\quote:
Zo, ze zijn elkaar alvast aan het opgeile, die donderse rakkers!quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL ... nee... dat was een zin die ze aan elkaar moesten door fluisteren. Onderdeel van het fantastische en gezellige spel fus.
Als zwetende zwijnen volgens zij Tanja's spoor!quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:03 schreef scanman01 het volgende:
Er wordt daar zo gigantisch veel over sex geluld, dat het een kwestie van tijd is. Er gaan Hongarije-achtige taferelen komen in deze 5e editie
Ik denk idd dat het allemaal niet meer zo lang gaat durenquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:03 schreef scanman01 het volgende:
Er wordt daar zo gigantisch veel over sex geluld, dat het een kwestie van tijd is. Er gaan Hongarije-achtige taferelen komen in deze 5e editie
quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:06 schreef Dr_Greene het volgende:
Hoe meer rosé er in gaat, hoeNatte Lie wordt
Roel zei vanmiddag nog over Lieske:quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:04 schreef Lolalala het volgende:
O jammer, ik hoor Lieske zeggen " Weer geen sex vanavond".
Jep ... jij mag kiezen waar je naar gaat luisterenquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Naar wat ik begrijp wordt er binnen veel over seks gepraat terwijl buiten een gewestelijke familiesfeertje hangt.
quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:08 schreef scanman01 het volgende:
We hebben een nieuwe camera instelling in beeld. JAWEL!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |