quote:Op maandag 5 september 2005 11:41 schreef DaisyDuke het volgende:
Pink Floyd
Led Zeppelin
Elton John
Beatles
Elvis
Eagles
Garth Brooks
Michael Jackson
Barbara Streisand
Rolling Stones
sack+1quote:1. Bodyguard
2. Saterday Night Fever
3. Purple Rain
4. Dirty Dancing
5. Titanic
Closequote:Op maandag 5 september 2005 12:12 schreef DaisyDuke het volgende:
Anthrax?
AKA S.O.D.quote:Op maandag 5 september 2005 12:19 schreef DaisyDuke het volgende:
The Stormtroopers of Death?
Nee, deze meneer leeft nog en gaf onlangs zelfs nog een show in Nederland. Ook een ander genre...quote:Op maandag 5 september 2005 12:28 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Rick James ?
quote:Op maandag 5 september 2005 12:35 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Ach, die gast die op Supernatural stond![]()
quote:As the first commercially successful rap artist,is a towering figure in hip-hop history.
ik herinnerde me het te laatquote:Op maandag 5 september 2005 12:45 schreef iggy_in_the_house het volgende:
kurtis blow?
Was dit serieus?quote:Op maandag 5 september 2005 13:28 schreef peaceman het volgende:
is dat die Kayne West ofzo?
en is getrouwd of gaat trouwen met Katie Price aka Jordan. Dus hij leeft nog wel degelijk. Braindead zou je hem wel kunnen noemen trouwensquote:Op maandag 5 september 2005 13:33 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Hij doet mee op de laatste Bo Selecta DVD.
Heb geen idee hoe die kerel eruit ziet, dus ja, maar blijkbaar nogal dom?quote:
quote:Op maandag 5 september 2005 13:28 schreef peaceman het volgende:
is dat die Kayne West ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 september 2005 13:43 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]Gelukkig weet ik niet hoe dat met die spoilers werktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |