quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:00 schreef pfaf het volgende:
Wat heb je dan?
quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja behalve dat mijn enkel 5x normale omvang heeft omdat ik daar met mn volle gewicht op ben gevallen toen die dubbel klapte. ik wilde een bal onder mijn voet terughalen maar het was zo'n plastic ding dus die vloog weg.
Ik heb maarliefst 10 minuten gezien, en dan ook nog in 't café.quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:02 schreef clauwheee het volgende:
Rustig in Hools zag ik
Ow shit VoreG!!
Nou, het Nederlands 11tal was ook k*t met peren zeg
Nu al uitgeneukt?quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:04 schreef Bluezz het volgende:
Voreggie![]()
Wel ff naar de dokter morgen/maandag hoor
was een zeskamp tijdens de intro van de rechtenfaculteitquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:02 schreef pfaf het volgende:
[..]
Je gaat toch ook niet sporten andat je bent gaan studeren?
Nog lange niet nog lange nietquote:
Beter, ontroerender, mooier, superderder dan we hadden gedachtquote:Alles was zoals gedroomd?
Super.quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nog lange niet nog lange niet
[..]
Beter, ontroerender, mooier, superderder dan we hadden gedacht!
*zweeft nog beetje*
We waren bij mijn ouders, hebben het daar gekeken onder het mom van als we nu naar huis rijden missen we de wedstrijd. Nou, we hadden beter gelijk weg kunnen gaan, hadden we niks gemistquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:03 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik heb maarliefst 10 minuten gezien, en dan ook nog in 't café.
Mjah misschien moet ik er maar langs, zie ik die vent ook nog eensquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:08 schreef Noca het volgende:
Klote VoreG...even bij de dokter langs maandag? Klinkt namelijk niet heel best..
quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:07 schreef Bluezz het volgende:
Beter, ontroerender, mooier, superderder dan we hadden gedacht!
*zweeft nog beetje*
Ik geloof het graag.quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:08 schreef clauwheee het volgende:
[..]
We waren bij mijn ouders, hebben het daar gekeken onder het mom van als we nu naar huis rijden missen we de wedstrijd. Nou, we hadden beter gelijk weg kunnen gaan, hadden we niks gemist
Het gaat niet om hem maar om jouquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:09 schreef VoreG het volgende:
Mjah misschien moet ik er maar langs, zie ik die vent ook nog eens
Issie daarvoor?!quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het gaat niet om hem maar om jou
Waarom denk je dat ik naar utreg kom?quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:14 schreef Eilanden het volgende:
VoreG .. dat krijg je er nu van als technisch beperkte spelers zoals jij hoogstandjes proberen uit te halen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |