Pats!quote:Op maandag 5 september 2005 09:45 schreef DaisyDuke het volgende:
Ian Brown?
quote:"I'm Fiddy and now Puffy wants to be Diddy, trying to move his name closer to me, you know what I'm sayin'?"
Yep, 50 Cent staat in de betere kringen ook wel bekend als Fiddy...quote:
Tracy Chapman? Leeft die nog?quote:Op maandag 5 september 2005 10:05 schreef peaceman het volgende:
Goede gok![]()
Hoe heet het nieuwe album van Tracy Chapman?
quote:Op maandag 5 september 2005 10:27 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Tracy Chapman? Leeft die nog?
dan zou ik het een beetje omdraaien....quote:Op maandag 5 september 2005 10:38 schreef Neleos het volgende:
You Where Live
ik ook....quote:Op maandag 5 september 2005 10:39 schreef cafca het volgende:
[..]
dan zou ik het een beetje omdraaien....
Neleos +1quote:Op maandag 5 september 2005 10:41 schreef Neleos het volgende:
Where You Live dan
Jonny is goed.quote:Op maandag 5 september 2005 11:01 schreef peaceman het volgende:
Phil en Johnny toch? (radiohead)
Volgens Kink FM gaan Jonny Greenwood en Jarvis Cocker samen in de band The Weird Sisters spelen, in de nieuwe Potter.quote:Op maandag 5 september 2005 11:06 schreef peaceman het volgende:
Phil gaat er wel in spelen, dat weet ik zeker..
Hmm. Oke. Je hebt gelijk. KinkFm is ook niet echt up-to-date. Maar dan krijg je alsnog je punt.quote:Op maandag 5 september 2005 11:12 schreef peaceman het volgende:
PULP + RADIOHEAD = Harry Potter
Jarvis Cocker van Pulp en Phil Selway en Jonny Greenwood van Radiohead spelen mee in de volgende Harry Potter-film, 'The Goblet Of fire'. Ze zullen de magische band 'Weird Sisters' vormen. Eerst werden de jongens van Franz Ferdinand gecast, maar die hebben de rol van hun leven moeten laten liggen, omdat hun toerschema overvol zat
Stond in de nieuwsbrief van studio brussel 31 augustus...
Daan (Stuyven) is correct!quote:Op maandag 5 september 2005 11:12 schreef peaceman het volgende:
Daan
quote:Op maandag 5 september 2005 11:16 schreef Neleos het volgende:
KinkFm is ook niet echt up-to-date.
Prima... ben een week weggeweest, dus is wel weer tijdquote:
PJ Harvey - The mess we're inquote:Op maandag 5 september 2005 11:22 schreef peaceman het volgende:
Tom York heeft wel eens wat samen met R.E.M. gedaan in Amerika, maar hij heeft met meerdere artiesten/bands/projecten samengewerkt. Zelf weet ik er zo uit mijn hoofd 4.
Noem er 3 met het bijbehorende nummer.
quote:Op maandag 5 september 2005 11:25 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Drugstore - El Presidente
UNKLE - Rabbit in your headlights
PJ Harvey - This mess we're in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |