Een tijdschrift is goedkoper.quote:Op zondag 4 september 2005 00:03 schreef Tokay het volgende:
[..]
Voor in het vliegtuig is zo'n ding wel leuk, though. Maar ja, daar reis ik ook niet wekelijks mee, ofzo.![]()
Wat? Ik heb geen schaaldieren (?) gegeten hoor.quote:Op zondag 4 september 2005 00:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee jij bent niet dom. Jij hebt alleen een bad case of shellfish.![]()
Crabs are shellfish!quote:Op zondag 4 september 2005 00:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat? Ik heb geen schaaldieren (?) gegeten hoor.
Berk fixt dat wel even, toch, Berk?quote:Op zondag 4 september 2005 00:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar Sooty staat er niet op
'k vind 't prima...quote:Op zondag 4 september 2005 00:07 schreef Tokay het volgende:
Ik vind deze OP veul mooier, gaan we hier verder?![]()
Dat plaatje is in het beheer van Z. Ik kan 'm wel aanpassen enzo, maar dat duurt even voor je de aangepaste versie ziet.quote:
Jottum...quote:Op zondag 4 september 2005 00:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Biertje?
Heppie ook sojamelk?quote:Op zondag 4 september 2005 00:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Biertje?
Kun je mijn avatar dan ook in de originele kleuren fixen ?quote:Op zondag 4 september 2005 00:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Sooty en DH er bij geplakt:
quote:Op zondag 4 september 2005 00:16 schreef Berkery het volgende:
Het lijkt in dat plaatje net of Mathilda van Mr_A die robot van Z wil neerknallen
Er staan er twee. Is toch een symbool voor EO'ers?quote:Op zondag 4 september 2005 00:17 schreef Treinhomo het volgende:
Bij wie hoort dat suffe visje, linksboven, eigenlijk ?
En pyl richt zijn pijlen op pos. Dat is dan wel weer conform de realteitquote:Op zondag 4 september 2005 00:16 schreef Berkery het volgende:
Het lijkt in dat plaatje net of Mathilda van Mr_A die robot van Z wil neerknallen
Da's voorspel. Hij wilde sowieso al met je neuken...quote:Op zondag 4 september 2005 00:16 schreef wyccie het volgende:
Ik vraag me nog steeds af waarom Tong mijn plaatje likt
Naah, lust ik nietquote:Op zondag 4 september 2005 00:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee alleen de echte, volle melk. Dat is spul voor echte mannen![]()
Dat is geen toeval volgens mijquote:Op zondag 4 september 2005 00:17 schreef mr_anonimous het volgende:
Pyl's Cupido mikt op Pos!
Idd te toevallig.quote:Op zondag 4 september 2005 00:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is geen toeval volgens mij
Da's inderdaad het logo van de club van '70-op-de-linkerbaan-is-ook-een-mooie-snelheid'...quote:Op zondag 4 september 2005 00:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Er staan er twee. Is toch een symbool voor EO'ers?
quote:Op zondag 4 september 2005 00:18 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Da's voorspel. Hij wilde sowieso al met je neuken...
quote:Op zondag 4 september 2005 00:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Naah, lust ik niet![]()
Echte mannen met melk?![]()
Volle melk. Bier heb ik alleen voor bezoek in huisquote:Op zondag 4 september 2005 00:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Naah, lust ik niet![]()
Ik drink altijd volle melk, thuis !!!quote:Op zondag 4 september 2005 00:18 schreef wyccie het volgende:
Naah, lust ik niet![]()
Truste! Leuke foto van Zoe trouwens.quote:Op zondag 4 september 2005 00:18 schreef Berkery het volgende:
Ik ga de hond even uitlaten en daarna mijn nest in, bye!
Zo kwam je toch aan je shellfish?quote:Op zondag 4 september 2005 00:16 schreef wyccie het volgende:
Wow, mooi gedaan!
Ik vraag me nog steeds af waarom Tong mijn plaatje likt
Ciao Berk en tot morgenquote:Op zondag 4 september 2005 00:18 schreef Berkery het volgende:
Ik ga de hond even uitlaten en daarna mijn nest in, bye!
Ik heb geen shellfish!quote:Op zondag 4 september 2005 00:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zo kwam je toch aan je shellfish?
quote:
Je bent gewoon jaloers omdat die mensen die wel melk drinken allemaal groter zijn dan jijquote:Op zondag 4 september 2005 00:23 schreef wyccie het volgende:
Melk moet geboycot worden. Die stomme Amerikaanse reclames ook, met die melksnorren blergh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |