grotere mond
Neuhquote:Op zondag 4 september 2005 01:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Een voorganger van de Nation?
Waarvan akte !quote:Op zondag 4 september 2005 01:31 schreef mr_anonimous het volgende:
Borsten! B-O-R-S-T-E-Nquote:Op zondag 4 september 2005 01:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ook een beetje colageen voor de lippen genomen zo te zien.quote:
U vraagt, wij draaien:quote:Op zondag 4 september 2005 01:32 schreef mr_anonimous het volgende:
Als je ze samenvoegt heb je een opblaaspop.
Ga bij de hema werken!quote:
Shitquote:Op zondag 4 september 2005 01:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ook een beetje colageen voor de lippen genomen zo te zien.
The Bitch is Backquote:Op zondag 4 september 2005 01:35 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien:
[afbeelding]
Zo heb ik op Lowlands 2002 's een hele vage film zitten kijken over een opblaaspop die wraak ging nemen op de mannen die haar gebruikt hadden...![]()
Heb je geen weekendtas ?quote:Op zondag 4 september 2005 01:36 schreef Scrutinizer het volgende:
ShitIk had vandaag nog tandpasta willen kopen
Borsten ook, hoor...quote:Op zondag 4 september 2005 01:37 schreef wyccie het volgende:
Dat zei ik helemaal niet.
Hema-worsten zijn jummie!![]()
Echt een TH film volgens mij.quote:
Alleen 's nahts, knettervaag, op Lowlands.quote:Op zondag 4 september 2005 01:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Echt een TH film volgens mij.
Laatst las ik ergens dat een vent overleden was nadat hij zich had laten neuken door een paard. Misschien was dit een veiligere oplossing voor hem geweest.quote:Op zondag 4 september 2005 01:38 schreef Scrutinizer het volgende:
En voor de mensen die van dieren houden:
[afbeelding]
Na een few hits from the bong zeker?quote:Op zondag 4 september 2005 01:39 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Alleen 's nahts, knettervaag, op Lowlands.
Thuis kan ik daar echt 't geduld niet voor opbrengen...
Dat is......, apartquote:Op zondag 4 september 2005 01:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Laatst las ik ergens dat een vent overleden was nadat hij zich had laten neuken door een paard.
Als mijn reguliere (die op de badkamer staat) tandpasta (of deodorant, scheerschuim, douchegel, whatever) op is, plunder ik altijd uit m'n weekendtas, want daar zit al die bende ook in...quote:Op zondag 4 september 2005 01:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat heeft dat met het kopen van tandpasta te maken?
SAN FRANCISCO - In de Amerikaanse staat Washington is een man overleden nadat hij anale seks met een hengst had gehad. Dit heeft de chef van de politie van Enumclaw maandag (plaatselijke tijd) bekendgemaakt.quote:
Oh. Maar het is niet op of zo. Ik had het gewoon vandaag willen kopenquote:Op zondag 4 september 2005 01:41 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Als mijn reguliere (die op de badkamer staat) tandpasta (of deodorant, scheerschuim, douchegel, whatever) op is, plunder ik altijd uit m'n weekendtas, want daar zit al die bende ook in...
En voor deodorant kan ik nog altijd in diverse dashboardkastjes van (bedrijfs)auto's te veld...
quote:Op zondag 4 september 2005 01:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Oh. Maar het is niet op of zo. Ik had het gewoon vandaag willen kopen
Haha, ik dacht nog dat die man zijn leuter in de kont van het paard had gestopt..... vond het al vreemd dat hij daar dood aan gingquote:Op zondag 4 september 2005 01:42 schreef mr_anonimous het volgende:
Grappig/ranzig verhaal
quote:Op zondag 4 september 2005 01:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oh. Maar het is niet op of zo. Ik had het gewoon vandaag willen kopen
Nou ja, bijna op dan. Ik heb wel een weekend-tas overigens maar die gebruik ik zelden. Voorlopig is dit weekend trouwens mijn laatste vrije weekendquote:
Je moet je magneetpas weer inleveren ?quote:Op zondag 4 september 2005 01:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou ja, bijna op dan. Ik heb wel een weekend-tas overigens maar die gebruik ik zelden. Voorlopig is dit weekend trouwens mijn laatste vrije weekend
Vanaf nu ook op zaterdag en zondag NSE?quote:Op zondag 4 september 2005 01:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, bijna op dan. Ik heb wel een weekend-tas overigens maar die gebruik ik zelden. Voorlopig is dit weekend trouwens mijn laatste vrije weekend
Volgens mij heeft een paard een bips. Schijnt namelijk een nobel dier te zijn...quote:Op zondag 4 september 2005 01:44 schreef wyccie het volgende:
Haha, ik dacht nog dat die man zijn leuter in de kont van het paard had gestopt..... vond het al vreemd dat hij daar dood aan ging
Nee ik ga in 't weekend wat bijbeunen als bewaker van de kliniekquote:Op zondag 4 september 2005 01:46 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Je moet je magneetpas weer inleveren ?
NSEquote:Op zondag 4 september 2005 01:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vanaf nu ook op zaterdag en zondag NSE?
Het nieuwe programma van Beau.quote:
O ja, groot succesquote:Op zondag 4 september 2005 01:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het nieuwe programma van Beau.
Een bips is voor babies.quote:Op zondag 4 september 2005 01:47 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Volgens mij heeft een paard een bips. Schijnt namelijk een nobel dier te zijn...
Zoals alle Talpaprogrammas geloof ik.quote:
Big Brother doet het wel goed volgens mijquote:Op zondag 4 september 2005 01:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zoals alle Talpaprogrammas geloof ik.
Hoe noemen ze dat bij dwergen?quote:
Dan heb jij er dus ook één; jij bent niet veel groter...quote:Op zondag 4 september 2005 01:50 schreef wyccie het volgende:
Een bips is voor babies.
quote:Op zondag 4 september 2005 01:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hoe noemen ze dat bij dwergen?
Jij ook:quote:Op zondag 4 september 2005 01:51 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dan heb jij er dus ook één; jij bent niet veel groter...![]()
Ik heb vrijstelling voor Jazznegers, dat weet je...quote:Op zondag 4 september 2005 01:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Gaat iemand die jazznegert van mij nog raden? Hij speelde (eer)gister de St. Louis Blues
quote:
Volgens mij kan ik je plaatje niet zien, waar staat ie?quote:Op zondag 4 september 2005 01:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Gaat iemand die jazznegert van mij nog raden? Hij speelde (eer)gister de St. Louis Blues
I take the fifth on this one.quote:Op zondag 4 september 2005 01:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Nu ook hierquote:Op zondag 4 september 2005 01:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik je plaatje niet zien, waar staat ie?
Shit incriminate ik me zelf alsnog!quote:
Maar ook niet de kijkcijfers die het eerste seizoen had.quote:Op zondag 4 september 2005 01:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Big Brother doet het wel goed volgens mij
Waarom dat?quote:Op zondag 4 september 2005 01:59 schreef wyccie het volgende:
Ik ben Waltzing Mathilda aan het downloaden
Mijn tante vind het mooi en moet er vaak van huilen.quote:Op zondag 4 september 2005 02:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Gewoon, moest er opeens aan denken, en het is een mooi liedje.
Ik moest net huilen bij Bridges of Madison countyquote:Op zondag 4 september 2005 02:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mijn tante vind het mooi en moet er vaak van huilen.
Vader Daens?quote:
Ik vanavond bij het bereiden van een saladequote:Op zondag 4 september 2005 02:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik moest net huilen bij Bridges of Madison county![]()
Haha, hij lijkt wel een beetje, maar is 'm niet.quote:Op zondag 4 september 2005 02:06 schreef Treinhomo het volgende:
'n ouwe foto van Frits Spits ?
Ik krijg elke keer een brok in mijn keel bij het eind van Leon. Als Mathilda de plant in de grond stopt en zegt: I'll think we'll okay here Leon.quote:Op zondag 4 september 2005 02:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik moest net huilen bij Bridges of Madison county![]()
Ik had ook ui in mijn salade.quote:Op zondag 4 september 2005 02:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vanavond bij het bereiden van een salade
Uitjes erdoor? of was je ook dressing vergeten te kopen.quote:Op zondag 4 september 2005 02:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vanavond bij het bereiden van een salade
Sprak de machomidget.quote:
quote:Op zondag 4 september 2005 02:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Uitjes erdoor? of was je ook dressing vergeten te kopen.
Ach goh. Moet je een zakdoek?quote:Op zondag 4 september 2005 02:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Ik was vergeten tomaten en paprika te kopen![]()
Ik schop dan altijd tegen het keukenkastje. Niet zo slim want dan heb ik en pijn in mijn vinger en aan mijn voet.quote:Op zondag 4 september 2005 02:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
ik huil wel gauw, maar niet als ik in mijn vinger snijd. Dan vloek ik.![]()
Nee, hoeft niet, want ik had nog wat in mijn weekendtas.quote:Op zondag 4 september 2005 02:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach goh. Moet je een zakdoek?
Ik was ook de paprika vergeten maar had wel tomatenquote:Op zondag 4 september 2005 02:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Helaas; dan biedt 'n weekendtas geen soelaas...quote:Op zondag 4 september 2005 02:10 schreef wyccie het volgende:
![]()
Ik heb magical weekendtassen!quote:Op zondag 4 september 2005 02:12 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Helaas; dan biedt 'n weekendtas geen soelaas...
Scrut is van de Yakuza!quote:
Da's de straf die de sharia zet op 't maken van een obsceen gebaar...quote:Op zondag 4 september 2005 02:12 schreef wyccie het volgende:
Is dat je gangstergroet?
Ah Wyc is Douwe Dabbert!quote:
Bij de pinken, dus...quote:Op zondag 4 september 2005 02:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Scrut is van de Yakuza!
TH moet huilen als hij zijn naamgenoot Kleine jongen hoort zingen. Dat raakt zware jongens als hij nou eenmaal.quote:Op zondag 4 september 2005 02:14 schreef wyccie het volgende:
Hee, TH, jij hebt nog niet verteld waar jij om heb moeten huilen (Film/lichaamsdelen)
quote:
Hooguit om een gebroken hart, verder huil ik niet...quote:Op zondag 4 september 2005 02:14 schreef wyccie het volgende:
Hee, TH, jij hebt nog niet verteld waar jij om heb moeten huilen (Film/lichaamsdelen)
Dat denk ik ookquote:Op zondag 4 september 2005 02:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Of een hele slechte Japanse kok
Je geeft antwoord op je eigen post?quote:
Een slaapzak is ook niet fijn. Daar moet je op slaan om 't over te doen gaan...quote:Op zondag 4 september 2005 02:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Die had een knapzak. Dat schijnt behoorlijk zeer te doen
?tsop negie ej po droowtna tfeeg eJquote:Op zondag 4 september 2005 02:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je geeft antwoord op je eigen post?
Maar die kun je wel fijn dichtritsenquote:Op zondag 4 september 2005 02:19 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Een slaapzak is ook niet fijn. Daar moet je op slaan om 't over te doen gaan...
Het gaat niet goed met jouquote:Op zondag 4 september 2005 02:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
?tsop negie ej po droowtna tfeeg eJ
Moet je alleen wel uitkijken met 't velletje. Vraag maar aan Rutger Hauer...quote:Op zondag 4 september 2005 02:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar die kun je wel fijn dichtritsen
Tetra-Hydro-Cannabinol...quote:Op zondag 4 september 2005 02:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Wasda?
Wie weet, 't is een geheim recept....quote:Op zondag 4 september 2005 02:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Klinkt goedZit dat ook in Cola Light?
En Cardinal Roarke en Reinhard Heymar Wulfgar en John Ryder.quote:Op zondag 4 september 2005 02:24 schreef Treinhomo het volgende:
Floris.
Dat zou wat zijnquote:Op zondag 4 september 2005 02:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wie weet, 't is een geheim recept....
'k had scheikunde in m'n pakket...quote:Op zondag 4 september 2005 02:25 schreef wyccie het volgende:
Hee, hoe weet jij dat nou.......?
Dat is dus allemaal niet goed hè. En Floris Jan Bovenlander is het ook niet.quote:Op zondag 4 september 2005 02:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En Cardinal Roarke en Reinhard Heymar Wulfgar en John Ryder.
Of Nick Parker; maar da's een blinde gok...quote:Op zondag 4 september 2005 02:26 schreef mr_anonimous het volgende:
En Cardinal Roarke en Reinhard Heymar Wulfgar en John Ryder.
Welk plaatje?quote:Op zondag 4 september 2005 02:26 schreef wyccie het volgende:
Is mijn plaatje al geraden?
Je had ook al een keer de formule van coke hier gepost. De oude slogan vond ik zo hilarische: Things go better with coke.quote:Op zondag 4 september 2005 02:27 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k had scheikunde in m'n pakket...
Het is een Nederlander. Z'n naam is vanavond al eens gevallen. Maar doe die van Wyccie maar eerstquote:Op zondag 4 september 2005 02:28 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Of Nick Parker; maar da's een blinde gok...
Frits Spits met een boordje...quote:Op zondag 4 september 2005 02:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Welk plaatje?
Wanted: Dead or alive. Samen met Simmons. Een van zijn betere Amerikaanse films.quote:Op zondag 4 september 2005 02:28 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Of Nick Parker; maar da's een blinde gok...
quote:Op zondag 4 september 2005 02:29 schreef mr_anonimous het volgende:
Wanted: Dead or alive. Samen met Simmons. Een van zijn betere Amerikaanse films.
Ik had hem nooit van jou foto herkend.quote:
Ik had ook scheikunde, maar dát leerden we niet.quote:Op zondag 4 september 2005 02:27 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k had scheikunde in m'n pakket...
Met topografie ook al niet. En dat moet ons later opereren.quote:Op zondag 4 september 2005 02:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik had ook scheikunde, maar dát leerden we niet.
Eigenlijk heb ik niks geleerd/onthouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |