Dat scheelt weer in de kosten. Ik vind het persoonlijk erg vet ondanks dat ik nog niets hebquote:Op donderdag 8 september 2005 20:53 schreef kinky_queen het volgende:
Dat trekt mij dan weer niet zo, al vind ik veel beeldjes wel mooi
Balrog is wel vet.quote:zou ooit nog wel eens de Balrog willen hebben, die op die tros rotsen geloof ik...
Welke heb je van Second Run? Ben wel benieuwd of dat spul z'n geld een beetje waard is...quote:Op donderdag 8 september 2005 20:24 schreef Sai het volgende:
Twee. En twee wrawre Evil Dead-releases.
Wel 118 Criterions, 14 Masters of Cinema-releases en 10 Second Run-releases.
Pre-orders meegerekend..
quote:
Negatief, hoe krijg je dat dan voor elkaar? (Oh, de gewone versie, niet de SE? Die is vast wel 4,99 jaquote:Op donderdag 8 september 2005 17:48 schreef Sokolsky het volgende:
Het blijft leuk, die PJR-bonnen. Vanmiddag in de FRS Shaun of the Dead opgehaald voor ¤ 1,29 en Trainspotting voor ¤ -0,01. Het is dat er ook nog twee Kurosawa's (voor ¤ 13,- p.s.) bij zaten...
(Voor de duidelijkheid: dit soort dingen krijg je als ze slechts een deel van de bestelling binnen hebben gekregen; dan gaat de ¤ 5,- korting van dat eerste deel af)
Die heeft er 37, staat hierboven ergens in kleine lettertjes. Valt me trouwens nog tegen, als je zijn kast ziet. Lijkt veel meer...quote:
Nah, 37 Criterions en 28 giftsets, staat op het einde van de vorige pagina.quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:58 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Die heeft er 37, staat hierboven ergens in kleine lettertjes. Valt me trouwens nog tegen, als je zijn kast ziet. Lijkt veel meer...
Die haas stelt helemaal niets voor.quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:56 schreef FremantleDockers het volgende:
Nog minder?!? Wat een dvd-mietje eigenlijk...
Wat heerlijk al die waardering hierquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:14 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Die haas stelt helemaal niets voor.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |