Bij Lieske zal het denk ik niet gaan lukken deze BB. Ach, nog x aantal dames overquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Roel zei vanmiddag nog over Lieske:
"Aan Lieske heb je niet veel. Het kost 6 maanden slijmen voordat je bij haar een keer verder mag gaan".
Scanman bedoeld stream 2, je ziet nu de tafel wat duidelijkerquote:
begreep hem idd net even daarnaquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Scanman bedoeld stream 2, je ziet nu de tafel wat duidelijker
Daar werd dus gewoon openlijk gepijpt en geneukt .... en meer....quote:
Zijn opmerking stond alleen wel haaks op het gewauwel wat uit die strot van Tanja kwam.quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:09 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Bij Lieske zal het denk ik niet gaan lukken deze BB. Ach, nog x aantal dames over
Dan wil ik niet weten hoe het bij een Russische editie eraan toe gaat.quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar werd dus gewoon openlijk gepijpt en geneukt .... en meer....
En de regie zoomt in op alles wat ze in beeld kunnen krijgen
quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar werd dus gewoon openlijk gepijpt en geneukt .... en meer....
En de regie zoomt in op alles wat ze in beeld kunnen krijgen
Die bedoel ik ja. Het beeld is nu van de andere kant. Iets overzichtelijker zeg maar. Jippie!quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Scanman bedoeld stream 2, je ziet nu de tafel wat duidelijker
Jep.quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:12 schreef Dr_Greene het volgende:
Hoort dat vuurwerk ook nog bij het bloemencorso???
Ik heb dat altijd bij vuurwerk.. dat oudejaarsgevoel..quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:13 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik krijg weer een oudejaarsgevoel. Gezellige stemming en vuurwerk terwijl we nu nog in de zomer zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |