en 4 was dEUSquote:Op zondag 4 september 2005 17:28 schreef TheSilentEnigma het volgende:
3 is Duvel Duvel ?
Yep. En ook Celine Dion kwam flink uit de hoek om nog maar eens te benadrukken dat er wel vliegtuigen vol met wapens naar Irak gaan, maar een helicoptertje met voedsel naar New Orleans een stuk moeilijk lijkt.quote:Op zondag 4 september 2005 18:25 schreef bartrid het volgende:
Kanye West
Waren er weer award uitrijkingen of iets dergelijks? Of zeiden ze dit gewoon in interviews of zo?quote:Op zondag 4 september 2005 18:28 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Yep. En ook Celine Dion kwam flink uit de hoek om nog maar eens te benadrukken dat er wel vliegtuigen vol met wapens naar Irak gaan, maar een helicoptertje met voedsel naar New Orleans een stuk moeilijk lijkt.
zie oa hier: http://www.theglobeandmai(...)Story/Entertainment/quote:Op zondag 4 september 2005 18:31 schreef Flibble het volgende:
[..]
Waren er weer award uitrijkingen of iets dergelijks? Of zeiden ze dit gewoon in interviews of zo?
Ps. Ik heb normaal gesproken een hekel aan Celine Dion, maar dit is wel een hele goeie van dr!
Komt die ook al uit Wales?quote:Op zondag 4 september 2005 18:37 schreef Charmian het volgende:
Roisin Murphy?
Jem it is. TSE +1quote:Op zondag 4 september 2005 18:37 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Jem?
Dat weet ik niet, had die hint niet gezien toen ik dit intikte.quote:Op zondag 4 september 2005 18:38 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Komt die ook al uit Wales?
quote:education steered far from music. He studied law in hopes of becoming a career diplomat, even though his first true love and ambition lied on the soccer field. A remarkable athlete, he later landed his dream job as a goalkeeper for the professional team Real Madrid. These dreams however, were soon shattered when a near-fatal car accident left h`im partially paralyzed and unable to walk for almost two years.
Heel goed! RANJA + 1quote:Op zondag 4 september 2005 18:43 schreef ranja het volgende:
Julio Iglesias
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |